After Sunset
Sneakpreviews Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Sneakpreviews Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 Sneakpreviews

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimedi sep 20, 2011 9:35 am

Yo mensjes!

Na aanleiding van Nicole's topic bij de Talksectie, schoot het me te binnen dat ik dit topic nog steeds niet geplaatst had. Terwijl ik dat wel veel eerder van plan was. Ik ben zóó slecht =3=
Dus bij deze!
Hier volgt een lijst met onderdelen waar ik mee bezig ben, mét een samenvatting wat ze inhouden. Het zijn sneakpreviews dus. Oh yeah. Als je vragen over deze onderdelen hebt, kun je ze in dit topic plaatsen. Als je ideeën hebt, kan dat ook hier, maar ik wil een uitvoerige discussie vermijden. Plaats je als lid een idee hier neer, dan wil ik niet dat een ander lid hier op reageert. Ik wil er eerst zelf naar kijken. Vind ik het een goed idee, dan bespreek ik het heus eerst wel met alle andere leden op dit forum, maar dit gebeurt in een ander topic zodat deze een beetje schoonblijft.

Snappievoe? Is het toch onduidelijk, dan stel je vraag hier en nu. :3
Goed, en nu naar de lijst.

PUNT 1: Het Recreatieterrein
Statistieken
- Vordering 65% -- ik heb bijna alle punten compleet.
- Soort; Categorie
- Plaats; Will-o'-the-Wisp Academy


Dit terrein is een groot onderdeel van de Will Academy, alleen toegankelijk voor leerlingen en personeel. Het bestaat uit
- stallen, om je rijdier te plaatsen (kijk bij Punt 2);
- een groot gebouw waar 'Circles' (kijk hiervoor bij Punt 3) onder gebracht worden;
- een sportterein, om allerlei Aaemiaanse sporten uit te oefenen;
- een vrije trainingssectie, om buiten schooltijd om te trainen;
- een entertainmentgebouw, om als leerling zelf dingen te organiseren;
- een doodgewone relaxruimte, om te chillen;
- een arena, waar wedstrijden gehouden worden*;
- een evenementgebouw, die enkel bestaat uit een grote hal en waar evenementen georganiseerd kunnen worden*.

Alles spreekt grotendeels voor zich. Over twee dingen wil ik toch een opmerking plaatsen, namelijk de twee dingen die gemarkeerd zijn met een ster (*).
Hier worden geen topics geopend door leerlingen. Alleen het personeel mag hier een topic starten. Als leerling mag je daarna wel in dit topic posten. De wedstrijden in de arena worden door het personeel georganiseerd, en betreft de Aaemiaannse vorm van gladiatorengevechten (kijk bij Punt 4). Grootschalige evenementen die gestart worden door het personeel worden in Mededeling & Ideeën op het Prikbord eerst aangekondigd. Daarna kunnen ze eventueel georganiseerd worden in het evenementengebouw. Dit geld niet altijd.

PUNT 2: Huisdieren
Statistieken
- Vordering 80% -- ik heb bijna de lijst met Fauna compleet.
- Soort; Les
- Plaats; Will-o'-the-Wisp Academy


Er komt een speciale les aan, die georganiseerd gaat worden door het schoolhoofd zelf. Elke leerling die aan deze les deelneemt, krijgt één huisdier toegewezen. Deze huisdieren worden ons aangeboden vanuit de Kerk.
Niet alle Fauna van Aaemi is mogelijk om als huisdier te nemen, maar een groot deel wel. Een klein deel van de lijst die straks aangeboden wordt;
- Griffioen;
- Eenhoorn;
- Sabelpanter, een panter/sabeltandtijger (limited);
- Feniks;
- Kyootu, een hondachtig wezen;
- Detter, een wolfachtig wezen;
- Uniko, een katachtig wezen.
En nog veel meer! Meer kan ik niet prijsgeven, maar jullie zullen gauw meer zien. Elk dier heeft zijn eigen handige kameraadeigenschap. Zo zijn enkele rijdieren, andere kunnen boodschappen overbrengen, weer andere kunnen lichte vormen van magie toepassen, enz.

PUNT 3: Circles
- Vordering 10% -- Begonnen.
- Soort; Clubs
- Plaats; Will-o'-the-Wisp Academy --> Recreatiecentrum --> Circlesonderkomen


Een van de vele gebouwen dat het Recreatieterrein telt, is een onderkomen voor Circles. Dit is het grootste gebouw van alle, en hier is ook de relaxruimte gevestigd. Het is een plek waar leerlingen, naast school en hun eigen dorm, vaak verblijven.
Circles zijn clubs. Officieel is het een Japanse term, en hier op AS passen wij het ook toe. Allerlei Circles zijn toegestaan: Literatuur Circle, Comics Circle, noem maar op. Circles worden opgericht door leerlingen. Als jij een eigen Circle wilt oprichten, vul je een formulier in die de Leerlingenraad (dit is de enige Circle die vanuit de school zelf gesticht is) voor je heeft opgesteld. Vervolgens krijg je een goedkeuring als je genoeg leden hebt, en krijg je jouw eigen clubhuis in het gebouw. Je kunt ook verkenningsgroepen aanmaken als een Circle, waar je bijvoorbeeld mee op missie's gaat enz.

PUNT 4: Arenagevechten; de Aaemiaanse vorm van gladiatorengevechten
- Vordering 05% -- Net begonnen.
- Soort; Evement (wedstrijden)
- Plaats; Will-o'-the-Wisp Academy --> Recreatieterrein --> Arena


Nog geen verder info. Dit zal zich morgen vervolgen, wanneer ik meer energie heb. Ja, ik weet het, dat is slecht van mij. Eet me niet op. o3o /shot

PUNT 5: Kerstbal
- Vordering 10% -- Bezig met goed uitwerken.
- Soort; Evenement
- Plaats; Will-o'-the-Wisp Academy --> Recreatieterrein --> Evenementengebouw


Dit bal is voor alle leerlingen van Will-Academy en wordt gehouden op de Eerste Kerstdag (al zullen wij een topic openhouden voor een volle week, de RPGtijdsduur is één dag). Het is een gemaskerd bal (na aanleiding van Nicole's idee) dus iedereen is verplicht met een masker op te komen. Natuurlijk mag je zelf bepalen hoeveel het masker van je gezicht bedekt, en of je wél of niét herkenbaar bent voor andere leerlingen. Vele leerlingen zien hun kans schoon om via deze manier onherkenbaar hun geheime liefde tegemoet te komen en hem/haar om een dans te vragen, mits je natuurlijk deze persoon kunt herkennen.
Een idee doemde me ook nog op ná Nicole's Evenementenideeën post. Op het Halloweenfeest wordt een koning en koningin gekozen, juist? Wat denken jullie ervan om deze twee ook meteen het bal te laten openen? Ze zullen mee moeten helpen met organiseren en zijn degene die de eerste dans van de avond zullen begeleiden, en die dus het eerste de dansvloer opmoeten. Als jullie meer intresse hebben en meer details hierover willen weten, hoor ik graag een reactie van je in dit topic.

Stel geen vragen over de laatste twee! Ik zal een samenvatting later plaatsen, beloofd, dus nog even geduld.


Laatst aangepast door Zain Kaemon op wo sep 21, 2011 3:30 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimedi sep 20, 2011 9:51 am

ik heb een opmerking over punt 3.
hoe kunnen we, comics hebben, als die officieel pas in de 20e eeuw zijn uitgevonden,
thereby, konden in de middeleeuwen maar een klein groepje adelen en monniken en geestelijken en shizz lezen, wat ervoor zorgt dat er eigenlijk geen lessen met boeken en literatuurclubs kunnen zijn. hoe zit het trouwens met die dudes die van die kutverhaaltjes gaan lopen vertellen, waarvan ongeveer 90% gewoon nutteloos gelul is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimedi sep 20, 2011 10:11 am

Grote vriend, eerst even je taalgebruik. Die laatste zin was niet netjes van je D: er kunnen kinderen meelezen, ooit. o3o

Terug naar jouw opmerking. De omgeving waar Aaemi in leeft lijkt op onze middeleeuwse tijdperk. Maar zoals je ziet, wijkt het af. Waar in hemelsnaam zijn de ruimeschepen in onze geschiedenis? We hebben ze in het heden niet eens! oAo
Niet alleen dat, zoals ik al eerder met Nicole besproken heb, films kunnen niet, juist? Tóch kent Ayano dit fenoneem. Waarom? Ayano komt van een ander melkwegstelsel, één waar ze films wel kennen. En Comics. En andere rare verhalen. Nu komt het volgende; meer mensen als Ayano komen naar Aaemi. Drie keer raden wat ze meenemen. Juist. Hier gebeurt precies hetzelfde als wat er in onze geschiedenis gebeurde, toen Europa het werelddeel Amerika ontdekte. Ze brachten dieren, goederen, kennis, ziekten. Naar Aaemi zal ook kennis worden verscheept, dus technologie, en dus ook comics. Comics zijn vrij gemakkelijk te verschpen, films niet want dan moet eerst de tv op de markt komen.

Lezen en schrijven kan iedereen wél op Aaemi. We kunnen de planeet niet helemaal vergelijken aan onze aardse middeleeuwen. Het is nogal wiedes, want anders was er ook helemaal geen school voor de gewone burger D: dus dan zou de Will Academy helemaal niet bestaan.

[[Even snel, Ayano, Isamu & Riiko zijn uitzonderingen. Ze komen alledrie uit een ander melkwegstelsel genaamd Inferno. Dit ken je niet, Frank, maar Inferno was voorheen een RPGforum en is zojuist gestorven, vandaar dat we deze drie personages hier weer tot leven gebracht hebben. Ze zullen de enige RPkarakters zijn die uit een ander melkwegstelsel komen. Alle andere personages zullen vanaf nu alleen nog van Aaemi komen.]]

Snap je het een beetje? Of vraag je jezelf alsnog wat af?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimedi sep 20, 2011 12:16 pm

ik ken het wel, ik heb wille joine maar het was te vaag... xdddd

thereby, spijt het mij van mijn vulgaire(woot moeilijk woord) taal in mijn vorige post. en ja, ik heb een vraag..

mag Desmond ziek worden van 1 van de voor hem onbekende ziekten?
btw, er gebeuren dan zowiezo 2 dingen weet je...
1 isamu, riiko, en royal zouden na een tijdje gek moeten worden van de ouderwetsheid. ik bedoel, dat zouden wij ook worden in een vergelijkbare situatie.

en dan nog wat, pas die tijdsprongen met mate toe, ff rekening houden met desmond. hou zou jij reageren als je in een middeleeuwachtige tijd na een tijdje je zicht verliest, en als je het terugkrijgt, midden in de 21e eeuw zit. desmond word dan helemaal gek, wat ervoor zorgt dat zn bad side t overneemt.

btw, in welk deel van de medival zitten we?
de vroege middeleeuwen(allemaal rellen) de late middeleeuwen? (een beetje orde, maar toch wel rommelig) of de renaissance? waarin ze al begintypes tanks, kanonnen, guns, vliegmachines, machinegeweren enzo hebben?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimedi sep 20, 2011 6:52 pm

Isamu, Riiko en Ayano (niet Royal o3o die komt van Aaemi) kunnen idd gek worden van ouderwetsheid. We mogen ervan uitgaan dat de moderniteid (is dat een woord? :/) ooit wel toeneemt. Alleen wat langzamer. Ik beschrijf de staat van de planeet elke keer opnieuw bij een hoofdstuk, dan is het wat overzichtelijker.

Natuurlijk mag Desmond ziek worden van zo'n onbekende ziekte! Erg origineel zelfs. Als je het iets realistisch houd, vind ik het prima.

O, en natuurlijk gaat deze tijdsoverdracht in stappen, maar we kunnen niet rekening houden per personage. Royal zal ook haarzelf lam schrikken. Dat is het punt juist. Isamu, Riiko en Ayano zullen de 'tijdsstappen' aanmoedigen, terwijl Royal juist zal weigeren, en Desmond zal nog niets in de gaten hebben totdat zijn zicht terugkeert. We zien wel hoe dit loopt, dit kan juist heel interessant worden.

En in welk deel we zitten? Ik heb daar werkelijk nog niet over na gedacht, omdat ik Aaemi vergeleek met onze middeleeuwen. Maar, als je hier écht een antwoord op wilt hebben, neem dan even de late middeleeuwen in je hoofd. Hoe meer hoofdstukken er volgen, hoe sneller we overgaan naar de renaissance (wat overigens niet meer middeleeuwen is, grote vriend ;p). Onthoud wel dat de renaissance een tijd was waarbij men de Kerk achter zich liet. Nu gelooft iedereen nog, tenminste, de Aaemiaanse wereldbevolking. Straks zal er een omslag komen waarbij Aaemi óók de Kerk achterlaat. Wel op een geheel andere manier dan wat er bij onze middeleeuwen is gebeurt.

Ik wil eerst even alles op het forum op een rijtje hebben, en het iets actiever laten worden qua RPG in Will Academy. Ook wil ik nog een les plaatsen (naast die van Isamu eentje van Zain Kaemon). Dan gaan we over naar hoofdstuk 2. Je zult dan zien wat ik bedoel bij de eerste alinea in deze post.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimedi sep 20, 2011 8:50 pm

wat voor ziekte dan? -heeft geen flauw idee benul van de ziektes op inferno...-
btw, het word ook mooi, zelfs als ie nog blind is xdddddd ik bedoel, zit ie daar perongeluk in een bioscoop xdddd ineens dikke herrie, dan word ie gek jonguh...
en aww, wat jammer xddd die guns uit de renaissance zijn lijp. btw, de kerk werd pas achter zich gelaten in de verlichting, wat na de renaissance komt. spreek me niet tegen, ik ben namelijk stiekem al 1000 jaar oude geschiedenisslimmerik... echtwaarhoor!

btw, moderniteit klinkt leuk, dus als het geen nl woord is, is het een aemi's woord~
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimewo sep 21, 2011 3:08 am

Vriend, mijn vader is geschiedenisdocent, mijn oom is geschiedenisdocent en mijn opa was geschiedenisdocent op de universiteit. Je kunt mij niet vertellen hoe de geschiedenis in elkaar steekt. Luister.
Pak Google. Tik hier 'Renaissance betekenis' in. Klik op de bovenste link. Ziehier de definitie van renaissance, namelijk wedergeboorte. Zoek nu via Google op 'Synoniem Wedergeboorte'. En tadáa! In een van die synoniemen valt het woord Verlichting. Weet je waarom? Omdat Renaissance verdorie de tijd van de verlichting is *grmt* Ik ga je geen geschiedenisles geven, maar de Grieken, Romeinen én de Renaissance zijn mijn favoriete jaargetijden dus IK WEET HIER ALLES OVER *brult nu*. Heel langzaam werd de kerk achtergelaten in de Renaissance, tot dit tijdperk eindigde in revoluties enz. Geloof me nu maar. :3

O, en zoals ik al zei; de 'Renaissance' komt. Niet zo ongeduldig zijn. Hij komt wel. Het is er nu gewoon nog niet. Aaemi zal een versnelling krijgen van alle tijdperken die andere planeten ooit gehad hebben, en zal van de middeleeuwen naar de Renaissance gaan naar een moderne tijd. Op zijn eigen manier. Heb geduld, ik ga het hier niet meer over hebben, okée? 8D

En nu ga ik eerst weer even mijn lijst bovenaan aanpassen. FIGHTO \o/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimewo sep 21, 2011 3:32 am

Sorry voor dubbelpost, het is om het jullie extra te laten opmerken. Maar ja, ik ben Admin, dus jullie vergeven me het vast wel ;p *plaagplaag*

[UPDATE]
Informatie is bij 'Het Kerstbal' toegevoegd! Lees gauw even over de lijst in de eerste post van dit topic heen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimewo sep 21, 2011 3:46 am

Mij lijkt het een super idee om de koning en koningin van Halloween het bal te laten openen (: Het is natuurlijk ook leuk voor de winnaars. En natuurlijk kunnen de koning en koningin zich daarna ook nog omkleden om zichzelf weer onherkenbaar te maken. En natuurlijk is het ook mogelijk om van maskers te ruilen maar dat moet je allemaal onderling doen. En even voor de leuk, misschien is het leuk dat het schoolhoofd en de andere leraren waaronder de mentoren het Halloween feest openen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimewo sep 21, 2011 4:19 am

Ik ben blij dat je zo positief erover bent, Nicole. We kunnen dat met z'n tweeën nog effe doorbespreken (ARGH daar zou ik het in de PM overhebben en die heb ik je nog niet gestuurd ARGH).
Dat van die docenten. Lol. XD Dus dat betekent dat Zain Kaemon een partner moet zoeken en de dans moet openen bij Halloween? OMG dat lijkt me super. Moeten we doen. XDD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimewo sep 21, 2011 4:40 am

ik vind t idee ook omeunig(hoera voor twents dialect) asum
thereby, spijt het me enorm dat ik je de les las, maar ik citeer alleen mn geschiedenisdocent. sorry, niet haathaatdoen x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:05 am

Ik doe niet haathaat *jankt* ik kan er alleen niet tegen als iemand het fout heeft. Lol. Ren naar je docent en zeg dat-ie het fout heeft, kunnen we lachen.
Goed, laten we dat punt even achter ons laten; wie heeft er nog een opmerking/vraag/idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:06 am

ff om terug te komen
zou een van jullie 3, mij een lijst kunnen geven van de infernoneese(als ik het zo goed beschrijf) ziekten, met symptonen graag?
dan kan ik er een leuke uitzoeken xddddd

thereby, spijt het me enorm, maar ben ik het idee wat ik had voor het kerstbal verloren in 1 van de kruiwagens stront die ik uit de stallen haalde waar ik werk, en ik had geen zin om in die paardepoep te lopen zoeken naar het idee. zodra het terugkomt zal ik hem wassen en posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:11 am

Uhmm eerlijk gezegt hebben we daar geen ziektes van dus verzin zelf eens wat, alles mag en alles kan in een RPG dus zet die machine boven maar aan (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:16 am

Zoek niet te hard naar het idee, daar gaat je rug van zeer doen. Ik weet zeker dat het idee zijn weg wel terug naar je vind. Appels vallen nooit ver van de boom. Ik hoef ook geen onder paardenpoep bedolven idee, dus alsjeblieft, poets het goed af dan okee? Dat waardeer ik graag. ;p

O, over die ziekte: OEPS D: Zoals Ayano al zei; ik geloof niet dat Inferno specifieke ziekten had met symptomen enz. In ieder geval geen lijst. Je kunt ze zelf gaan bedenken. Stel, je hebt toch geen inspi, PM me dan maar op het Zain Kaemon-account, okée? Dan zal ik een klein beetje met je meedenken. Je kunt ook nog een discussietopic bij de Talksectie openen en dan denken we met z'n allen mee. Het enige wat je dan nog hoeft te doen, is het om te dopen tot een 'buitenaaemiaanse' ziekte. Hemel. Is dat een woord? Vast niet ':l

Snap je een beetje? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:45 am

ja ik zal een topic aanmaken
(link: https://aftersunset.actieforum.com/t40-buitenaaemiaanse-ziekten#248 )
en ja, ik snap het, en ja ik heb er ook geen zin in, in een paardepoepidee... HEWACHT, is die grap gelukt? oh god, ik is grappig~
renske, je moet ook nog posten bij myth island btw xddddddd
en daarbij: help plz met wat bedenken en
hierbij doop ik buitenaaemiaanse ziekte om tot een woord.


X(hijmagnietwegdoordelink)


Laatst aangepast door Desmond op wo sep 21, 2011 5:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:54 am

Fijn, Buitenaaemiaanse ziekte is een woord. Hemel. We moeten een woordenboek aanschaffen in de Bibliotheek op dit forum D:

Okée, ik wil dit topic schoonmaken. Vinden jullie het erg als ik wat posts uit dit topic ga verwijderen, of willen jullie dat ik het laat staan? Ik zal niet elke post verwijderen. Weet je wat? Elke post die jij geschreven hebt en die je wilt laten staan, edit je en plaats je een X onderaan in het bericht. Dus dat zou dan worden

X

PS, al wordt deze wel verwijdert natuurlijk XD o, en jouw omdoping tot woord, Frank, komt dus gewoon in een woordenboek. yeey voor Aaemiaans woordenboek! 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Sneakpreviews Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakpreviews   Sneakpreviews I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sneakpreviews
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Algemeen :: Mededelingen & Ideeën-
Ga naar: