After Sunset
buitenaaemiaanse ziekten Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
buitenaaemiaanse ziekten Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 buitenaaemiaanse ziekten

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:43 am

zoals jullie erg waarschijnlijk al weten, ga ik desmond laten leiden aan een buitenaaemiaanse ziekte, oftewel een ziekte die riiko, ayano of isamu mee heeft genomen(ZOLDAMNIT tuig, desmond beetje ziek maken hea?)
anyway....

HELP HET ME TE BEDENKEN! want met een economieprofiel, faal je in alles wat met natuur te maken heeft, dus ook ziektes en symptonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 6:29 am

[SORRY VOOR LANGE POST]
Tjemig, ik ben op dreef vandaag :/

Wel, ik heb pretpakket. Ik heb Cultuur & Maatschappij. Ik weet dus ook niets over natuur. :/
Wel aarderijkskunde! *voegt zo niets bij het gesprek*

Goed, ik zal niet heel veel toevoegen, maar ik heb een ziekte alvast bedacht hier. Laten we hopen dat we meer hulp krijgen?

Lavalongen
Een ziekte van planeet Ilach uit het Inferno-melkwegstelsel. Ilach is een planeet bedekt met vulkanen en lava, en behoud dan ook het element vuur erg goed. Een erg bekende ziekte van Ilach is lavalongen. Doorsnee Ilachbewoners zijn van kinds af aan hier imuum voor, alleen wezens van buiten Ilach kunnen besmet worden door deze ziekte. Met een vaccin kun je erg gemakkelijk ook imuum worden, en alle wezens uit het Infernostelsel krijgen die bij hun geboorte ingespoten als een normale procudure. Echter, Aaemibewoners zullen deze vaccin natuurlijk nog niet ingenomen hebben, want hun planeet bevind zich helemaal niet in het Infernostelsel.

Bij lavalongen adem je de Ilachielse lavalucht in. Hierin zitten kleine as-splinters (splinters ja, een stof van Ilach). Deze splinters hechten zich binnenin je longen. Hier zullen ze zichzelf willen vermedigvuldigen en door je longen naar buiten willen branden.
Het heeft een zeer korte incubatietijd (tussen de 3 en 48 uur) en zal zonder behandeling na twee dagen je dood kunnen worden. Symptomen zijn;
- ophoesten van roodkleurig slijmschuim;
- snelle, moeizame ademhaling;
- hoge koorts;
- snelle hartslag;
- zware hoofdpijn;
- onrust;
- woede-aanvallen;
- en verwardheid.

Normaal dood het vaccin de splinters meteen na het binnendringen van je longen, maar Desmond heeft dit vaccin natuurlijk nooit gehad. In het vaccin zit als ingedriënt de pulver van een steel van een bloem genaamd Ysiarth, die op Gadara (een ander Infernoplaneet) groeit. Het is een wonderlijke plant vergelijkbaar met een zwartgrijze roos, enkel zonder doorns. Deze pulver is hét medicijn voor lavalongen, en in combinatie met bronwater zal het Desmond kunnen genezen.

Om aan deze ziekte besmet te raken, kun je bij Riiko zijn. Zij is een Ilachiel. Ze komt er net vandaan, dus de lavasplinters zullen nog vers op haar huis en in haar haren zitten. Niet alleen dat, Riiko heeft een kracht ontwikkeld om Ilachiels vuur te 'ademen'. Ze spuwt vuur dus. Laat Desmond haar nou nét tegen komen tijdens een verkoudheid, waardoor Riiko vuur niest, mét assplinters, en laten die splinters zich nou nét in Desmond vestigen.

Als we Nicole lief aankijken, kan Ayano heel misschien wel aan een Ysiarth komen om Desmond weer beter te krijgen. Ik wil echter eerst reactie van jou horen, Frank. Is het een beetje goedgekeurd?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 6:39 am

lol, tis awesome owo
het is btw perfect, want dat topic dat jij met riiko bent begonnen, heb ik op gereageerd met Desmond, zo word ie dus ziek xdddd aangezien desmond ook nog eens blind is, en dus heel dom tegen dr opbotst waardoor de splinters van haar afkomen, die desmond dan inademt, word het nog makkelijker.
probleem: het topic met ayano is net gesloten, en als je ziek bent, hoe moet ze dan weten dat het door die lavalongen komt, ach, dat zien we dan wel
als jij nou eindelijk eens reageert, dan kunnen we misschien dit topic sluiten
andere ziektes mogen nogsteeds gepost worden, misschien dat ik me bedenk xddd
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 6:55 am

Wel, laten we het stapsgewijs doen. Een voorlopige opstelling;

- Riiko zal Desmond op allerlei manieren kunnen besmetten met lavalongen. Ze zal vuur niezen, Desmond zal haar misschien aanraken, weet ik het. Zolang die splinters maar in de lucht komen. Riiko zal het niet gewend zijn iemand te ontmoeten die niet met het vaccin is geïnjecteerd vanaf zijn/haar geboorte, en zal dus geen rekening houden met het feit dat Desmond zo zwak hiertegen is.
- Stel, Desmond heeft er de eerste dag nog geen last van. Stel, hij ontmoet Riiko de dag vóór de les uit, en ziet haar terug in de les, en herkent haar hier weer en raakt aan de praat. Desmond zal hier een zware koppijn hebben, maar verder nog niets, tot aan het eind van de les, waar Desmond flauw zou kunnen vallen en Riiko het herkent als lavalongen waarna hij rood schuim heeft opgehoest.
- Ayano zal ook bij deze les aanwezig kunnen zijn, en zal gedwongen worden met Riiko te herenigen, ook al wil ze dit heel misschien na de les doen omdat ze in de les nog onherkenbaar is en Riiko haar dus niet zal, tja, herkennen.

Dit is slechts een kleine opzet, laten we even wachten op Nicole's insteek. Even wachten tot ze on komt dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 7:01 am

ok, we wachten, en ik vind het idd een goed idee... als riiko het hiermee eens is, moeten we eerst ff ons riiko&desmond topic afmaken, dus: post daar zo snel mogelijk okay? zodat we dat kunnen achter ons laten en dan een schooltopic kunne maken xddd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 7:34 am

Dit lijkt me inderdaad een goed idee, Ayano zal deze roos op haar kamer hebben staan als een aandenken aan haar thuis front want Ayano houd van rozen al helemaal als ze zwart zijn. Dus dit is zeker mogelijk maar dit zal in de RPG allemaal geregeld worden (:
Ik zal jullie helpen (:!
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 7:38 am

hoera, nu maar wanhopig wachten op renske, dat desmond de ziekte krijgt xddd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 7:48 am

Geduld mijn vriend, Renske heeft het echt heel druk, als het kon zou ik haar met alle liefde helpen maar zover ik weet kan ik niet echt iets doen, dus Renske als ik iets kan doen geef maar een gil, ik verveel me toch de *** hier (:

Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 7:54 am

same....
ik wil ook helpen, maar ik heb ook hulp nodig (is heel slim een eigen forum begonnen met idee en al, maar is niet echt "admin" genoeg om te wete wat er aan moet gebeuren xdddd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 8:02 am

Sorryknorrie, maar zo snel gaat dat niet ;__; ik heb het namelijk erg druk. Ik probeer voor vanavond nog te posten, maar bah, ik heb nog zoveel te doen! En bah! En zo. :/

Ik zal proberen zo snel mogelijk te posten! Echt waar! Ik ben allang blij dat Ayano meedoet <3
En hartstikke bedankt voor dat lieve hulpaanbod Nicole. Als ik iets heb waarmee je me kunt helpen, zal ik je dit meteen melden. Nogmaals dank je wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 8:12 am

... -chagohoofdtrek-
ik word hier gewoon volop genegeerd...

ik schreef:
ik wil ook helpen

hoe gemeen...

en oke, omdat dat totaal geen waarde aan het gesprek toevoegd:

hoe komt aya... nvm, domme vraag, ze kent desmond al... het is dan toch logisch dat ze bezorgt word? toch? toch?! in mijn ogen namelijk wel, zeg het me als ik het fout heb >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 8:19 am

Wel, aangezien Ayano geen hart van steen heeft, zal ze heus wel medelijden met Desmond krijgen. Natuurlijk zal ze een beetje bezorgd zijn. Vooral omdat ze de ziekte zal herkennen, en weet hoe ernstig het is.

En sorry dat ik dat niet meteen zag, Frank, vergeef het me. Ik ben gewoon een beetje moe aan het worden, dus ik zal er wel overheen gekeken hebben. Jij ook heel erg bedankt natuurlijK! Als ik hulp nodig heb, gil ik wel eventjes. Goed, met mijn zere keel wordt het waarschijnlijk gewoon aan je mouw trekken, maar toch... =3=
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 8:24 am

meh... kom jij eens ff snel online, ik moet een hartig woordje met je spreken...
oke? xddd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 8:29 am

Frank wat voor forum heb je dan bedacht O.o''
En trek maar aan mijn mouw dan of geef me maar een schop onder me kont, mag ook (:
En Renske doe maar kalm aan nog een dag wachten is echt niet erg en twee dagen ook niet hoor, we weten dat je je best doet dus rustig aan (:

Uhmm als de gene die Ayano bespeelt zal ze op het begin nogal koudbloedig over komen, maar dat is gewoon bij haar op het begin van de rpg want ze heeft geen zin meer in het leven dus echt om andere geeft ze niet, dit veranderd natuurlijk naar verloop van tijd omdat ze dan door heeft dat ze niet zo moet zitten kniezen en dat ze haar vrienden weer heeft ondanks Isamu haar misschien niet meer zou zien staan. Denk ik Mad Maar goed, Ayano zal je wel helpen als ze ziet dat het ernstig is en je niet ben flauwgevallen voor een spinnetje... (: En met wie moet je een hartig woordje spreken???
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitimewo sep 21, 2011 8:33 am

Mij, Nicole. En ik geef hem als antwoord;

nee, ik kom niet online. Vooral niet omdat je bericht hier zo off-topic is als het maar zijn kan D: waarom PM je niet met de vraag of ik on kan komen?
Daarbij heb ik al gezegd dat ik niet on kom, want ik heb het hartstikke druk ;__; en ik ga zo plat denk ik. Aangezien Nicole zo lief zegt dat jullie best een dagje kunnen blijven wachten, ga ik strakjes pitten en flink uitzieken. Dan post ik morgen misschien tijdens Informatica (oeh, schooltijd) en anders als ik thuis ben.

We dwalen af van het topic. Ik laat dit alleen nog open om te discussiëren, maar als we vanaf nu af gaan dwalen, dan gooi ik er toch echt nog een slotje op :/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





buitenaaemiaanse ziekten Empty
BerichtOnderwerp: Re: buitenaaemiaanse ziekten   buitenaaemiaanse ziekten I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
buitenaaemiaanse ziekten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Overig :: Talksectie-
Ga naar: