After Sunset
Ik moest komen? Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Ik moest komen? Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 Ik moest komen?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Ik moest komen? Empty
BerichtOnderwerp: Ik moest komen?   Ik moest komen? I_icon_minitimeza okt 22, 2011 6:09 am

Ayano had Espe weg gebracht na haar kamer waar ze nu lekker lag te slapen. Ze had een groot kussen op de grond neergelegd en had een bak met eten en water neergezet dat moest voor nu wel genoeg zijn. Ze had voor de zekerheid haar ramen en deur goed dicht gedaan zodat ze niet weg kon. Ze moest gewoon even wennen en als ze zou vluchten dan zou het niet goed komen want dan had Ayano er nog een probleem bij want ze zou het dier dan moeten gaan zoeken en aangezien het dier kon vliegen zou het nog ver weg kunnen zijn ook. Ze had geen idee namelijk hoelang dit kon duren aangezien ze nog steeds niet wist waarvoor ze eigenlijk moest komen. Ergens was het best eng om naar het schoolhoofd te gaan omdat hij iets met je moest bespreken. Ze zuchtte toen ze voor de deur stond en klopte voorzichtig op de deur. Ze wachten heel even. Misschien had hij die ene klop op de deur niet gehoord. Ze besloot maar 3 keer te kloppen op de deur en deed vervolgens weer een stap achteruit. Ze had geen idee wat haar te wachten stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik moest komen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: AS RPG :: Will-o'-the-Wisp Academy :: Kantoren & Lerarenkamer-
Ga naar: