After Sunset
Miharu Riiko Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Miharu Riiko Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 Miharu Riiko

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Riiko

Riiko


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de kofferbak van jullie auto. o3o

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Niet bekend
Partner: Where? \(゚Д゚)/

Miharu Riiko Empty
BerichtOnderwerp: Miharu Riiko   Miharu Riiko I_icon_minitimevr sep 02, 2011 12:07 pm

------------------
Naam:
Miharu Riiko

Leeftijd:
16

Geslacht:
Vrouwelijk

Ras:
Onbekend op Aaemi. Ze wordt ondergedeeld onder de demonengroep, al klopt dit niet helemaal. Riiko komt dan ook van Ilach, een planeet ver van Aaemi vandaan.

Magiesoort:
Fire

Uiterlijk:
Miharu Riiko Hurrdu11

... of kijk hier of hier. Deze hebben ook correcte kleuren.

Karakter:
Riiko is vooral het show-type, en hoort haarzelf graag praten. Ze kan erg brutaal zijn en gedraagt nonchalant, ietwat stoer, maar stelt zich ook open op en kan gemakkelijk met anderen opschieten. Dit maakt haar een erg populair persoon. Ondankts haar brutaliteit weet ze gelukkig de grens te liggen, al kan ze het soms toch nog overchrijden. Ze is erg sportief en houd van sporten, en viool spelen (dit legde haar ouders op, en hoewel ze toen weigerden kan ze nu niet meer van het instrument afblijven).

Geschiedenis:
Riiko komt niet van hier, niet van Aaemi. Ze is hier verzeild geraakt omdat de melkweg waar zij in leeft, met de planeten Imporan, Gadara, Libunno, Ilach en Zemfdu, in oorlog is. Ze is enkele van haar oude klasgenoten op Inferno gevolgd. Niet alleen is ze hier veiliger omdat de oorlog bij haar thuismelkweg woed. Ook is ze hier veiliger omdat de mensen van haar thuisplaneet, Ilach, haar eigenlijk verbannen hebben. Sterker nog, ze is 'dood' door hen verklaard. Als duidelijk zou worden dat Riiko nog zou leven, zouden ze haar opjagen en alsnog doden.
Riiko is namelijk wat ze noemen een 'putmens'. Als je meer wilt lezen, open dan deze spoiler. Maar wees gewaarschuwd! Het is een flink stuk die ik overneem van een oude post.
En ja. De Ayano in deze spoiler is dezelfde Ayano als hier op After Sunset. :3
Spoiler:
Sorry voor eventuele spelfouten. o3o Overigens, waar deze post vandaan komt wat het nog Riiko met één i. Hier is het met twee.

Woonplaats:
Nu nog Elysium, hotel. Ze probeert haar oude klasgenoten terug te vinden, waarvan haar grootste hoop gevestigd op Ayano, die ze ziet als haar beste vriendin. Nu doolt ze hier door de stad. Ze heeft ook al lucht gekregen van Will-Academy, maar wordt hier nog niet toegelaten.
Heilige:
--


Laatst aangepast door Riiko op za sep 03, 2011 11:18 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Miharu Riiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miharu Riiko   Miharu Riiko I_icon_minitimevr sep 02, 2011 7:35 pm

Riiko-san... I'm seriously going to eat you once... ur being so mean, never coming online TwT If I'm anoying, just tell me so --'
Terug naar boven Ga naar beneden
Riiko

Riiko


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de kofferbak van jullie auto. o3o

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Niet bekend
Partner: Where? \(゚Д゚)/

Miharu Riiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miharu Riiko   Miharu Riiko I_icon_minitimeza sep 03, 2011 11:17 am

*GEUPDATE*
Karakterkaart góed toegevoegd.

OMG ja Frank je hebt gelijk. Ik zit ook in examenjaar havo, ik heb het ook erg druk. D: En ik heb zesdaagse schoolweek, omdat ik op zaterdag ook nog een oriëntatiecursus in Breda volg op de kunstacademie. Én! Ik moet ook nog profielwerkstuk maken.
Dus sorry, het is er een beetje bij in geschoten. Ik beloof je morgen online te komen, okee?

EDIT: Correctie, vandaag. D: XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Miharu Riiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miharu Riiko   Miharu Riiko I_icon_minitimezo sep 04, 2011 9:39 pm

... oke dan... although ik 2day voor t eerst weer naar school moet en daarna naar Final Destination 5 ga

HOERAAA! owo

-cheers loud-

daarbij moet ik je iets heel belangrijks vertelle, zolang je beloofd dat je me aardig blijft vinden, wat er ook gebeurt is. beloofd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

Miharu Riiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miharu Riiko   Miharu Riiko I_icon_minitimema sep 05, 2011 5:28 am

Ugh. D: Ik kan niet online komen, want ik moet over vijf minuten naar training. :/ Ik heb tegen half tien ofzo weer tijd! Ben je dan terug?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Miharu Riiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miharu Riiko   Miharu Riiko I_icon_minitimema sep 05, 2011 5:45 am

ik weet niet, ik gok van wel, ik ben iig van 10 tot hoelaatdanook online. (hoera voor ipod)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Miharu Riiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miharu Riiko   Miharu Riiko I_icon_minitimema sep 05, 2011 5:55 am

Jeah Riko <33
Mooie beschrijving Renske <3
Ayano zal zeker blij zijn dat haar vriendin weer terug is (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Miharu Riiko Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miharu Riiko   Miharu Riiko I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Miharu Riiko
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Algemeen :: Karakters :: Hoofdkaarten-
Ga naar: