After Sunset
Hoofdstuk 1 Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Hoofdstuk 1 Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 Hoofdstuk 1

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimema sep 05, 2011 7:14 am

Wanneer gaat hoofdstuk 1 echt van gang, of moet iedereen een apart beginners topic maken of gaat de admin (renske) één topic maken voor het begin waar de heilige de mensen uit zoekt want ik weet niet hoe en wanneer ik Ayano naar de kerk moet laten gaan om goed gekeurd te worden voor de school?? Het is meer een vraagding maar ik dacht we kunnen er hier wel over praten en discuseren, bijvoorbeeld. Hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimema sep 05, 2011 8:15 am

... en daar heb je helemaal gelijk in! Goed, effe nadenken. Hoofdstuk 1 is al van gang gegaan, en je zou twee wegen kunnen nemen;
1) is dan je van vooraf aan begint. Je beschrijft aan ons hoe Ayano is uitgekozen door en Heilige, door in één van de steden een mis te beschrijven waarin dit gebeurt. Dit kan elke willekeurige mis zijn. Sterker nog, je mag deze mis in een topic zelf starten. Laat je niet door ons tegen houden!
2) is de simpele versie die meedere mensen hier lui toepassen (waaronder ik), en dat is halverwege beginnen. Gewoon school intreden en zeggen dat je gekozen bent. Iedereen wordt tenslotte aangewezen, dus ook Ayano, wat inhoud dat het allemaal vanzelfsprekend is. Ook jouw mis.

Ofwel, je mag een mis zelf aanmaken, of je mag zeggen dat deze mis 'al gebeurt is'. Dan heeft Ayano het gewoon al achter de rug.
Snap je het? Of moet ik het anders uitleggen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 4:19 am

Ik ga voor optie 1, lijkt me veel leuker (: Natuurlijk kunnen mensen er dan ook inspringen dan in de mis... zeg het dan wel even a.u.b (:

uhmmm ff voor Isamu en Riko

Wat dachten jullie van een topic dat de gene elkaar zien maar de andere niet..
BV: Isamu ziet Ayano lopen en rent er achteraan maar eenmaal op de plaats waar ze was gezien is ze verdwenen, dit zorgt voor een drama en stress moment...

laat maar horen wat jullie hier van vinden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 6:35 am

Ja Ayano, ik was eigelijk vanplan dat al te doen. =D

En dat ze elkaar uiteindleijk tegenkomen in zijn les en dat hij dan niet geloofd dat ze de echte is. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 7:00 am

Ja dat is wel leuk ;D
Want anders zijn ze weer zo snel bij elkaar en ik denk dat we eerst beter wat drama tussen hun kunnen opbouwen ;D
En het geeft inspiratie voor posten, hihi xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 7:04 am

Maar ik kan dan binnenkort opzich wel een topic posten dat ze elkaar tegen komen op school, maar er meot een reden zijn dat Isamu niet geloofd dat het Ayano is... Misschien gedraagt ze zich anders ofzo..? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 7:05 am

...
say, am I allowed to feel like an outsider now? if I'm not, poor you, because I still do x.x

en renske, je bent gemeen, ineens offline gaan zonder een doegdoeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 8:42 am

Desmondje jij bent echt geen buitenstaander hoor maar we zijn ff aan het overleggen (:

Uhmm hij kan denken dat ze dood is omdat Ayano het paleis heeft vernield en op de heerser te beledigen staat de doodstraf...

Dit kan hij weten doordat het planeetwijd bekend is geworden dat het is ingestort door een ''aanval'' en dat het bekend is geworden dat Ayano gestorven is in een zeg maar oorlogsgevecht maar dit is natuurlijk een leugen omdat Ayano het heeft laten instorten maar omdat ze zich daarvoor schamen zeggen ze dat ze dood is, ook is bekend dat de oudste zoon van de heerser dood is... dus verzin het maar (:

En overleg het maar (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 8:46 am

Maar als hij had geloofd dat Ayano dood was zou hij neit nog elke dag naar haar zingen in de hoop dat ze het ooit hoort. xD

En Frank, je meo tje neit buitengesloten voelen. *trekt hem en Ayano in een group hugg*
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 8:53 am

-doet t toch, maar dat kan ook komen omdat een bepaald persoon me de hele tijd desmond noemt xd, read the topic about background info plz-
Myon o.o -white neko ears pop out as being hugged- nah, Frieda-chan, it's embarrasing TwT -got caught between both of them, suddenly mews soft-
((sorry voor mn random nekoheid, neko's zijn gewoon koel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 9:12 am

Uhmm dan weet ik het even niet meer sorry, zeg het maar als je iets weet Frieda (:
Sorry dat zal ik wel zijn ;X maar wist je naam even niet meer maar ik noem je toch niet de hele tijd desmond O.o''
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 9:15 am

Ayano, heb jij Skype?
Veel handiger, aangezien ik vaker op Skype zit dan op msn. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 9:17 am

oi oi, don't take me to serious please ^^'
ik ben de laatste tijd gwoon zwaar depresief, dus ik overreact best snel op dingen. t spijt me TwT
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 9:35 am

Ja dat heb ik zal het wel geven via PM aangezien ik mijn msn en skype niet op sites gaat neerzetten omdat er dan mensen zijn die je gaan stalken en hacken (1 keer gehad T.T)

En Frieda als je iets weet om dit aan te pakken zeg het maar (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 9:39 am

Pm mij dan ook? en reply ook meteen op t topic...

-suddenly gets on knee's and bows in a bit of a worshipping style- don't be mad because it's a short pose TwT
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 9:40 am

Hooray! Ik wacht op je PM Ayano...
Weet niet hoe lang ik nog onlien kan blijven, maar ik rek de tijd zo ver als ik kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 9:44 am

*geeuwt* Zijn jullie nou een hele discussie gaan voeren zonder mij? Wat is dat nou? *moppert*

En heey, Skype. Doe me een lol en betrek me hier ook bij aangezien ik ook Skype heb 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimewo sep 07, 2011 7:13 am

jij hebt mij al op skype, btw, jullie moete echt wel meer posten hoowr (heeft ook eens een paar keer gepost xd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimewo sep 07, 2011 7:15 am

Ja, maar ik heb die van Ayano nog niet. Skype, bedoel ik.
En je hebt gelijk over het posten, maar ik heb het zo druk dat het niet lukt voor mij om actiever te zijn dan dit. Examenjaar, profielwerkstuk, zaterdagacademie, hockey. ;__; zoveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitimewo sep 07, 2011 8:08 am

Renske... ik zeik maar wat >.>
let er niet op, maar let meer op je msn, of zorg iig dat ie t doet... (mn mobiel is btw leeg)


09-09-2011 23:12
Meh... jullie zijn dood --' saaierds...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofdstuk 1   Hoofdstuk 1 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoofdstuk 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HOOFDSTUK 1
» Menselijke Rassen
» Will-o'-the-Wisp Academy
» Ingang Eerste Hoofdstuk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Overig :: Talksectie-
Ga naar: