After Sunset
The kiss of Isamu!!! Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
The kiss of Isamu!!! Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 The kiss of Isamu!!!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Scarlett.

Scarlett.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Niet bekend
Partner: Isamu're mine whether it wants to or not...

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimedo okt 13, 2011 8:15 am

Omdat ik niet mag dubbelposten werk ik met prologen
__________________________________________________

De bel ging van de grote pauze, dus dat betekende dat de meeste leerlingen gingen eten. Nouja, meeste leerlingen. Iedereen ging eigenlijk wel eten. Maar sommige deden dit in de buitenlucht en andere in de eetzaal, oftewel bestempeld als de kantine hier op school. Alleen alles was zoveel luxer. Maar vandaag was de dag. De dag dat Scarlett zei dat het officeel was en ze hem hier midden in de eetzaal zou zoenen en iedereen kon mee genieten van hun gezwijmel. Maar niet iedereen was daar zo blij mee. Ayano bijvoorbeeld. Ayano had besloten dat het gewoon geruchten waren geweest want als het echt waar was geweest was hij wel zo dapper geweest om dat tegen haar te zeggen. Daar was ze van overtuigd. Maar ze wist niet dat het waar was. Dit zou de dag van liefde en haat worden.

POV Scarlett

De bel was gegaan en iedereen ging naar de grote eetzaal ook Scarlett ging hier dus heen. Niet omdat ze honger had, nee ze ging vandaag het leven van Isamu's liefje verpesten. Ze had afspraken gemaakt met Isamu in haar slaapkamer. Afspraken waar hij zich aan moest houden of anders zouden er andere dingen gebeuren dan gezwijmel. Ze liep de grote eetzaal binnen en werd door vele aan gekeken. Ze greens en liep naar de middelste tafel waar het groepje zat met de populairste kinderen van school want die kregen nieuws heel snel rond. Deze meisjes van het groepje werden ook wel de roddeltantes genoemd maar dat kwam voor Scarlett perfect uit want iedereen luisterde naar hen. ''Heey meiden..'' Zei Scarlett vrolijk. ''Wat moet je van ons, Scar..'' ''Ik kom jullie nieuws brengen..'' De meiden keken op. ''Toch niet weer een verslag van zijn kus hé, dat weet iedereen al..'' ''Nee, veel beter... En ik wil dat iedereen het weet..'' De meisjes keken elkaar aan en vervolgens naar Scarlett. ''Goed wat is het?'' ''Ik heb met Isamu en hij komt zo hier heen om het te vertellen aan iedereen en voor de mensen die het dan nog niet geloven..'' De meiden keken haar geintersseerd aan. ''Hij zal me kussen midden in de eetzaal..'' De ogen van de meisjes werden groter en ze stonden op en rende alle een andere kant op om het te vertellen. Scarlett greens en ging zitten. Nu afwachten.

POV Ayano

Ayano was net als ieder ander naar de eetzaal gegaan. Ze was gewoon ergens gaan zitten en probeerde haar salade naar binnen te werken. Ze reageerde amper op iets wat in de eetzaal gebeurde alleen toen Scarlett binnen kwam voelde ze woede in zich opborrelen. Het pakje melk dat ze in haar hand had werd samen geknepen zonder dat ze het door had en voelde de langs haar arm druipen. Ze keek er naar en zuchtte, fijn kon er ook nog eens bij. Ze dempte de melk op van de tafel en haalde de melk van haar arm af. Na een paar seconde stond een meisje naast haar met grote twinkelde ogen. ''Kan ik iets voor je doen?'' vroeg Ayano met haar wenkbrauw opetrokken. ''Isamu gaat Scarlett zo midden in de eetzaal zoenen, ze zijn een stel weet je dat!'' Ayano snoof, ''Eerst zien dan geloven..'' Zei Ayano nuchter en wuifde het simpel weg. Ze had besloten dat ze het eerst moest zien voordat ze zich dadelijk druk maakte om niets het waren maar gewoon simpele roddels er gingen ook al roddels dat ze iets met Caleb had en dat had ze ook niet dus dit zou vast ook niet waar zijn. Ze snoof en propte weer wat salade in haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimedo okt 13, 2011 8:31 am

Isamu had die nacht niet meer kunnen rusten, toen Juyou uitiendelijk naar hem toe kwam om te zeuren dat het licht nog aan stond, had Isamu zijn broer uit wanhoop het hele verhaal verteld. Het was een hele tidj geleden geweest dat Isamu zo zijn emotie de vrije loop had laten gaan en dit baarde Juyou zorgen. Eigenlijk had zijn broer hem bevolen thuis te blivjen, maar Isamu wist niet wat er zou gebeuren als hij de afspraak zou komen... "Dus dat betekend dat je aan iedereen gaat vertellen dat jij mijn vriendje ben en je zoend me midden in de eetzaal terwijl je lieve vriendinnetje toekijkt, en dan bedoel ik een zoen, geen simpel kusje. Een zoen van minimaal 20 seconde.. En als ik je kus dan doe je niets, nouja je mag mee zoenen maar als je me weg duwd ben je er geweest.'' was wat Scarlett gezegd had. Isamu werd al misselijk als hij er aan dacht. Alles ging weer de verkeerde kant op, maar voor Isamu was t normaal. Zijn leven ging nooit zoals het hoorde, nooit zoals hij het verwachtte. Dat was waarom hij bijna nergens meer van schrok. Maar dat maakte het niet minder pijnlijk... Hij sloot zijn ogen, nam nog even een paar keer diep adem en stapte toen de eetzaal binnen. Er doemde gemompel op van alle kanten, maar Isamu probeerde het te negeren, hij liep strak langs alle tafels, alsof hij alle vragen niet eens hoorde.Zijn tempo vertraagde echter toen hij Ayano zag zitten, zijn blik ging heel even haar kant op, maar hij week zijn blik weer af voordat hu blikken elkaar konden ontmoeten. Omdat hij wist dat hij zou breken als hij Ayano aan zou kijken, hij wist dat hij het dan niet meer kon en dan zou ze in gevaar zijn... Daarom vervolgde hij zijn weg naar Scarlett.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimedo okt 13, 2011 8:36 am

Lucien had het hele gerucht ook gehoord. Isamu en scarlett. hij wist niet eens wie Isamu was... hij boog zijn hoofd over zijn deel van de tafel, geobserdeerd door het stukje perkament wat voor hem lag, terwijl hij met zijn ganzenveer over zijn neus streelde. hij luisterde mee naar het meisje wat het nieuws aan zijn tafel rondkondigde, en luisterde daarna naar de reactie van het kleine meisje naast hem, die daarna in haar salade prikte. hij keek op, een beetje verbaasd. "is... is er iets?" vroeg hij zachtjes terwijl er een bezorgde glimlach op zijn gezicht lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett.

Scarlett.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Niet bekend
Partner: Isamu're mine whether it wants to or not...

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimedo okt 13, 2011 8:49 am

POV Ayano

Ayano irriteerde zich vreselijk aan het gemompel maar ze wist gewoon dat het een gerucht was een leugen. Scarlett was één grote leugen en niemand zou haar na vandaag gelukkig nog geloven. Isamu zou haar nooit zoenen. Volgens haar had hij namelijk nooit gezoend en dat zou hij toch niet willen verspillen aan zo'n lellebel als Scarlett. Zij had haar eerste kus/zoen verspild aan Tadase. Ze snoof toen ze er over nadacht. Ze beet op haar onderlip. Zelfs toen ze met hem had stond hij chter haar. Maar eigenlijk had ze nog met Tadase want ze had het nooit uitgemaakt met hem. Maar wat maakte het nog uit, ze zou hem toch nooit meer zien. Ze moest met Isamu praten, vragen of het echt waar was. Maar hij zou het haar toch wel verteld hebben? Dat zou elke normale vriend toch doen. Het vertellen? Ze hadden dan wel gevoelens voor elkaar, nouja zij voor hem in elk geval maar ze waren nog steeds vrienden en die zouden elkaar dat toch vertellen. Ze voelde zich eindelijk best stom, ze had hem niet eens herkend in de kerk. Maar wacht?! Dat betekend dat hij haar ware vorm had gezien met vleugels, hoorns, staart en al. Ze beet harder op haar onderlip. Ze moest verschrikkelijk lelijk geweest zijn. Maar ze was al leijk, wie wou haar nou weer. Ze keek even naar de jongen naast zich en glimlachtte maar gewoon zwak naar hem. ''Nee er is niets..'' loog ze. Ze zuchtte en keek op toen ze het bekende metalen geluid hoorde. Ze hoorde het langs haar gaan maar toen ze op keek, keek hij haar niet eens meer aan en liep hij regelrecht naar Scarlett toe. ''Isamu?'' fluisterde ze zacht met grote ogen. Hij zou haar vast vertellen dat dit allemaal een leugen was. Ja dat moest het zijn en dan zou hij gewoon weg gaan of naast haar komen zitten. Ze beet op haar onderlip en bleef naar hun kijken, kijkend wat er ging gebeuren net als vele andere hier in de eetzaal.

POV: Scarlett greens toen ze Ayano's blik zag en keek naar Isamu. ''Heey liefje, hoe gaat het?'' Zei ze liefjes tegen hem en drukte een kus op zijn wang. Ze zag in haar ooghoek hoe Ayano's mond openen ging. Scarlett keek Isamu aan en trok een klein pruillipje. ''Ze geloven niet dat je me vriendje ben en ze vinden dat je het moet bewijzen..'' Zei ze haast zielig. Ze zag Ayano haar vinger in haar keel steken, ze had de neiging gehad hem te wurgen maar ze wist dat ze opletten op wat hij ging doen. Iedereen keek hun nieuwsgierig en met grote ogen aan allemaal afwachtend wat er zou gebeuren en Scarlett wist dat als hij het niet deed dat hun afspraak niet door ging en dan had ze zijn vriendinnetje als nog, ze zou haar zoals gezegd martelen tot ze zou zeggen wie hem gebeten had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimedo okt 13, 2011 9:20 am

''Heey liefje, hoe gaat het?'' Isamu voelde zich opnieuw misselijk worden "Geweldig..." ergens zat er een lichte sarcastische ondertoon in zijn stim, maar hij wist een lichte glimlach op te zetten toen Scarlett hem een kus op zijn wang zag. Als je hem kende kon je aan zijn ogen echter zien dat het niet zijn echte lach was, je kon zien dat hij zich eigenlijk slecht voelde. Jammer genoeg waren de enigen heir di ehem goed genoeg kenden Juyou, Caleb en... Ayano... Bij de gedachte aan die naam vervaagde zijn glimlach weer. Wat was hij aan het doen?! Maar nu moest hij, hij wist niet wat Scarlett zou doen als hij zich nu opeens terug trok. ''Ze geloven niet dat je me vriendje ben en ze vinden dat je het moet bewijzen...'' het bewijzen..? Oh, natuurlijk... De kus. Isamu keek haar even recht aan en drukte voorzichtig zijn lippen op de hare, tijdens de kus sloot hij zijn ogen, in zijn hoofd wenste hij zich weg of iniederigeval onzichtbaar en telde de seonden af van 20 tot 0.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett.

Scarlett.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Niet bekend
Partner: Isamu're mine whether it wants to or not...

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimedo okt 13, 2011 9:35 am

POV Scarlett.

Scarlett glimlachtte liefdevol naar hem en andere keken hun afwachtend aan. Ze drukte nog een kus op zijn wang en Isamu glimlachtte terug zoals verwacht. ''Ze geloven niet dat je me vriendje ben en ze vinden dat je het moet bewijzen...'' Scarlett deed hierbij een stapje naar hem toe en isamu keek haar recht aan, zowat iedereen hield zijn adem in. Scarlett sloot haar ogen en voelde zijn lippen op die van haar. Haar handen gleden naar zijn haren en streelde deze. Ze zou zich wel aan 20 seconde houden anders zou Isamu tegen stribbelen. Maar toen gebeurde er iets waardoor Scarlett los liet.

POV Ayano

Ayano zag het gebeuren, haar ogen werden groter. Hij..hij..zoende haar! Maar als dit waar was dan. Ze hadden met elkaar. Tranen branden in haar ogen en Ayano stond op. Haar vuisten gebald. ''Leugenaar! Vieze vuile Leugenaar dat je er bent!'' Gilde ze. Haar handen gloeide paars. ''Genoeg!'' Gilde ze en ze hief haar hand op. Ze schoot een energiestraal op Scarlett af. Dat was een voordeel van haar Telekines. Scarlett liet hem los en viel zo op haar zij. Ayano was woedend. Ze schuimbekte nog net niet. ''AHH!!!'' Schreeuwde ze voordat ze op Scarlett afrende die probeerde overeind te komen. Als een soort worstelhouding pakte ze Scarlett beet maar door haar kracht en vaart rende ze zowat naar achtere en duwde ze haar tegen de muur aan. ''Vuile teef dat je er ben!'' Schreeuwde ze recht in het gezicht van Ayano. Scarlett hijgde en greep Ayano bij haar arm en slingerde haar weg. ''En jij denkt dat je kan winnen..'' Zei Scarlett lachend. Ayano gromde en kwam langzaam overeind en veegde haar bloedneus af. ''Altijd van een barbiepop, het enige wat je daarmee hoeft te doen is de kop er af rukken..'' Zei Ayano fel en rende weer op Scarlett of. Beide beeindigde ze op de grond. Ayano zat boven op Scarlett en sloeg waar ze kon slaan. Maar uiteindelijk grepen twee leerlingen haar vast en sleurde haar weg. ''Leugenaar!'' Riep ze woedend naar Isamu toe. Haar ogen waren waterig en inkt doop naar beneden. ''Ik dacht dat je van me hield! Ik hield van je Isamu! Maar je bent een vieze vuile leugenaar! Veel plezier met je barbiepop!'' Ze werd de eetzaal uitgesleurd. ''Leugenaar!'' Riep ze als laatste voordat ze verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimedo okt 13, 2011 10:26 am

lucien's pov: Lucien keek van ayano naar scarlett. het verwarde hem erg. zijn oren waren door het geschreeuw tegen zijn hoofd aangeduwd tot hij mee werd gesleurt door een witharige jongen. hij hielp hem om het rare meisje, die de jongen schijnbaar kende weg te halen van scarlett.

desmonds pov:
desmond liep net de zaal in toen hij ayano voor de tweede keer op een ander meosje af zag rennen. hij tikte een roodharige jongen aan en liet deze hem meehelpen ayano daar weg te krijgen. tijdens het wegslepen begon hij in haar oor te praten die hij van zijn moeder had geleerd. het was een soort lied, dat voor een korte tijd woede en boosheid weghaalde. eenmaal weg van het rumoer duwde hij haar in de hoek waar hij voor haar knielde en haar armen vastpakte voor hij haar omhelsde. "tis al goed.." mompelde hij, "je bent daar weg."

ooc: STOUTERTS, mij overslaan >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimevr okt 14, 2011 1:05 am

Isamu's ogen openden zich direct toen hij een vertrouwde stem hoorde ''Leugenaar!" hij scheurde zijn lippen uit reflex los van die van Scarlett en draaide zijn hoofd naar het meisje waar hij eigenlijk echt van hielt. ''Vieze vuile Leugenaar dat je er bent!" haarwoorden deden pijn, ze schoten als een mes in zijn hart en even was hij niet in staat om te bewegen. Alles om hem heen leek te vervagen, hij zat vast in eindeloze duisternis, de woorden echoden in zijn hoofd Leugenaar! Leugenaar! Leugenaar! Hij voelde izjn hoofd duizelen, maar net toen hij op het punt stond neer te vallen, kwam iets van de buiten wereld hard binnen ''En jij denkt dat je kan winnen..'' hij draaide zijn hoofd, voor zijn gevoel heel langzaam terwijl het in werkelijkheid in een fractie van een seconde gebeurde, richting Scarlett en keek haar nog net niet dodelijk aan. En toen kwam Ayano in beweging, begreep ze het dan niet?! Dat ze bij Scarlett uit de buurt moest blijven? Dat hij dit alleen maar deed zodat dit gevecht juis tniet zou komen?! Hij wou in beweging komen, maar nog voordat hij een stap kon verzetten stond er iemand achter hem die hem in bedwang hielt. Wie?! ''Leugenaar!'' Isamu probeerde zich ruw los te trekken, maar het lukte niet "Ayano!" hij probeerde het te schreeuwen, maar hij kon niet genoeg kracht in zijn stem zetten om het zelfs maar hoorbaar te maken. ''Ik dacht dat je van me hield! Ik hield van je Isamu! Maar je bent een vieze vuile leugenaar! Veel plezier met je barbiepop!'' Isamu's ogen werden groot "Ayano!" dit keer rijkte zijn stem wel tot ver ''Leugenaar!'' "Nee, ik-" maar ze was al weg. Isamu bleef haar met grote ogen na kijken, ze was weg... Maar het was ook beter voor haar. Iemand als hij... Wie zou nou écht van iemand als hij kunnen houden. Hij voelde dat de armen hem los lieten en eht eerste wat hij deed was zich omdraaien, mat een ijzeren vuist. "ARGH!" wacht... Het was zo'n vertrouwde stem... Isamu's blik gign naar degene die hij weg had geslagen, hij lag met een pijnlijk gezicht tegen de banken en kwam langzaam overeind "Juyou... Jij..." toen ontdekte hij dat ook Caleb hem vast had gehouden. "Wat is..?" Caleb sloeg hem met een platt ehan din zijn gezicht. Isamu keek hem even woedend aan, maar Caleb keek gewoon kalm terug "Je vriendin heeft je hulp nodig..." hierna liep hij zelf de kantine uit, richting Ayano die werd geholpen door twee voor hem onbekende jongens. Isamu's blik ging richting Scarlett en hij liep op haar af, met een lichte zucht stak hij zijn hand naar haar uit om haar over eind te helpen. Het was een gebaar wat de mensen die dachten dat ze vriend en vriendin waren vanzelfsprekend vonden, maar Scarlett zelf was er waarshcijnlijk best verbaasd over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett.

Scarlett.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Niet bekend
Partner: Isamu're mine whether it wants to or not...

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimevr okt 14, 2011 1:43 am

((OOC: omdat ik nu in de auto zit naar limburg zal mijn post niet geweldig zijn maar ik doe mijn best...))

POV Ayano

Ayano's neus bloedde heftig en ook op haar arm was een duidelijke schram te zien, schrammen van de nagels van Scarlett. Ayano voelde de aderline in haar bloed koken. Haar ademhaling was sneller dan normaal. Ayano was in staat geweest haar te vermoorden, haar te onthoofde als een pop. Ze schreeuwde naar Isamu met tranen in haar ogen, ook hij riep haar naam maar Ayano was te ver heen om het te horen. Terwijl ze werd meegesleurd door Desmond en de nog onbekende jongen verzetten ze zich heftig. Als Desmond alleen was gewwest had hij haar niet gehouden. "Ik vermoord haar!" Schreeuwde ze woedend. Desmond begon een zacht liedje in haar oor te zingen maar Ayano was blind van woede en verdriet. De inkttranen dropen naar beneden, dit waren haar echte tranen. Tranen die ze al als kindzijnde nooit kon uiten. "Leugenaar!" Schreeuwde ze nog maar Desmond blerf zingen. Ayano gaf het op. Ze liet haar hoofd teurig hangen en beet haar tanden op elkaar. Haar voeten werden over de grond gesleurd. Ayano had verloren, ze had verloren.. Voor het eerst in haar leven had ze verloren. Haar vader had gelojk gehad. Ze was een zwakkeling. Ze hadden haar gepakt met het dierbaarste wat ze bezat. Haar liefde voor Isamu. Ayano voelde zich gebroken, ze kon niets meer zeggen. Desmond drukte haar in de hoek en probeerde haar gerust te stellen maar Ayano luisterde niet eens. Ze liet zich langs de muur zakken, ze was verloren, vergeten... Ze voelde twee armen om haar heen maar Ayano reageerde niet. Ze snikte zelfs niet. Ze liet het inkt langs haar gezicht druipen terwijl ze naar beneden keek. Ze had verloren en Scarlett was de grote winnaar want zij had Isamu.

POV Scarlett

Scarlett lag op de grond, iedereen wist nu dat zij met Isamu had en dat was de bedoeling geweest hiervan stiekem natuurlijk ook dat Ayano gebroken was maar Scarlett had niet verwacht dat ze haar zou aanvallen, ze had verwacht dat ze huilend weg zou rennen. Ze voelde aan haar neus en haar kaak terwijl ze recht op ging zitten. Ze zag hoe haar vingers rood waren gekleurd. Ze keek er bedenkelijk naar. Ze moest toegeven dat die tuinkabouter sterk was. Sterker dan een mens en daarbij had ze die gevaarlijke ondoordringbaarde ogen waar Scarlett zelfs de kriebels bij kreeg. Het werd alemaal duidelijk. Die dwerg had hem gebeten! Die geur van haar hing om Isamu heen. Ze snoof maar trok een vies gezicht, bij een menselijke aanval zou ze nu al geheeld zijn. Haar ogen glansde even duister maar ze kon niets doen. Isamu zou haar gebruiken nu ze deze deal hadden gesloten want hij kon alles vertellen waardoor haar populairteit gelijk van de baan was. Ze zag hoe het kleine jongetje Isamu sloeg en iets tegen hem zei voordat hij de kantine uit stormde. Isamu kwam naar haar toe en stak zijn hand uit. Ze keek hem haast verbaasd aan maar pakte zijn hand toch teder asn waarna ze weer op de grond stond. Ze sloeg haar armen om zijn middel als een soort liefdes omhelsing. "Dat mens is gek geworden, Isamu!" Piepte ze haast angstig. Vele keken haar met medelijden aan en dat was wat ze wou op dit moment. Ayano zou gehaat worden en zij zou populair worden. Ze greens lichtjes naar Isamu.

POV
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimevr okt 14, 2011 2:53 am

Desmond's pov.

Desmond had Ayano nogsteeds omhelst, maar zodra hij lichte voetstappen achter zich hoorde vanuit de hal draaide hij zich om, zijn benen iets uit elkaar en zijn armen in dezelfde positie, zich groot makend voor anderen, alleen om Ayano uit het zicht te houden. hij staarde even kort voor zich uit, zijn oren gespitst maar hoorde niets meer, waardoor hij zich weer omdraaide en weer voor haar knielde. hij bevochtigde zijn lippen met het puntje van zijn tong en beet daarna zachtjes op zijn onderlip, terwijl hij zich snel voorstelde aan de jongen die hij had aangetikt. "lucien.." hoorde hij de jongen zich onzeker voorstellen, maar hij had zich al omgedraaid naar ayano, hij haalde met zijn mouw de tranen van haar gezicht af, waardoor er zwarte vlekken op de witte stof kwamen, maar het boeide hem niet, hij wou alleen maar het meisje waar hij zo'n verkeerde start mee had troosten. "Ayano..." probeerde hij rustig. "wat is hier aan de hand, wie zijn die twee..."

Lucien's pov.

Lucien keek een beetje ongemakelijk naar de twee, terwijl hij op zijn wijsvinger kouwde. hij schoof met zijn voet een beetje over de grond uit awkwardness en sprong een beetje geschrokken achteruit toen de jongen zich ineens zo abrubt omdraaide, alsof hij iets hoorde. ook hij hoorde het, maar in tegenstelling tot de jongen met het verband om zijn ogen, merkte hij de kleine jongen wel op. hij stak onzeker zijn hand op terwijl de witharige jongen zich weer omdraaide waarna hij zich voorstelde. "Lucien..." antwoorde hij blozend, lichtjes onzeker waarna hij van de twee naar de andere jongen keek en langzaam naar hem toe liep. "h...hoi.." zei hij iets blozend, met een onzekere glimlach op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimevr okt 14, 2011 7:29 am

Hij merkte de verbaasdheid in Scarlett's ogen wel op, natuurlijk was hij er zelf ook verbaasd over, maar hij hielp haar gewoon overeind toen ze zijn hand had aangenomen. Eigenlijk had Isamu de neiging om nu gewoon weg te lopen, maar hij moest dan maar toneel spelen tot hij uiteindelijk uit de eetzaal was. Toen Scarlett een arm om hem heen sloeg bleef hij wat houterig stil staan "Dat mens is gek geworden, Isamu!" Wat? Nee! Het was allemaal Scarletts schuld en nu wou ze het allemaal op Ayano afschuiven?! "Ik mag dan wel je vriendje zijn, maar dan moet ik juist eerlijk zijn, toch?" hij wachtte even tot ze hem recht aan zou kijken "Als ik in haar schoenen stond... Als je bij mij gedaan had wat je bij haar hebt gedaan, zou ik je waarshcijnlijk ook aan gevallen hebben." om hen heen ontstond wat gemompel en onrust, velen vroegen zich af was Scarlett dan wel niet voor verschikkelijks gedaan zou moetne hebben mocht het zelfs de altijd zo kalme Isamu boos hebben gemaakt. "Maar gelukkig ben ik haar niet, hé?" zei hij met een glimlachje, waarna hij even een onschuldige lahc liet horen. "Hé Scarlett, laten we gaan." sprka Isamu na een korte stilte, hij pakte zonde rngo wat te zeggne haar hand vast en sleurde haar zowat mee de eetzaal uit.

[ Isamu en Scarlett zijn nu officieel uit het topic. >=D ]

Caleb's POV: Teon Caleb de eetzaal uti was gerend, kwam hij uiteindelijk aan bij Ayano en de twee nog onbekende jongens, maar hij leek neit nodig te zijn. De witharige jongen was haar al aan het helpen... Ergens voelde hij zich overbodig en keek even naar zijn hand. De hand waarmee hij Isamu had geslagen... hij kon niet geloven dat Isamu zoiets gedaan had. Er moest een reden zijn, toch? Want SIamu was niet iemand die zoiets zou doen, toch? Uit verwarrign schudde hij zijn hoofd even. "H...hoi..." hij keek even wat verstoord op en toen Caleb de katte oren zag moest hij zijn instinct om hem weg te jagen inhouden. "Hee..." antwoordde hij gewoon zachtjes, zijn aandacht en blik bleef uitiendleijk gewoon bij Ayano.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimevr okt 14, 2011 9:00 am

POV Scarlett

"Dat mens is gek geworden, Isamu!" Zei Scarlett haast zielig. Een paar mensen keken haar met medelijden aan. Ze veegde het bloed onder haar neus weg maar ze zei niets toen ze zich vast aan Isamu had geklamd. Ze leek van deze afstand best zielig maar eigenlijk had ze gewonnen en hoefde ze helemaal niet zielig te zijn. "Ik mag dan wel je vriendje zijn, maar dan moet ik juist eerlijk zijn, toch?" Scarlett keek hem achterdochtig aan. ''Ja, tuurlijk mag dat..'Zei Scarlett met een geacteerde glimlach. "Als ik in haar schoenen stond... Als je bij mij gedaan had wat je bij haar hebt gedaan, zou ik je waarschijnlijk ook aan gevallen hebben." Scarlett keek hem met twinkelede ogen aan maar ze zei niets. Ze was zelfs verbaasd hierover. "Maar gelukkig ben ik haar niet, hé?" Zei Isamu en Scarlett lachte maar net als hij. Hij pakte haar hand en liepen de eetzaal uit. Ze keek even naar het einde van de gang waar ze Ayano zag en greens alleen ze gingen de andere kant op dan die van haar. Ze snoof maar ze liepen toch hand in hand weg en iedereen zou het kunnen zien.

[[Scarlett heeft het topic verlaten..]]

POV Ayano

Ayano keek voor zich uit, haar tranen druipte over haar gezicht heen. Ze zweeg, terwijl haar hoofd overuren maakte. Waarom?! Waarom deed hij dit?! Het klopte gewoon niet, Isamu was niet iemand die binnen een week verliefd kon worden en hij zou iemand al helemaal niet kussen binnen een week. Hij had haar zelfs nooit een kus gegeven en hij kende haar al heel veel langer dan die trien van een Scarlett. Ze vertrouwde het niet. Maar ze waren allebei veranderd. Misschien was hij wel op dit oppervlak veranderd. Maar toch snapte ze het niet. Ze wilde het ook niet snappen. Ze hield van hem maar hij duidelijk niet meer van haar. Ze hoorde vaag allemaal geluiden op de achtergrond en voelde hoe het stof over haar wangen gleed maar veel zin had het niet. Ze keek gewoon wazig voor haar uit. Geen idee meer van wat zich om haar heen afspeelde. Ze zag Isamu en Scarlett niet eens meer weglopen. Ze was gewoon compleet van de wereld af. Een zucht verliet haar mond en Ayano keek op toen er werd gesproken. Ze zag Caleb daar staan. Hij wist niet wat hij moest doen, hij stond daar alleen maar. En het enige wat Ayano deed was hem aankijken. Er was pijn in haar ogen te zien maar er zou geen glimlach meer vanaf komen. Ze hoorde haar naam heel vaagjes. Maar ze zei niets. "wat is hier aan de hand, wie zijn die twee..." Ayano keek hem gewoon aan. ''Dat was de jongen die ik met mijn liefde en ziel vertrouwde..'' Antwoordde Ayano haast toonloos. Haar stem klonk gebroken, hees en schor. ''En dat meisje is een barbiepop, genaamd Scarlett die ondanks haar duivelse karakter Isamu heeft gewonnen..'' Zei Ayano zonder hem maar aan te kijken. Ze keek gewoon wazig naar voren. Haar woorden waren niet te plaatsen. ''Het is voor goed voorbij..'' Mompelde ze zacht. Ze bleef naar Caleb staren. ''Hij had gelijk, ik ben een zwakkeling. Een zwakkeling die geloofd in de liefde... Liefde bestaat alleen in sprookjes, partners en relatie's zijn enkel goed voor je stamboom..'' Zei Ayano schor. Ze keek Desmond aan. ''Bedankt..'' Mompelde ze zacht waarna ze zich los liet uit zijn greep en op stond. Nouja ze stond op als een soort mummie, wankelend, trillend en haar hoofd en armen naar beneden bungelend. Eenmaal toen ze stond keek ze Caleb aan en liep in trage passen naar hem toe. Voor hem bleef ze staan. Ze staarde in zijn ogen, gewoon staren. Zijn ogen waren prachtig. Ze keek naar beneden en pakte zijn hand vast. Ze staarde er gewoon naar. Waarom ze dit deed was voor warmte en omdat Caleb een weerwolf was voelde hij nog warmer aan. ''Ik geef me over..'' Zei ze zacht tegen Caleb toen ze in zijn ogen keek. Haar woorden waren ondanks ze zacht waren duidelijk. Dit was het laatste wat Ayano ooit zou doen in haar leven, zich over geven aan een weerwolf. Want als een vampier zich over gaf aan een weerwolf bezat hij haar gewoon. Het was een feit, de vampier zou de slaaf van de weerwolf worden nadat ze zich aan hem had overgeven meestal werd dit na een gevecht gedaan maar de woorden waren al genoeg. Ze zou weer vrij zijn als ze haar taak had volbracht en dat was als ze Caleb zou redden zodat ze weer met een schone lei zou beginnen. Ayano zou liever leven als zijn slaaf dan stevend als vampier want ze wist dat ze zich helemaal aan haar vampier zijnde zou overgeven en als dit gebeurde zou ze de mensheid hier uitroeien. Als slaaf kon ze haar honger en gevoel naar liefde stillen want zij moest nu voor hem zorgen, hem beschermen en dat was het beste wat ze kon doen. Ze knielde zachtjes neer en kuste met haar ogen dicht zijn hand waarna ze hem aan keek en weer omhoog kwam. Sommige passerende mensen keken haar raar aan, nou eerder verwonderd want bijna iedereen wist wat dit zou betekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimevr okt 14, 2011 10:20 am

lucien had verward naar het tafereel gekeken, zijn oren plat van verwarring. hij snapte niet waarom, maar de drie mensen om hem tastte zijn vertrouwen aan. hij piepte zachtjes, een geluid dat verstomde zodra Ayano opstond. hij keek een beetje verward naar de drie waarna hij zich omdraaide en naar zijn kamer rende, verward.

Desmond.

Desmond hield zijn hoofd in richting van het meisje terwijl hij zijn armen weg liet glijden. toen ze naar de derde persoon liep hield hij hen scherp in de gaten, klaar om toe te slaan als er ook maar iets zou gebeuren. in plaats daarvan gaf ayano zich over, waarna ze knielde en zijn hand kusde. hij kuchtte eventjes, om zijn keel te schrapen, waarna hij een paar stappen naar voren stapde, zijn hoofd in richting van de derde. hij kuchte weer, dit keer om de aandacht van de twee te trekken. "wat bedoel je Ayano?" vroeg hij, deels verward, iets wat bijna niet te merken was. "overgeven?" hij haalde iets van zijn haar voor zijn ogen weg waarna hij een kleine hoestaanval kreeg, een van de fijne dingen aan een ex-slachtoffer van Lavalongen, een inferniaanse ziekte, te zijn geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb

Caleb


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 28-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Weerwolf
Partner: I found someone who can make my heart beat faster, but I don't know if I'm in love...

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimevr okt 14, 2011 11:16 pm

''Hij had gelijk, ik ben een zwakkeling. Een zwakkeling die geloofd in de liefde... Liefde bestaat alleen in sprookjes, partners en relatie's zijn enkel goed voor je stamboom...'' Liefde was... Pijnlijk... Ookal had Caleb nooit echt liefde gevoeld, van alles wat hij gehoord had... Er waren mensen die spraken over hoe geweldig het was, maar daar was hij nooit ooggetuige van geweest. Liefde was het tegenovergestelde van haat en toch stonden de twee dingen zo dicht bij elkaar. Alleen degene waa rje van houdt kan je hart breken... En volgens de boeken was een gebroken hart het ergste wat je kon hebben. Het enige remedie voor een gebroken hart was liefde... Maar wie vertrouwde nou nog in de liefde als iemand zijn hart had gebroken? Caleb schudde van verwarring even zijn hoofd. Toen Ayano traag op hem afliep en ze in zijn ogenstaarde, kon Caleb niets anders doen dan licht glimlachen. ''Ik geef me over...'' Caleb keek haar half geschrokken aan "Je... Wat?!" bracht hij verbaasd uit, hij liet haa rhand nog net niet los. Een vampier die zich overgaf aan een weerwolf... Het kwam niet voor. Meestal was het de weerwolf die zich overgaf aan een vampier. "Ayano... Doe dit niet..." stribbelde hij tegen toen Ayano knielde, maar voor hij zijn hand terug kon trekken waren haar lippen al op zijn hand gedrukt en was het verbond al bezegeld. Hij keek haar wat verbaasd aan en liet een wanhopige zucht horen. Voorzichtig liet hij zichzelf ook op zijn knieen zakken en sleog zijn armen om Ayano heen "Waarom?" het was het enige wat hij wist te zeggen. "Wat bedoel je Ayano?" Caleb keek even op naar de blinde jongen "Overgeven?" hij keek eerst even naar Ayano, die nu zowat half in zijn armen lag "Het is een oud verband tussen vampiers en weerwolven..." was het enige wat hij antwoordde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimeza okt 15, 2011 3:23 am

Ayano knielde neer, ze voelde een lichte tegenstribbeling maar Ayano had zijn hand te stevig vast. Hij kon zijn hand niet terug trekken en daarbij was hij gewoon verbaasd. Hij had eerst naar haar geglimlacht toen ze in zijn ogen staarde. Ayano had hier al eens eerder over nagedacht. Zich overgeven om alles te vergeten, haar leven behoorde hem toe, hij was haar leven nu en zij zou zijn leven kostten wat het kost beschermen want hij zou de enige zijn waarbij ze kon schuilen terwijl ze deze pact had gesloten. Deze pact zou haar leven veranderen. Jaren lang waren weerwolven de slaven van vampiers geweest, tot dat ze in opstand kwamen en de vampiers hun vrij lieten gaan maar hiervoor moest de slaaf wel 2 jaar in dienst zijn van de vampier. Soms kwam het voor dat door hun haat liefde verstand er koppels ontstonden maar dit was zelden gebeurd. Ayano bracht zijn hand bij haar lippen en drukte een tedere kus op zijn hand met haar ogen dicht. Een windvlaag werd hierdoor ontstaan, de pact was gesloten. Ze keek omhoog zonder nog iets te zeggen. Ze keek recht in de ogen van Caleb die nu eigenlijk haar meester was. Natuurlijk hoefde ze niet telkens bij hem te zijn maar zodra hij haar nodig had moest zij in actie komen zelfs al was ze aan de andere kant van het land. Dit verviel natuurlijk door een gekregen opdracht of hun aparte dorms maar als hij haar buiten de dorms nodig had moest ze hem helpen. Caleb keek naar beneden hij was duidelijk verbaasd maar wat Ayano niet verwacht had was dat Caleb neer knielde en zijn armen om haar heen sloeg. Ze hoorde zijn vraag maar echt antwoord kon ze er niet op geven want Desmond begon al vragen te stellen. Maar Caleb beantwoorde deze vraag al. "Mijn leven behoort toe aan mijn meester Caleb..." Zei Ayano toonloos. Ze zou hem meester Caleb blijven noemen tot Caleb het zo verbieden. Ze keek Caleb weer aan terwijl ze in zijn armen lag. Een paar leerlingen rende metteen terug naar de grote zaal om de geruchten te verspreiden. Maar dat maakte Ayano niet meer uit. Ze was veilig niemand zou haar nog kunnen raken. Ze had een doel voor haar ogen en dat was Caleb beschermen. Ze keek Caleb weer aan. "Je bent een goede meester... Daarom heb ik u uitgekozen..." Zei Ayano kalm. "Ik ben liever bij u dan een eenzame vampier op zoek naar haar verloren liefde..." Zei ze eerlijk. "Zonder u zou ik veel slechts hebben uitgericht... Ik zou Scarlett hebben afgeslacht terwijl ik Isamu ongelukkig zou maken.." Zei Ayano toonloos. "Iedereen heeft recht op geluk en die kan ik u geven en ik kan het uiteindelijk ook krijgen.." Zei Ayano liefdevol. Ze sloot voor een kort moment haar ogen. Ze zou pas op staan als haar dat gezegt werd. Tot hij zei dat ze mocht gaan zou ze hem als haar schaduw volgen en alles doen als gevraagd. Ze keek even naar zijn nek en voelde haar bloedhonger weer opspelen. Een paar dagen geleden had ze haar laatste bloedpil gebruikt en nu zou ze zonder leven tot dat Caleb zou zeggen dat ze moest jagen anders had ze niet de kracht op haar tanden volledig te laten door groeien en haar gif uit te zetten zodat ze bloed op kon nemen. Ze boog iets naar voren en drukte haar lippen liefkozend tegen zijn nek aan waarna ze zich weer liet zakken. Door haar woede en verdriet was haar honger groter maar door alleen al haar lippen in zijn nek te leggen kon ze dit stillen. Ze bleef hem gewoon rustig aan kijken met grote doordringende maar licht glimmende ogen van de tranen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitimeza okt 15, 2011 6:19 am

Desmond keek verward naar de twee. oke, hier begreep hij gewoon niks van... hij slaakte een zucht na alles wat Ayano zei en haalde zijn schouders op. "jouw keuze..." zei hij opzich redelijk bot terwijl hij zich omdraaide en een beetje verveeld wegliep, naar zijn slaapkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The kiss of Isamu!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The kiss of Isamu!!!   The kiss of Isamu!!! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The kiss of Isamu!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~*~ Isamu ~*~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: AS RPG :: Will-o'-the-Wisp Academy :: De Eetzaal-
Ga naar: