After Sunset
HOOFDSTUK 1 Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
HOOFDSTUK 1 Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 HOOFDSTUK 1

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

HOOFDSTUK 1 Empty
BerichtOnderwerp: HOOFDSTUK 1   HOOFDSTUK 1 I_icon_minitimewo aug 17, 2011 11:36 am

HOOFDSTUK 1
'Sense of Beginning'

Aaemi bevind zich in een medevil-achtig tijdperk, waar de Heilige Kerk heerst over diens gronden. De Kerk die haar God ZOL aanbid is de enige vorm van regering die de planeet heeft, en deze geniet dan ook van ultieme macht. Zover bekend, leeft de bevolking van Aaemi hier vredig mee, omdat ze beschermd kunnen leven. Iedereen gaat elke dag naar de Kerk om ZOL te aanbidden voor zijn redding tijdens de ramp Aldheld. Iedereen houd van ZOL...

Deze informatie ken je al vanaf het moment dat je jouw eerste woordje sprak. Het is voor jouw allang bekend. Omdat jij ook onder de bevolking van Aaemi valt, ga jij ook elke dag braaf naar de Kerk, of je nou geloofd in ZOL of niet. Tenslotte kun je erg schuin aangekeken worden als je het niet doet... of erger. Je ontmoet je dood.
Eenmaal in de maand worden er enkele tieners aangewezen om een studie te volgen op Will-o'-the-wisp Academy. Dit wordt gedaan door een Heilige van de Kerk. Zij kiezen wie sterk genoeg om naar de academie te komen, en dit wordt tijdens een misdienst gedaan, dus wees erbij.

REGELS
Je gaat naar de Kerk. Of je nou wilt of niet! Anders wordt jouw personage hardstondig door de wetgevende hand aangepakt.
Je krijgt je uitnodiging tot de academie van een Heilige. Welke Heilige is willekeurig en mag jij bepalen.
Helaas ben ik alleen een traag persoon en heb ik de Heiligen nog niet opgesteld. Mensen die in deze situatie terecht komen en dus geen Heilige kunnen kiezen, mogen van mij voorlopig dit openlaten op het Karakterkaart enz. Ik geef jullie een melding zodra dit probleem verholpen is en er dus van je verlangt wordt alles aan te passen. Deal?

EXTRA
ELKE LEERLING DOET AAN DIT HOOFDSTUK MEE!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
 
HOOFDSTUK 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Menselijke Rassen
» Will-o'-the-Wisp Academy
» Hoofdstuk 1
» Ingang Eerste Hoofdstuk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Algemeen :: Verhaallijn-
Ga naar: