After Sunset
aemiaanse munteenheid en prijslijst. Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
aemiaanse munteenheid en prijslijst. Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 aemiaanse munteenheid en prijslijst.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 12:09 am

tja... we hebben ook een eigen munteenheid nodig xdddd

dus, hier de vraag: hoe heet de munt, en wat is het in vergelijking met de euro?

mijn kleine idee:
muntnaam: aemo(?)
vergelijking: 1aemo = 2.5 euro(?)
vond het wel leuk klinken. aemo xddd
maar t ish offcourse aan renske om te beslissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 1:13 am

We kunnen dat inderdaad doen maar ik denk dan dat het handiger is om een paar munten te hebben... maar we kunnen ook gewoon de middeleeywse muntsoort gebruiken en andes de romeinse munten maar goed dat is natuurlijk ook maar een ideetje (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 1:29 am

true, maar de muntsoort van welk gebied dan? italiaanse floreinen? franse franken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 2:08 am

Goede vraag, laten we eerst maar op Renske wachten wat zij hier van vind (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riiko

Riiko


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de kofferbak van jullie auto. o3o

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Niet bekend
Partner: Where? \(゚Д゚)/

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 2:28 am

*komt binnenrollen*
Hewah? ._. hebben we een munteenheid nodig dan?

Wel, ik zeg, eh, *kijkt jullie ideeën door* we hebben het altijd kunnen redden zonder munteenheid toch? Maar goed. Als we toch een munteenheid willen, dan graag niet te lastig uitpakken. Ik ben niet goed in rekenen D:
Ik vind Aaemo wel goed klinken. Als ik moet kiezen, ga ik toch voor een Aaemo-munteenheid. Omdat Florijnen en Franken nou eenmaal niet van Aaemi zijn. We kunnen wel het uiterlijk van onze munt op Florijnen en Franken baseren. <3
Ik vind alleen dat we het niet moeten gaan omrekenen in hoeveel euro's het zou kunnen zijn. Gewoon 1munt = 1euro. Is dat een rare gedachte van mij? Ik kan écht niet hoofdrekenen en wil het niet moeilijker maken dan dat het is.

Maar hey, dat is slechts mijn mening. O, en een PS:
we hebben een Mededelingen & Ideeën topic op dit forum. ._.
Waarom staan alle ideeëntopics dan in de Talksectie? Weirdo's XD ik schuif dit topic effe naar die categorie, okee? Dat maakt niet uit toch? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 2:36 am

sorry TwT
en t is goed xdd
ik zie dat je post hebt, dus ben ook ff poste~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 2:37 am

Bij mijn ideeën moesten we er even over dissuceren van allemaal en Aaemo is dan goed, het is inderdaad dan handiger om het gewoon 1 euro te doen... Is natuurlijk veel makkelijker met rekenen (:

BTW Off-topic onderwerp: Ik ga alles van de spelletjes even optellen en dan maak ik duidelijk welke spelletjes we gaan doen (:!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 2:41 am

@Nicole, oe, ja, doe dat. We hebben het over het evenement toch? Doe je best, ik ben benieuwd <3

Goed, laten we dan bij deze een conclusie stellen:
Onze munteenheid wordt Aaemo. Eén Aaemo is hetzelfde als één euro hier. Een Aaemo is net als de euro verdeeld in honderd centen. Eén eurocent is één...

Hoe gaan we een Aaemo-cent noemen?._.
Want, tja, Aaemo-cent klinkt lame D: Noemen we het, een, eh, Yaemo? XD Zeggen jullie het maar, ik wil graag jullie ideeën horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 2:49 am

nee, dat hoeft niet, aangezien je vroeger ook alleen maar hele bedragen had. dat komt door de ruilhandel en omdat we niet goed zijn in rekenen aangezien dat ons niet geleerd word xd punt uit?
geen aaemo-cent dus xddd
hebben ze ook nooit in games. dush xddd
Terug naar boven Ga naar beneden
Riiko

Riiko


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de kofferbak van jullie auto. o3o

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Niet bekend
Partner: Where? \(゚Д゚)/

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 2:57 am

Pfft. Op Aaemi kunnen ze heus wel rekenen hoor oAo ik vind dat we dat ene kleine beetje extra wel kunnen gebruiken. Maar als je zegt dat het niet hoeft...
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 3:01 am

meh, vind persoonlijk van niet >.>

we stemmen wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 3:04 am

Vond die andere cent naam wel grappig klinken, Yaemo... (:
Doe we die toch gewoon (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Riiko

Riiko


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de kofferbak van jullie auto. o3o

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Niet bekend
Partner: Where? \(゚Д゚)/

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 3:09 am

Yaemo klinkt wel cool huu~? XD
Goed, wie wil er centen? We kunnen ook het volgende kiezen. Twintig Aaemo's wordt één Yaemo. Dan hebben we toch een klein beetje gereken maar is het niet te lastig. En het maakt onze munteenheid een klein beetje uniek.

Dan vervallen de centen. Maar het is een ideetje, als jullie het niets vinden blijven we alleen hangen bij Aaemo's <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitimevr sep 23, 2011 3:11 am

Goed idee want ik denk niet dat Ayano met 100 van die muntjes gaat zitten klote xd En centen hebben we niet echt nodig als er gewoon 5 Aaemo's bij staat toch (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





aemiaanse munteenheid en prijslijst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: aemiaanse munteenheid en prijslijst.   aemiaanse munteenheid en prijslijst. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aemiaanse munteenheid en prijslijst.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Algemeen :: Mededelingen & Ideeën-
Ga naar: