After Sunset
Huisdierentopic Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Huisdierentopic Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 Huisdierentopic

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Huisdierentopic Empty
BerichtOnderwerp: Huisdierentopic   Huisdierentopic I_icon_minitimedo sep 22, 2011 10:02 am

BELANGRIJK

Zain heeft zojuist het 'huisdierenlestopic' geopend. Zou jij graag een huisdier willen? RPG dan mee in dit topic: https://aftersunset.actieforum.com/t43-and-tah-beast-goes#297

Hierin zal je een huisdier toegewezen krijgen. Ik hoop aan ieders wensen te voldoen. Mocht het voorkomen dat je een huisdier krijgt dat je niet leuk vind, dan wil ik een vriendelijk PM van je en dan zoeken we samen een andere uit. Ieder krijgt een ander huisdier, niemand zal hetzelfde huisdier krijgen. Dit is voor de originaliteit.
Krijg je een huisdier, maar wil je er later toch een, dan PM je me ook en dan liever je het weer in. Wil je een huisdier na de les, dan heb je pech en geef ik je er geen. Ik wil dus, als je een huisdier wilt, dat je aanwezig bent bij deze les!

Dankjewel :3


Laatst aangepast door Zain Kaemon op vr sep 23, 2011 11:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Riiko

Riiko


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de kofferbak van jullie auto. o3o

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Niet bekend
Partner: Where? \(゚Д゚)/

Huisdierentopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisdierentopic   Huisdierentopic I_icon_minitimedo sep 22, 2011 10:20 am

[UPDATE] Ja, nu al ja. OMG dat gaat zo snel.

- Dit topic wordt overigens verwijdert nadat de les afgelopen is. Dit gebeurt in een week of sneller, dus ben er snel bij!
- Gelieve wel de lijst in te vullen die jullie in de eerste post aangeboden wordt door Zain. Het is cruciaal voor het kiezen van je huisdier <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huisdierentopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Algemeen :: Mededelingen & Ideeën-
Ga naar: