After Sunset
Buzz of Alight - Pagina 2 Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Buzz of Alight - Pagina 2 Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 Buzz of Alight

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Buzz of Alight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buzz of Alight   Buzz of Alight - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 28, 2011 4:54 am

desmond keek hoopvol op. "zou je dat echt willen doen?" vroeg hij zachtjes, waarna hij een nieuw stuk in zijn mond stak. "bedankt... echt..." zijn gepraat werd wat zachter. "wanneer zullen we gaan?" vroeg hij zacht. binnenin desmond verspreide zich langzaam een gevoel. wat als het mis zou gaan, wat als hij niet genezen kon worden? nee, hij moest positief blijven, net als het meisje voor zich.

(sorry, niet echt inspiratievol)
Terug naar boven Ga naar beneden
Riiko

Riiko


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de kofferbak van jullie auto. o3o

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Niet bekend
Partner: Where? \(゚Д゚)/

Buzz of Alight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buzz of Alight   Buzz of Alight - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 29, 2011 5:52 am

"Natuurlijk wil ik dat wel doen," sprak Riiko vriendelijk en in haar stem leek je haar glimlach te kunnen horen, "zodra ik mijn eten op heb." Meteen na deze woorden stak ze een van de laatste stukken vlees in haar mond. Terwijl ze dit deed, dacht Riiko diep na. Waar in hemelsnaam vond ze zo'n persoon?
"Zeg, klopt het dat hier een gigantische kerk staat?" vroeg Riiko totaal off-topic. Ze dacht na. Waar gaan veel mensen heen? Een bruisende stad. Wat hier op Aaemi is een bruisende stad?
Infini. De handelstad van deze planeet. Waar veel mensen zullen zijn, onder andere mensen uit Inferno die hier een markt willen stellen van hun moderne producten. Waar arbeiders zijn, zijn mensen die deze arbeiders moeten assisteren in hun leven. Advocaten. Winkeliers. Dokters. Zonder een klant, en arbeiders zijn goeie klanten, is een dokter niets.
Riiko liet spontaan haar vork op haar bord vallen. Dat is het! Ze moeten naar Infini! Daar zal vast wel een dokter zijn uit Inferno, die hun kan helpen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Buzz of Alight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buzz of Alight   Buzz of Alight - Pagina 2 I_icon_minitimedo sep 29, 2011 6:36 am

Desmond knikte langzaam nadat de vraag van de kerk gesteld was. "volgens mij wel ja" zei hij rustig. zodra hij de vork op het bord hoorde kletteren schoot hij achteruit, waardoor hij bijna met stoel en al omviel. "wat deed je?!" vroeg hij paniekerig terwijl hij zijn zicht weer activeerde. hij had het even uit gedaan, maar hier schrok hij zo erg van... hij kuchte kort. "er is alleen 1 klein probleem... ik moet over een paar dagen op de will-academi zijn, dus we moeten daar eerst heen, voordat we naar de dokter kunnen... als ik daar niet optijd ben, dan heb ik een groot probleem..." zei hij langzaam, onzeker. hij keek ineens op. "ga anders me?" vroeg hij, lichtelijk blij dat er dan in ieder geval iemand zou zijn op die school die hij kende.
[zullen we dan hoofdstuk 1/2, ligt aan jouw verhaallijn, wat jij wil. eindigen met dat ze opzoek gaan naar de dokter?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Buzz of Alight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buzz of Alight   Buzz of Alight - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Buzz of Alight
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: AS RPG :: Steden :: Shtraberl-
Ga naar: