After Sunset
The meaning of a god - Pagina 2 Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
The meaning of a god - Pagina 2 Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 The meaning of a god

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 06, 2011 10:11 am

Isamu had nog op de woordne van Royal in willen gaan, maar de strenge blik van zijn broer snoerde hem zijn mond. "Ik beloof het." sprak Juyou, hij hielt zijn hoofd ietsjes schuin en liet een charmante glimlach zien. Isamu hielt zijn armen ove relkaar en zijn lippen stijf dicht terwijl zijn broer de beloften maakte. "Dat heb je dan goeg gezien." ging hij utiendleijk wat bot tegen Royal in, Juyou sotnd op om zijn broertje een klap tegen zijn achterhoofd te geven met de platte hand "Let maar niet op het gedrag van mijn broertje." verontshculdigde hij zich voor hem, daarna legde Juyou voorzichtig zijn hand op haar hoofd "We zullen komen." verzekerde Juyou haar, dit keer met een brede glimlach en hij liet daarna zijn hand weer zakken, waarna hij Isamu een blik toe worp "Oké? zei hij nu tegen zijn broertje "Het heeft geen zin een meisje zich zorgen te laten maken over ons." Isamu keek op, waarna er een lichte glimlach rond zijn mond speelde "Oké."
Er viel een korte, gespannen stilte, waarna Juyou zich naar Royal keerde "Gewoon om er zeker van te zijn, jij bent van Will-o'-the-Wisp Academy, toch?" Isamu keek wat verbijsterd om naar het meisje "Als dat zo is dan zal je mijn broerjt engo vaak tegen komen." Ismau zuchtte even, aangezien hij het onnodige informatie vond maar knikte uiteindelijk toch maar "Ik word junior mentor van alle afdelingen." verhelderde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 07, 2011 7:24 am

Royal zuchtte opgelucht toen ze de lieve woorden van Juyou hoorde, en hij haar geruststellend zijn hand op haar hoofd legde. Ze besloot Juyou's advies op te volgen en inderdaad niet op Isamu's puberale gedrag te letten. Wat was hij koppig.
Ze knikte toen er aan haar werd gevraagd of ze een leerling was op Will-Academy. "O ja?" vroeg ze toen Juyou verder ging, maar nog voordat ze kon vragen hoe het precies zat waarom ze Isamu nog vaker zou tegenkomen, legde isamu het zelf al wat helderder uit.
"Junior mentor?" Royal keek de blonde jongen met samengetrokken wenkbrauwen aan. Het was niet duidelijk of dit wegens verbazing was, of wegens afkeuring. Ze voelde het conflict die er tussen hun twee was nog zweven in de lucht, al had Juyou het grotendeels op een rem gezet voor nu. "Echt waar?" vroeg ze met een gedwongen stem vol bewondering, "wat goed zeg. Van alle afdelingen? Ga je dan ook les geven en zo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 07, 2011 8:49 am

Juyou nam zijn plaats weer tegenover de twee en leek vooral Isamu strak in de gaten te houden. Deze ging gewoon even met zijn hand door zijn haren toen Royal er, kennelijk best enthousiast, op in ging en zuchtte eventjes met een lichte glimlach "Het is niet alsof ik er zelf voor gekozen heb." nee, juist het tegendeel ervan, als hij er niet voor gevraagd was had hij zich juist liever op de achtergrond gehouden, gewoon zodat niemand hem zou kennen en hij als een schaduw zou zijn. Toen het shcool hoofd (?) hem echter had gevraagd om junior mentor te worden had Juyou hem overgehaalt om het te doen, zodat mensen naar hem opkeken en hem geen freak zouden vinden. "Ik hoef alleen maar les te geven als de mentoren zelf er niet zijn of niets te zeggen hebben, voor de rest sta ik alleen open voor hulp bij training of persoonlijke problemen." Isamu en andere helpen met persoonlijke problemen, alsof hij zelf niet al genoeg problemen had, niet dat hij het heel erg erg vond. Het hielt hem vande straat en hij was de laatste tijd verbazingwekkend goed geworden in een soort 'masker' op te zetten waardoor hij wel emoties toonde, maar ze niet echt leek te voelen. Ook was hij steeds beter geworden in het verbergen van zijn oorlogswonden en waren e zelfs best veel mensen die hem als knap zouden zien. Al haalde hij het natuurlijk niet bij Juyou. "Als je wilt kan je nu weer vertrekken."[/b[ brak Isamu door de korte stilte, het klonk killer dan de bedoeling was en in een flits stond Juyou naast hem om hem weer een tik op zijn achterhoofd te geven [b]"Auw!" Isamu zei het alsof het veel pijn deed, maar eigenlijk voeld ehij het bijna niet eens. "Ik bedoelde het dit keer niet slecht ofzo." Juyou glimlachte alleen maar wat schaapachtig en verontschuldigde zich opnieuw aan Royal inplaat van aan Isamum die wat vaagjes mopperde. Juyou deed zijn best te verbergen hoe blij hij nu was om het gfeit dat Isamu eindelijk weer zoveel praatte als normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 07, 2011 9:09 am

"Eh, ja," bracht Royal er wat terneergeslagen uit toen Isamu haar zo kil aansprak. Juyou maakte het nog wel gauw effe goed. Royal glimlachtte schuin. "Zal ik maar gaan dan?" Het kwam er ietwat stilletjes uit, al probeerde Royal wat meer kracht achter haar woorden te zetten. Ze stond wat loom op en rechtte haar rug om te laten zien dat ze toch nog wel wát lef had. Mocht Isamu nog iets naars willen zeggen.
"Toch nog een kleine vraag," merkte Royal op, en ze keek Juyou aan, "zijn jullie twee... écht broers? Jullie lijken, wel, totaal niet op elkaar." Ze bedacht zich dat het wat bot eruit kwam, maar ze besloot het nog wat harder te brengen, "ik bedoel, jij lijkt mij een stuk aardiger dan dat daar."
Ze knikte met haar hoofd naar Isamu om 'dat' aan te wijzen. Als hij gemene streken bij haar wilde uithalen, deed zij het net zo hard terug. Iets vertelde haar dat dit dan wel een zwaar jaar kon worden op de Academy, maar ze liet haarzelf niet overlopen door Isamu.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 07, 2011 9:34 am

Toen Royal op wou staan stonden ISamu en Juyou ook op, beide alsof ze nog iets wilden zeggen, Ismau wou eigenlijk iets zeggen in de trant van 'Ik bedoelde het niet zo.' en Juyou iets als 'Je kunt gewoon blijven.' maar voordat beide iets kon zeggen sprak Royal de woorden uit die Isamu's blik naar de grond deed slaan en de glimlach die om zijn lippen speelde deed verdwijnen. Juyou glimlachte even triest "Nee, we zijn geen broers." er viel een korte, opgelaten stilte, die verbroken werd door Isamu die op de bank neerplofte. "Mijn ouders hebben hem geadopteerd toen we beide nog klein waren..." daarna viel Isamu stil, alsof hij er verder geen woord meer over wou laten. "Maar we zijn bijna hetzelfde als broers, omdat ik me vrijwel niets herinner over mijn vorige familie." voegde Juyou wat lachend bij, de aandacht afleidend van Isamu, die afwezig naar zijn handen staarde alsof hij iets heel ergs had gedaan.
"Weet je zeker dat je weg wilt, je kan altijd blijven." Juyou keek even over zijn schouder, wachtend op een reactie van Isamu, maar deze bleef gewoon op dezelfde manier naar zijn handen staren en Juyou week zijn blik weer met een lichte glimlach af naar Royal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 07, 2011 9:40 am

Royal slikte een keer bij Isamu's heftige reactie. Niet dat ze nou echt veel met hem meevoelde, maar ze had het idee dat ze een gevoelig onderwerp had aangesneden. Daarbij moest ze nu oppassen dat de twee niet naar haar familie gaan vragen, want daar wou ze het liever ook niet over hebben.
Toen ze Juyou's aanbod aanhoorde, dacht Royal eerst even goed na wat ze terug ging zeggen. Ze kon door het raam in de ruimte naar buiten kijken en zag dat het snoeihard regende.
"Mag... mag ik dan nog even blijven totdat de regen voorbij is?" vroeg ze vertwijfeld. Toegegeven, Royal had het idee dat Isamu haar eventueel graag weg wilde. Juyou leek iets opener. Royal wilde gewoon graag niet door de regen lopen. Ze besloot het gewoon erop te wagen en keek Juyou lichtvragend aan, omdat hij een stuk aardiger leek en omdat ze Isamu's blik toch niet kon vangen.

[ook al zo'n korte post. blegh D;]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 07, 2011 6:37 pm

"Tuurlijk mag je blijven, anders had hij het niet aangeboden." klonk de stem van Isamu plotseling door de ruimte, het klonk bijna emotieloos, maar ergens ook wel triest. Juyou glimlachte even en keek om naar Isamu, die nu gewoon zijn handen om zijn glas had en een slok water nam alsof er niets gebeurd was. Juyou maakt een vriendelijk gebaar dat Royal gewoon weer mocht gaan zitten en nam zelf weer plaats in de stoel tegenover Isamu en Royal. Isamu keek niet naar haar, het was niet dat hij boos op haar was, maar hij keek gewoon niet meer naar haar, hij keek gewoon recht voor zich uit, eigenlijk nergens naar.
"We hebben nu al veel gehoord over je planeet." sprak Juyou, na een korte stilte waarin het gekletter van de regen overstemde en hij keek Royal met een dankbare glimlach aan "Als je ngo vragen hebt over onze planeet en waar we vandaan komen, dan zal ik je vragen graag beantwoorden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 08, 2011 8:49 am

Royal zakte weer neer op de bank en haalde diep adem. Met een onhoorbare zucht liet ze de lucht weer uit haar longen lopen en keek ze het tweetal aan, al keek er maar een daarvan terug.
Ja. Vragen had zij wel. "Waar komen jullie nou precies vandaan?" vroeg Royal uiteindelijk, "en waar is dat precies? Ik weet van niets buiten Aaemi. Het is de enige wereld die ik ken," voegde ze bij haar woorden, en vervolgens ging ze nieuwsgierig verder, "zijn er nog meer andere werelden? Hoe zijn jullie hier verzeilt geraakt?"
Royal legde haarzelf even het zwijgen op. Ze moest hen wel de tijd gunnen om te antwoorden, natuurlijk. Verwachtingsvol keek ze hen aan.

[kort is kort, maar als jij reageert zal ik je een lange geven. Om mijn inspi-lack weer goed te maken. Deal?]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 08, 2011 6:46 pm

"Imporan." antwoorde Isamu kort, maar hij antwoorde tenminste, ookal deed hij dit grotendeels door de dwingende blik van Juyou die af en toe op hem gericht was. Royal leek het niet door te hebben, natuurlijk niet, want Juyou had altijd die perfecte glimlach op zijn gezicht en ogen waarvna het moeilijk te achterhalen was waar hij precies aan dacht. Isamu had het niet van een onbekende. "Het ligt niet erg ver hier vandaan, in het inferno stelsel." verhelderde Juyou zijn broertjes wat korte antwoord "Het word gezien als één van de lichtste planeten van het heelal, je kan de lichte kant vanaf hier zien schijnen als een ster." legde Juyou uit, Isamu gign wat rechter op zitten, alsof hij opnieuw in zijn element was "Aan de schaduw kant is het jusit altijd donker en vanaf daar wordt het dus gezien als de donkerste planeet va het heelal, daarom is de planeet verdeelt in twee delen: Imporan en Gardara." voegde hij dus ook bij.
"Er zijn andere werelden, ontelbaar veel, maar niet op alle kunnen wezens zoals wij leven." juyou deed zijn best alle vragen goed te beantwoordden en zelfs Isamu leek voor nu zijn best te doen. "Ik ben hier via post *het was voor hem een raadsel hoe de post van hier naar Imporan had kunnen komen* van de hoofdmeester van de school heengehaalt, omdat ik zijn aandacht had getrokken in de oorlog en met mijn cijfers." antwoordde Isamu de laatste vraag, Juyou voelde de vragende blik van Juyou even stoppen op hem "Mijn reden is een stuk minder indrukwekkend." zie hijw at lachend "Ik ben gewoon stiekem meegegaan om op mijn broertje te letten."
Na al die vragen beantwoord te hebben leek er even vanaf beide kanten een stilte te vragen, omdat Isamu en Juyou geen vragen meer hadden en de antwoorden vast even tijd nodig hadden om door te dringen. "Sorry van mijn vreemde gedrag." besloot Isamu die tijd maar te gebruiken om zich te verontschuldigen "We hebben beide een moeilijke tijd achter de rug en we... Nee, ik... Heb moeite me aan te passen aan het leven hier." Juyou was verbaasd over hoe eerlijk en open zijn broertje nu was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 13, 2011 6:09 am

Royal tuitte haar lippen ietsjes, meer om haarzelf even af te leiden, en keek Isamu aan die als laatst gesproken had. Uit zijn stem kon ze de klank van oprechtheid halen. Ergens verzachtte haar houding naar Isamu een beetje. Alsof ze het hem een beetje vergaf voor zijn rare gedrag... al was Royal in het algemeen erg koppig, dus echt compleet vergeven deed ze niet.
"Het leven hier zal ook wel heel anders zijn dan bij jullie," pleitte Royal zacht. Niet dat ze het kon voorstellen. Ze geloofde het wel, ze kon het alleen niet voor de geest halen. Ze leefde al te lang onder de 'Heilige' tirannie van de Kerk, waarschijnlijk.
"Trouwens, als jij nu een junior mentor bent, he, heb je dan al gehoord van de Fiends die hier Aaemi onveilig maken?" vroeg Royal haarzelf ineens hardop af. Het had niets te maken met het onderwerp waar ze twee splitseconden eerder het nog over hadden, maar deze vraag branden Royal ineens op haar lippen. "Die monsters? Ze vallen allerlei steden en dorpen aan. Ga jij ze helpen mee uit te schakelen?"
Ergens klonk er bewondering in haar stem al probeerde Royal het wat te onderdrukken. Ze keek hem licht wanhopig aan. Tenslotte moest Aaemi van die Fiends af. Het probleem was nu veel te groot. Ineens waren ze overal hier op de aardoppervlak, en was iedereen in gevaar. Aaemi kon alle hulp gebruiken die haar aangeboden werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 13, 2011 6:34 am

"Ah, ja." natuurlijk had Isamu al van de Fiends gehoord, alleen gaf het voor Isamu daarom juist een vreemd gevoel dat er in de brief wel iets stond over de Fiends, maar niet over de heilige kerk. Was het omdat ze een kerk hier als iets vanzelfsprekends zagen of moest hij er iets achter zoeken? 'Ga jij ze helpen mee uit te schakelen?' Isamu keek haar even rustig aan en toen brak er een lichte glimlach uit op zijn gezicht, er klonk bewondering in haar stem... Het was lang geleden dat iemand met zo'n toon tegen hem gepraat had. Deze glimlach was net ietsjes anders dan de glimlachjes die hij hiervoor had laten zien, deze glimlach was oprechter. "Eigenlijk is van die wezens af komen mijn belangrijkste taak." antwoorde hij eerlijk, hij was gedeeltelijk junior mentor gewordne zodat hij de regels kon omzeilen en tijdens de normale school uren af en toe weg mocht om op Fiends te jagen, dat en het feit dat het schoolhoofd 'iets' in hem had gezien. Wat was nogsteeds een myserie voor Isamu. Zelf had hij eerder verwacht dat Juyou gekozen zou worden voor een taak waarbij inlevings vermogen nodig was. "Zeg Royal." sprak Juyou, die een tijdje heel stil was geweest, plotseling op "Zou je ons kunnen vertellen wanneer de volgende mis is?" na het horen van die vraag was de glimlach weer van Isamu's gezicht verdwenen, alsof hij er nooit had gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 13, 2011 9:44 am

Royal glimlachtte op het antwoord die ze van hem kreeg. "Gelukkig," sprak ze wat geruststellend. Haar blik werd wat serieuzer toen Juyou haar aandacht ontrok. "Eigenlijk is er elke dag een mis, en wordt je geacht elke dag te komen. Dit is echter niet verplicht, dus ik zeg niet dat er per sé heen moet. Wil je echter zo nu en dan een goede indruk maken op de mensen om je heen, en heb je tijd over, geef ik je als tip zo nu en dan toch door zo'n doordeweekse mis te gaan. Ze duren slechts één kwartier," antwoorde Royal met een lange informatiestroom, "Eentje in de week is wél verplicht voor iedereen om naartoe te gaan. Deze duurt vaak anderhalf uur, soms korter. Niemand mag dan nog op straat te vinden zijn. Deze volgende verplichte mis is precies een week van nu, om dezelfde tijd als dat de mis vandaag begon. Zondag om één uur dus."
Royal sloeg haar handen ineen en legde deze op haar knieën, die ze tegen elkaar gedrukt had. Ze keek het tweetal rustig aan, maar in haar hoofd gingen er honderden radartjes aan het werk. Was er nog iets wat ze moeten weten?
"O ja!" merkte Royal op, "één keer in de maand, op zo'n verplichte mis, worden er enkele uitverkorenen gekozen. Dit zijn vaak groepjes van zes mensen met potenties om magie te gebruiken. Deze 'uitverkorenen' krijgen toestemming om te studeren op Will Academy. Ze worden na de mis uitgenodigd bij de priester. Als je eens goed wil overkomen, Isamu, zou ik eens een van die afspraken bijwonen als ik jou was. Je bent junior mentor, dus je mag er automatisch bijzijn."
Na deze woorden viel Royal weer in zwijgzaamheid. Ze sprak veel vandaag, merkte ze. Niets voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





The meaning of a god - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The meaning of a god   The meaning of a god - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The meaning of a god
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: AS RPG :: Steden :: Elysium-
Ga naar: