After Sunset
The Story Of My Life.... Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
The Story Of My Life.... Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 The Story Of My Life....

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

The Story Of My Life.... Empty
BerichtOnderwerp: The Story Of My Life....   The Story Of My Life.... I_icon_minitimema okt 10, 2011 7:45 am

Chapter I
It's now or never


Het was doodstil in de gangen van het kasteel. Een man met zwarte haren tot zijn schouders liep naar een gigantische deur die zich aan het einde van de hal bevond. Maar deze man was niet alleen. Naast hem liep een jongen van 7 jaar oud. En aan zijn hand een kleiner meisje van 3 jaar oud. Aan de andere kant van de man liep een beeldschone vrouw met lange lilazilvere haren en donker roze ogen. Het jongetje en het meisje leken totaal niet op de vrouw veide hadden ze zwart haar en donker rode ogen. Ze waren duidelijk trots en liepen met een rechte rug op de deur af. De vrouw had een bundeltje in haar handen met in dat kleine bundeltje een kindje. Lichte zilvere plukjes kwamen uit het bundeltje zetten. De man deed de deur openen en liep over het rode tapijt heen gevolgd door de vrouw en kinderen. Alle bogen ze toen ze bij de troon waren aangekomen. Daar op de troon zat hij dan. Een man waar iedereen van Gadara bang voor was Ceilo. De heerser van Gadara al ruim 90 jaar lang. ''Ichiro, wat een genoegen..'' Zei Ceilo met een zware maar mysterieuze stem. ''Het genoegen staat geheel aan onze kant mijn heer...'' Zei de man die Ichiro heten. ''Zo te zien heb je Ichigo mee genomen zoals gevraagt...'' ''Ja, mijn heer...'' ''Goed..'' Zei Ceilo terwijl ze zijn blik over het meisje van 3 liet gaan. ''En Ichiro, jij denkt dat jou dochter met mijn zoon zou kunnen trouwen en waardig genoeg zal zijn voor de troon..'' Ichiro keek even naar zijn dochter waarna naar Ceilo. ''Ja, mijn heer..'' ''Goed. Otamia kom eens even hier...'' Een jongen verscheen achter het gordijn vandaan. Een jongen van 5 jaar oud. ''Ja vader...'' Zei de jongen terwijl hij uiteindelijk naast zijn vader stond. ''Wat vind je van Ichigo?'' Zei Ceilo en strekte zijn hand uit naar Ichigo. ''Kom hier mijn kind..'' Zei Ceilo haast zwoel. Ichigo keek naar haar vader die knikte en Ichigo liep met gebogen hoofd naar voren en pakte voorzichtig de hand van Ceilo aan en de drie tredes op liep zodat ze naast Ceilo stond. Otamia bekeek Ichigo met een vies gezicht. ''Ze is lelijk..'' Ichigo's ogen werden groter en kleine inkttraantjes gleden langs haar gezicht. Ichiro keek zijn dochter met dodelijke ogen aan. Ceilo trok zijn hand terug en wuifde het meisje simpel weg. ''Ze is te zwak...'' Zei Ceilo en Ichigo rende terug naar haar moeder waar ze steun zocht. ''Ichiro, je kende de afspraak. Als jij wil dat je vrouw hier in de hoofdstad nog verblijft en niet terug gaat naar de donkerste uithoek van Gadara zou je mijn zoon een beeldschone en sterke vrouw schenken..'' Zei Ceilo met boosaardig ogen. Ichiro boog lichtjes. ''Het spijt me mij heer... Ik heb gedaan wat ik kon..'' Ceilo snoof. ''Blijkbaar niet hard genoeg..'' Zei Ceilo fel. Ichiro keek naar zijn vrouw die daar machteloos stond. Ceilo's ogen vernauwde. ''Wat zit daar in het bundeltje, vrouwe Sayaka?'' ''Onze dochter van 4 maanden mijn heer..'' Zei de vrouw stilletjes. Ceilo keek Ichiro aan. ''Ik wist niet dat je nog een dochter had, Ichiro..'' ''Ik wist het vorige maand pas dat ze was geboren mijn heer door mijn vertrek naar Ilach om een wapenstilstand te leggen..'' Ceilo wenkte de vrouw bij zich en de vrouw deed wat van haar gevraagt werd. ''Laat me haar bekijken..'' De vrouw ging op haar knieeën zitten en haalde haar voorzichtig uit het bundeltje. Ze hief het nog geen 4 maanden oude kindje op. Ceilo keek het kindje onderzoekend. ''Zilvere haren..'' ''Ze worden lilazilver na een tijdje, mijn heer..'' Ceilo knikte. ''Wat is haar naam?'' ''Ayano Sayaka, mijn heer..'' Zei Ichiro tegen zijn heerser. Ceilo knikte opnieuw. ''Een bijzondere naam, geen kind van hier heet Ayano..'' De vrouw glimlachtte. Ayano deed haar ogen openen en keek met grote nieuwsgierige donkere roze ogen naar Ceilo. Ceilo keek haar boosaardig aan maar inplaats van dat Ayano in huilen uitbarsten greep ze naar Ceilo's haren en trok hier aan. ''Ayano!'' Zei de vrouw bos en trok haar weg. ''Het spijt me vreselijk mijn heer...'' Ceilo wuifde het simpel weg. ''Nee, het is juist goed. Ze toont geen angst... Ichiro, ik geef je 16 jaar de tijd om haar op te voedden en haar te trainen voordat ze trouwt met mijn zoon. Ik wil haar elke verjaardag van mijn zoon zien en zorg er voor dat ze er prachtig uit zie, ow en leer haar piano spelen dat vind ik namelijk wel mooi..'' Zei Ceilo met een grijns. ''Dank u mijn heer, ik zal doen wat u me opdraagt..'' Zei Ichiro en zo vertrok het gezin weer uit het paleis van de heerser. Het meisje van amper 4 maanden oud was al uitgehuwelijkt en zo later heerseres worden. maar dit veranderde een hoop in het leventje, ze kreeg de beste opvoeding en behandeling ze kwam niets te kort maar haar trainingen waren erg zwaar...

Chapter II
It's hurting me


Coming soon...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

The Story Of My Life.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story Of My Life....   The Story Of My Life.... I_icon_minitimema okt 10, 2011 8:01 am

it's awesome xd
btw, als je je verveeld, scarlett moet nog posten ovo
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

The Story Of My Life.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story Of My Life....   The Story Of My Life.... I_icon_minitimedi okt 11, 2011 7:39 am

oAo verder. Ik wil meer. Het is keistoer. <3
Wel, ik ben dan ook een supergrote fan van Ayano. Maar dan nog.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Caleb

Caleb


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 28-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Weerwolf
Partner: I found someone who can make my heart beat faster, but I don't know if I'm in love...

The Story Of My Life.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story Of My Life....   The Story Of My Life.... I_icon_minitimedi okt 11, 2011 8:43 am

Dankzij dit heb ik de neiging om het ingewikkelde verhaal van Juyou en Isamu ook te posten.

Het is echt geweldig, Ayano!

*kan stiekum niet wachten tot het moment dat ISamu geïntroduceerd wordt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Story Of My Life.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story Of My Life....   The Story Of My Life.... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Story Of My Life....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lucien's story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Overig :: Creasectie-
Ga naar: