After Sunset
Kwestie Incubus/Succubus Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Kwestie Incubus/Succubus Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 Kwestie Incubus/Succubus

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Kwestie Incubus/Succubus Empty
BerichtOnderwerp: Kwestie Incubus/Succubus   Kwestie Incubus/Succubus I_icon_minitimeza aug 20, 2011 12:13 pm

Desmond merkte op, dat een Incubus/Succubus mensen verleiden en diens zielen van hen stalen. Zei Wikipedia. Ik herhaal dit hier, omdat ik drie kleine opmerkingen hiermee heb die ik graag terug wil melden.

A) Jongenman, de volgende keer als je een vraag/opmerking heb plaats het dan hier, in Informatie, Regels & Waarschuwingen, waar ze thuis horen. Maak een topic aan met een duidelijke titel en vertel ons de kwestie. Waarom? Zo blijft het overzichtelijk.
Dit staat in de regels én ik heb dit herhaald in de informatiebox (verduidelijking hier). Dit betekent dus dat je niet goed gelezen hebt, meneer D< Of helemaal niet. Smeerlap. Je wilt geen waarschuwing van me, toch? =_=

B) Op Wikipedia mag dat wel zo staan, maar Wikipedia is geen bijbel waaruit wij de regels moeten volgen. Als het hier niet geld, dan geld het hier niet. Als je namelijk goed kijkt, heb ik verschillende rassen in datzelfde topic (hier) aangepast, of bedacht, of weet-ik-het. De Cubi heb ik óók aangepast. Wat daar staat is dus wat op dit forum geld. Punt.

C) JE SCHREEF IN EEN F*CKING BOEK D< JIJ CULTUURBARBAAR D< laat het me niet meer zien. ò3ó


[SIDENOTE: Ik heb het met een reden weggelaten. We doen namelijk niet aan zielen wegzuigerij hier, dit heeft met de verhaallijn te maken waarin we nog moeten vorderen. Ooit weet je wel waarom, mijn leerling. XD]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Kwestie Incubus/Succubus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwestie Incubus/Succubus   Kwestie Incubus/Succubus I_icon_minitimeza aug 20, 2011 8:53 pm

Reacties:
A) mn telefoon kan t niet hebbe als ik teveel van pagina wis dat de reden was dat ik t daar neerzette.
B) sorry, nadat ik dat soulsteelstukje las, vond ik ze creepy genoeg dus stopte ik met lezen.
C) Ik begruikte een post it?
Opmerking: waarschuwingen moet je zelf weten. Jouw beslissing, ik pas me zoals altijd wel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Kwestie Incubus/Succubus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwestie Incubus/Succubus   Kwestie Incubus/Succubus I_icon_minitimezo aug 21, 2011 2:55 am

Pfft Post-it D:

Goedgoed. Ik eet je niet op, voor deze keer, dat je verkeerd schreef. xd Het is ook niet ernstig. Aangezien het nu opgelost is, kan er wel een slotje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Kwestie Incubus/Succubus Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kwestie Incubus/Succubus   Kwestie Incubus/Succubus I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kwestie Incubus/Succubus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Algemeen :: Informatie, Regels & Waarschuwingen-
Ga naar: