After Sunset
Onderschriften Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Onderschriften Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 Onderschriften

Ga naar beneden 
+2
Desmond
Isamu
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedi sep 06, 2011 7:26 am

Ik heb mijn onderschrift veranderd van

~*~ Ayano ~*~

I'll embrace this love, that feels as if it could break, at the risk of my life
It doesn't matter even if it's just a dream or an Illusion
If we could stay like this forever...

I'll sing this song until my voice will reach you.

naar

~*~ Ayano ~*~

I am here, the one who continues to wait for you
i want to convery these words and set everyting free
this unerasable message will continue forever
it will continue to live in my heart
the bond we promised each other

So I'll just, keep singing this song, until I see you again!

Maar welke vinden jullie beter?
Ik denk zelf dat die 2e beter bij het moment past.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedi sep 06, 2011 7:38 am

ik ga voor 2, omdat jij daarvoor gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedi sep 06, 2011 8:26 am

Ik vind twee heel goed bij dit moment passen en hij is echt super mooi <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedi sep 06, 2011 8:59 am

er is 1 probleem though, waarom ik niet kies, naar mijn eigen mening wat in dit geval niet mijn lage self-esteem en mijn angst om anderen zeer te doen is. het is dat ik de melodie niet ken, wat ervoor zorgt dat ik alleen de lyrics kan lezen, maar lyrics zonder tune zijn als gedichten, en ik snap beide gedichten niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 6:27 am

Ik heb min onderschrift opnieuw veranderd. Ja, ik ben erg. Dit keer is het een kortere en simpelere tekst, maar ik vraag jullie dus opnieuw om een mening! =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 7:05 am

Hij is erg mooi, kort maar krachtig en hij past perfect (:!!
Erg mooi gedaan!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 7:47 am

zoals net als de vorige keer, kan ik mijn echte mening niet zegge omdat ik NOG niet weet wat er gebeurt is xd.
verder vind ik em gewoon kei awesome.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 7:49 am

Wat vinden de andere van mijn onderschrift (: wat ook ik heb hem aangepast >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 7:52 am

lol tis awesome!
ik wil mij ook een leuk onderschrift aanmeten, maar ik heb hulp nodig...
wat vinden jullie van: after you loose your sight, the world gets so different. you finally can see the good things in life, things that used to be hidden within the vision of the sight.

als je t niks vind, zeg t dan, en bedenk iets leuks xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 8:00 am

Ja is een goede tekst maar je kan het leuk opmaken door het in center te zetten, leuk te kleuren en netjes onder elkaar te zetten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 8:11 am

dat kan, maar ... wait, tis een roleplay, t hoeft niet bij me te passen!
(is de meest chaotische persoon ever.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 8:20 am

zo beter?
het spijt me enorm van de dubbelpost maar mn ipod = vervelend als het gaat om berichten editten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 8:24 am

Ho, heey vriend, kijk eens wat je doet.

DAT IS EEN DUBBELPOST D<
Zeg sorry. Je mag niet dubbelposten, waar dan ook. Zelfs ik mag dat niet als Admin. Komop, we moeten het hier wel schoonhouden, dat lukt niet met dubbelposts.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 8:38 am

Het is inderddad een verbetering (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 9:19 am

renske.. ik zei al sorry, gaf al een reden, en smijt er plz niet nog meer gezeik bovenop x.x -is vandaag betrapt op een pakje cigaretten, heeft echt moete liegen, tegen mn oma voor t eerst.. das niet fijn x.x

oh en ayano: dankjuhwel!

oh en renske: jij mag niks zegge want ik wacht zwz al 8 dagen op een post --' https://aftersunset.actieforum.com/t31-buzz-of-alight

en emobanca, en mythisland xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 9:26 am

Oew sigaretten... Wauw dat is kut, rook jij dan??? Liegen tegen ouders of familie is ook erg klote maar goed Renske ik kijk uit naar je topicje dan kan het beginnen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 9:31 am

ja ik rook. ik ben op verzoek van frieda tijdelijk gestopt, maar nu weer..
en wait, wat welke post?!
renske of ayano jullie kunne btw beide poste bij het lavalongentopic xddd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 9:38 am

Ow de post waar we een huisdier krijgen toegewezen (:
En ik zal later doen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 9:40 am

Desmond schreef:
renske.. ik zei al sorry, gaf al een reden, en smijt er plz niet nog meer gezeik bovenop x.x -is vandaag betrapt op een pakje cigaretten, heeft echt moete liegen, tegen mn oma voor t eerst.. das niet fijn x.x

oh en ayano: dankjuhwel!

oh en renske: jij mag niks zegge want ik wacht zwz al 8 dagen op een post --' https://aftersunset.actieforum.com/t31-buzz-of-alight

en emobanca, en mythisland xd
Ho wacht hier gaat iets fout.
Ik postte al nadat ik zag dat je een dubbelpost geplaatst had. Daarna veranderde je het, en dan begin je tegen mij te foeteren dat ik tegen jou zeik. Dat is niet leuk. Ik deed niets fout, ik zei het vriendelijk, ik was niet boos. Niet alleen dat, ik zei het vóórdat jij überhaupt iets verandert had aan je posts. De enige die hier dus fout zit ben jij. En ja. Ik bijt zo, want ik ben op mijn tenen getrapt nadat je dat zei. Ik dacht het namelijk redelijk gebracht te hebben, dus ik 'smeet helemaal geen gezeik erboven op'.

Ik zei dit dus puur omdat ik je er alleen even op wilde wijzen. Bracht ik het echt zo onaardig dan? Dit wel ja, de vorige post toch niet? Ik vind dus dat ik alle recht heb om dit te zeggen, net zo goed ondanks het feit dat ik jou zo laat wachten op mijn posts. Wachten is vervelend, maar zoals ik al veel eerder gemeld had is dat ik het erg druk heb. Sorry hoor. Het spijt me voor het hebben van een leven naast internet. :/

@Nicole, die post komt eraan! 8D bijnaklaareffewachtennog -concentratediconplz-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 9:54 am

Renske maak je niet druk, hij kan vast wel wachten en ik ook dus als je het echt te druk heb hoef je natuurlijk niet te posten en als ik kan helpen je hoeft maar te roepen hé!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 10:01 am

ugh sorry hou al op, btw, reden waarom ik t niet aanpas is omdat je geen posts kan verwijderen nadat iemand reageerde. hierbij kwam het in mijn oogpunt inderdaad erg nijdig over, vooral omdat ik mijn excuses er al voor aan had geboden, wat toch genoeg moet zijn x.x
ik ben gewoon te moe en alleen. het spijt me ok? word nou alsjeblieft niet bozer TwT
en ja, ik kan wachten, en ja, ik wil helpen. maar mijn ohzolievepappie heeft mn laptop gestolen, waardoor helpen moeilijk gaat. en ik ben gwoon te bezorgd momenteel en voel me leeg van- ik hou op, ik begin te zeuren x.x

edit: met het nog meer gezeik erbovenop, bedoelde ik: offwer er nou niet nog meer posts aan op.
dwalen we trouwens niet een beetje... af?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 10:08 am

Ja, slimmert, je had je excuses aangeboden nádat ik die post had geplaatst. Ik had die post dus al neergezet. Daarna bood je pas je excuses aan. Kan ik ook niets aandoen. En ik weet dat je jouw bericht niet kan verwijderen, en dat verwijt ik je ook niet. Ik vond het al een hele verbetering dat je jouw bericht aanpaste met de tekst dat het je speet.
Maar! Deze tekst was er nog niet toen ik postte. Ik wees je er toen op, en je had je excuses tóen nog niet aangeboden. Ik bedoelde er ook geen kwaad mee. Sorry als je dat wel erin zag, dan. Maar je moet het me niet verwijten dat ik het toen zo zei, omdat je sorry pas na mijn post kwam.

Goed, ik hou er nu over op. Dank je dat jullie kunnen wachten, dat waardeer ik erg, en dank je voor jullie hulpaanbod, dat waardeer ik ook. Ik sta ook open voor jullie hulp zodra ik deze kan gebruiken. Nu nog even niet, want op het huisdiertopic na ga ik vanavond even niets meer doen ;p
Trouwens, die post is er nu 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 10:18 am

lieverd.. die tekst stond er al....
anders stond er edit voor ^^

dat daargelaten:
ik heb gepost, voor mn plekje. en voor de leuk. ik zal het formulier zsm invullen, zodra ik een computer tot mijn beschikking heb wat wsl zaterdag op de b-day van mn oma is.
als jullie hierop kunnen wachten vind ik dat heel lief.
ik heb trouwens de post voor desmond zn 'beroerte(weet t echte woord niet) laten afspelen. ga svp niet tegen me aanzeuren erover want als het er na is, kan desmond t niet invullen x.x. daarbij gaat mn hoofd straks opensplijten, ik dood van het hoesten(GROENSLIJM,CANUBELIEVETHAT?!) en ben ik net tegen een Deur opgelopen. ja je hoort t goed, een deur
Terug naar boven Ga naar beneden
Riiko

Riiko


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de kofferbak van jullie auto. o3o

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Niet bekend
Partner: Where? \(゚Д゚)/

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 10:25 am

Sukkel XD
Goed, we moeten hiermee kappen trouwens. We zijn gigantisch off-topic. Laten we dit gauw verhuizen naar het Zandbakhangplek topic <3

En geloof me, die tekst stond er nog niet D< *brult kwaadaardig* Je zei namelijk eerst iets, en in je dubbelpost zei je dat je jouw sig had aangepast en vroeg je of je het zo goed had gedaan. Toen merkte ik op dat je aan dubbelpost deed. Dáárna pastte jij je post aan, en dáárna begon je te foeteren. Ja, zo ging het. *zwaait met armpjes* ik zweer.
D: en eigenlijk zou ik je heel lief vinden als je zo snel mogelijk de lijst invult. Het is niet zwaar. Alleen je naam, element, en je lievelingsdier. Da's toch niet lastig? Toch? *denkt na* ik moet het wel hebben, hoor D: want ik heb het nodig om huisdier voor je te kiezen. Als het écht niet kan... maar alsjeblieft, post de lijst sneller als het mogelijk is, please? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitimedo sep 22, 2011 10:42 am

het punt is, de lijst moet in een spoiler. een optie dat de ipod niet heeft.
en ik ben 100% zeker dat ik t direct al gezegt heb, omdat ik geen gezeik erover wou..,
ik wou het alleen ff kwijt>.>

om t toch nog on topic te houden:

zou 1 van jullie lieverds me een desmond banner kunnen maken? hij heeft trouwens een nieuwe look. check zn kk(karakterkaard mensen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onderschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderschriften   Onderschriften I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onderschriften
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Overig :: Talksectie-
Ga naar: