After Sunset
Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 1:24 am

Goed als eerste heb ik een halloweenfeest.
Want ja het is bijna zover, het komt nog voor kerst én zo'n feest is natuurlijk hartstikke leuk aangezien je je personage kan laten verkleden en natuurlijk de demonen en andere griezelige wezen vrij komen. Want misschien weten jullie dit niet maar de demonen worden door deze traditie op afstand gehouden. En zeker de kerk in Aemi vierd dit feest groots aangezien de kerk de demonnen en andere duistere wezens zoals vampieren en weerwolven op een afstand houd en afschrikt. Daarbij komt ook nog dat deze wezens op deze dag het sterkst zijn.... Maar het is gewoon leuk om dit feest te vieren (:

- Iedereen is verplicht zich te verkleden
- Het is een schoolfeest dus mensen meevragen uit de stad mag niet
- Dates met leerlingen kan natuurlijk wel
- Ook in de stad is er een groot feest, dus langs de huizen lopen en huizen bekogelen met eieren mag natuurlijk...
- Verplichten opdracht aemi : Iedereen is verplicht iets te maken voor ZOL omdat hij de monsters heeft uitgeschakkelt. Denk hier aan sieraden, pompoenen, cake's ect.
- Schoolopdracht : Iedereen maakt/haalt iets voor het schoolfeest denk aan drank en snacks...
- Koning en Koningin: Er word elk jaar 2 mensen gekroond tot koning en koningin van de nacht, hoe je gekroond kan worden zie hieronder...
~ Elke leerling moet op 2 personen stemmen die volgens hun de koning en koningin van de nacht moeten worden.
- Andere prijzen: Beste kostuum en beste danser deze personen krijgen een badge of andere prijs...
- In de stad vereren ze ook de doden die ooit hebben gevochten om deze wezens te verslaan.

De naam van dit feest -> The big night or day of the dead...
____________________________________

Sportdag!

In het dorpsleven speelden spelletjes en dans een belangrijke rol. Sporten zoals hockey, voetbal en worstelen deed men op veel plaatsen. Er waren minder regels dan nu, en daardoor was sport wel wat ruiger dan tegenwoordig. Er werden vaak dansfeesten met fluit- en vioolmuziek op kerkhoven gehouden. Op 1 mei vierde men met allerlei oude gebruiken zoals dansen rond de meiboom.
bron: http://www.scholieren.com/werkstukken/19211

Iedereen kent het wel natuurlijk en daarbij om iedereen te stimuleren komt er een renbaan, iedere leerling moet kwart rondje rennen, dit kwart rondje staat gelijk aan een rondje om een voetbalveld. Alleen dit rondje word in een bos gehouden om het extra moeilijk te maken, kijk dus uit voor takken,boomstammen en modder. Ze moeten ook over dingen heen springen, in door banden heen zigzaggen, om bomen zigzaggen, onder gas door kruipen, over muren heen klimmen. Denk een beetje aan het leger. En daarbij loopt iedereen met een estavette stokje want deze moeten ze natuurlijk doorgeven, raak je hem kwijt moet je helemaal terug naar het beginpunt. Ook moeten ze over slootjes en kuilen heen springen of door modder heen lopen en dan klimmen over boomstammen. Een soort sport en survialdag in één!

__________________________________

Kermis!!

Ja ook de middeleeuwen had een kermis dit was een heilige dag en iedereen heeft dan vrij dit feest word in de hoofdstad gevierd en iedereen is daar welkom. Er word gedronken, gedanst en er is een jaarmarkt voor meer informatie over dit feest zie de bron hieronder
Bron; http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/middeleeuwen/Brabant/kermis.html

_________________________________________

Spelletjes dag!!

Iedereen kent het wel, doen,durf of de waarheid. Een gezellig spelletje waardoor je elkaars personage wat kan laten doen maar ook kan leren kennen. Ook zal er flesje worden gedraaid voor de genante, grappig en dramatische momenten. Ook doen we een blindeloop, dit is net blindemannetje maar dit word dan in het bos of in de school gehouden. Wie als eerste het meer bereikt in het bos is de winnaar. maar je moet wel kunnen vertrouwen op je partner want stel nou dat je aan je vijand word gekoppelt. Ook houden we een karoke en danswedstrijdje....

Door misschien tijdgebrek of saaiheid worden hier de leukste spelletjes uitgehaalt en gedaan...

_________________________________________________

Renske's idee:

Een disco, dit is natuurlijk een heel leuk idee vooral omdat Aemise leerlingen dit niet kennen net zoals de leerlingen van andere planeten de kermis van de middeleeuwen niet kennen... Hier word natuurlijk wel een leuk Thema aan gekoppeld en dit thema luid: Beauty and the nerd...

Ook bij de disco word de prijs beste danser en leukste outfit uitgereikt...

__________________________

Ik hoop dat iedereen het leuk vind, vragen of ideeën en meningen kunnen hier onder geplaatst worden...



Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 2:32 am

ik heb een paar opmerkingen >.>(het spijt me als ze dom zijn, maar ik ga nogsteeds voor een groot deel uit van onze middeleeuwen en tijdlijn, en zal dus voorbeelden daaruit gebruiken voor mijn meningen te onderbouwen.

hoe, kan je karaoke doen zonder een karaokezet? aangezien Aemi nog maar net met de toekomst in contact is gekomen, zal er nog geen electrisiteit zijn, waardoor de karaokezets nog niet werken.
flesje draaien zijn onmogelijk, omdat de dranken direct uit het vat (nu nog van hout waarschijnlijk) worden gehaald. dat kan ook aan mij liggen >.>
Doen durf en de waarheid zal wel eerst een hele uitleg moeten krijgen, aangezien desmond en royal fcking retards zijn op dat moment(te ouderwets)
wat moet ik denken bij een kermis? net zoiets als carnaval in venetie?
Moeten we niet stemmen over een thema? vooral aangezien beauty and the nerd een thema is uit de 21e eeuw, en we eigenlijk nog geen nerds op school hebben, omdat de letterlijke bedoeling van dat woord is: mensen die te veel gamen enzo >.>
Hoera voor de blinde loop xdddd, desmond word daar zoooo goed in owo
HOE kan je in ***naam, onder gras door? das onmogelijk >.>
wat zijn jullie gemeen btw met dat halloweengebeuren, hoe moet desmond in godsnaam iets maken als ie blind is >.> (als dat voor het 3de hoofdstuk gebeurt dan xddd)
thereby, heb ik nog een klein ideetje voor een deel van het kerstgedoe xd
zeg t maar als je mn mening wil weten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 2:52 am

Frank, even ter verduidelijking. De middeleeuwen van hier is ANDERS dan de echte middeleeuwen. Omdat Riiko heeft gezegd dat het een planeet is die LIJKT op de middeleeuwen, mag je het met een korreltje zout nemen en wat kleine moderne dingetjes in de RP verwerken, ik zie het probleem daar niet van tenminste.

Maar als je echt zo'n pietje precies wil zijn heb ik wel een paar oplossingen voor de 'problemen' die je net genoemd hebt:
* Isamu is aan de drank geraakt om de pijn in zijn been minder te laten worden, maar omdat hij niet weet of er op deze planeet wel alcohol is neemt hij flesjes drank mee, dus hij introduceerd dan de glazen flesjes hier.
* Voor de electriciteid: er zijn mensen die de kracht 'thunder' hebben, dus de mensen van Inferno weten vast wel een oplossing om dat over te zetten naar electriciteid. Wink

Daarbij, nog iets anders, alleen omdat Desmond blind is kan je nog niet verwachten dat de hele RPG zich daar op aanpast. Maar, dit alles is ook maar gewoon mijn mening... ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 2:56 am

JE EIGEN SCHULD FRANK dat deze post zo lang is. Moet je maar niet zo kritisch zijn D:
En HA! Frietje heeft al geantwoord terwijl ik bezig was met mijn superpost D:> maar goed, ik plaats gewoon deze post ook. Dus, hou haar post in gedachten terwijl je deze leest. Dan zitten we weer op een lijn.
--------------

- karaoke kun je doen zonder karaokeset, door puur keihard mee te lallen op tekst die je met een briefje aangeboden kan worden. Ik vier carnaval hier in Brabant, en dat is dezelfde oplossing bij ons in de buurt.
- Flessen bestonden toen ook al. Mensen droegen toch ook water mee op reis? Ze sjouwden écht niet vaten mee op hun rug. Echter, het is waar dat de flessen andere modellen hadden, maar omdat Aaemi in contact is gekomen met andere planeten en de flessenmarkt gemakkelijk te beïnvloeden is, valt dit wel mee. Flesje draaien is dus mogelijk. [EDIT: Kijk naar Isamu, deze beïnvloed al meteen de flessenmarkt door flesjes mee te nemen]
- Doen, durf en de waarheid is een erg oud spel die ze al in de middeleeuwen deden. Niet alleen dat. Ik heb al een paar keer gezegd dat je het moet vergelijken, niet compleet kopieëren. Aaemi heeft magie, om magie te hendelen heb je kennis nodig en dus heeft een groot deel van de bevolking een iets hoger IQ dan de gemiddelde middeleeuwer van aarde. Aaemiaanse zijn dus geen retard o3o.
- Kermis, ja, net als Carnaval in Venetië. Heb je niet op de bronlink geklikt die Nicole ons gegeven heeft? :l
- Ik vind dat Nicole de disco moet organiseren, en als zij het thema Beauty en the Nerd kiest, dan wordt dat het. Is juist erg leuk. Omdat Aaemi dat nog niet kent. Vind je het zelf ook niet uitdagend om juist een 21e eeuw thema te mixen met de Aaemiaanse mideval-cultuur? Zoals ik al eerder zei, we hoeven niet alles letterlijk te kopieëren (bij punt 1). Daarbij een kleine correctie, nerd is een letterlijke vertaling voor mensen die op sociaal gebied achter staan van anderen. Ze zijn vaak érg slim, maar om in balans te blijven zijn hun sociale vaardigheden achtergebleven. Dit houd in dat ze moeite hebben met contacten leggen met anderen enz, zoek maar op via Google. Het duid dus niet op alleen gameverslaafden.
- Desmond hoeft écht niet aan alles mee te doen. Je bent nergens toe verplicht, het zijn evenementen, geen opdrachten. Daarbij kan de rest wel zien, en hoe hard het ook klinkt: ook hier in onze wereld wordt niet elk evenement aangepast omdat één blinde anders niet mee kan doen. Tja.
- Ondergrasdoorkanikjenietvertellen. o3o Grasmatten uit de grond rukken en hieronder door kruipen? *ieuw, wormen D:*
- Ik ben niet gemeen, Nicole besluit dat. En pech voor Desmond. Moet-ie maar hulp aan iemand vragen. xD

Over kerstegedoe-mening van je: als jij het hier voor mij wilt posten, wil ik DOLGRAAG je idee weten o3o o, maar lees dan wel even mijn kleine idee die in de eerste post staat, wil je? In de lijst. Je weet wat ik bedoel, hoop ik.

O, en Nicole, DIT ZIJN SUPERIDEEËN :3 Als we samen even een paar keer goed bespreken, dan kunnen al deze ideeën gegarandeerd uitgevoert worden. Kijk ook even uit naar een PM die ik je vandaag nog ga sturen, okee? Het heeft betrekking hierop, je ziet het dadelijk wel. Ik ben in iedergeval superenthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 3:02 am

doe ik ook niet --'
dat zijn gewoon slechte pogingen van mij om mn humor weer terug te krijgen x.x

en yush, ik ben een pietje precies, dat is de vloek van havoheid x.x
maar t spijt me x.x sorry? meh vergeef mu? ik ben gewoon een beetj enorm chago, en dat past mn karakter aan naar een grote zeikerd x,x en nu verwacht ik niet dat jullie het daarmee eens zijn, maar me gaan lopen tegenspreken --'

ik zal hem zo verder aanpassen aan renske's post, maar mn moeder zeikt enorm en ik moet nog wat klusjes doen, tot zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 3:07 am

Punt 1: Daar heb je gelijk in, karaoke gaat niet door...
Punt 2: In de romeinse tijd hadden ze al kruiken en kruiken heb je in allerlei soorten en maten en in dat vat wat jij zegt is van binnen volgens mij ook gevoerd met iets. En volgens mij ik weet het nog niet zeker, was er al glas uitgevonden maar dat weet ik niet zeker en daarbij LIJKT Aemi op de middeleeuwen er kunnen dus aanpassingen zijn... Is mogelijk...
Punt 3: Dat uitleggen is geen probleem en het gaat om het spelletje en daarbij komt de moderne wereld dan iets dichterbij.
Punt 4: LEES DE BRONVERMELDING GOED DOOR DAN WEET JE HET!!!
Punt 5: Opmerkingen kunnen gemaakt worden, thema valt over de discusseren en het zijn IDEEËN... en daarbij onthou dat Ayano, Isamu en Riiko wel van dit thema af weten... Maar goed verzin zelf een thema want ik doe al die *** moeite en het enige wat ik hoor is dat je al deze ideeën afkraakt en verzin zelf wat alsjeblieft want het is echt moeilijk om een feest te verzinnen en ik baal er echt van, want echt leuk is het niet als je al die moeite doet voor iedereen en dan op al je punten word afgekraakt....
Punt 6: Dat van dat gras klopt niet het moet gaas zijn, denk bijvoorbeeld aan het leger die kruipend onder graas door gaat in de modder, sorry voor de typfout ik ben een dislect dus dat zal nog wel vaker voor komen...
Punt 7: Ik heb ook gezegt dat je iets kan halen voor het feest dit kan ook voor ZOL want het is verplicht je god een geschenk te geven...
Punt 8: Kom maar op met je ideeën....

En je mening heb je nu ook al gegeven maar kom maar met je eigen ideeën..
Als je denkt van wauw ze heeft de pik op me, JA nu even wel ja. Je irriteerd mij echt, want op alles heb je wel wat aan te merken maar zelf met ideeën komen doe je niet...

BTW voor het kerstbal idee had een een masker thema in gedachten maar ja daar moeten we het natuurlijk eerst over hebben over al het andere van mij zeg maar wat je er op aan te merken heb en als je zelf ideeën heb zeg het dan maar!!

En voor Renske bedankt, ik heb er lang aan gezetten aangezien ik niets kon vinden echt van het middeleeuwen behalve de kermis (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 3:20 am

Desmond schreef:
en yush, ik ben een pietje precies, dat is de vloek van havoheid x.x
Schat, zie je deze smiley? =________________________________="
Dat duid mijn gezicht nu aan. Weet je waarom? IK ZIT F*CKING OOK OP HAVO EN IK ZEUR NIET ZO D< dus ga ergens anders miepen, miepert. Geen excuses meer hoor. Hoe meer jij zeurt, hoe vervelender het je voor jezelf maakt, en ook voor ons. Ik ga hier niet teveel meer op in, ik heb mijn punt gezet, ik vind dat je gewoon wat minder moet zeuren en dat je chagerijnigheid nou niet echt een excuus is. Weet je wie hier écht chagerijnig is? Ik. Want ik heb nu een vreselijke maandelijkse periode waar ik door heen moet. Eentje die de benaming 'Ongesteld' heeft gekregen.
ZO. Daar kun je niet tegenop, hu?

Goed. Karaoke kan, maar dat laat ik aan Nicole over. Het thema voor het 'disco/whateverfeest' vind ik juist érg leuk. De flessen zijn er. Laat het kerstbal aan mij over. Okée? Nicole, als je een idee hebt, geef een gil en plaats het bij Sneakprevieuwstopic. Ik wil er graag van horen. :3

Nu niet meer allemaal opvliegen, laten we een ruzie vermijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 3:31 am

Ow dat is vreselijk, niets is erger dan het rode kruisjesfeest... >___<'
Maar goed we hebben ons zegje gedaan nu allemaal en nu zetten we er een punt achter.

Nou zoals ik al heb gezegt moeten we een paar spelletjes uitkiezen... iedereen kiest drie spelletjes uit die we gaan doen in een top 3!

1. Flesje draaien
2. Doen durf of de waarheid
3. blindemannetje

THEMA's voor de DISCO Graag hier plaatsen

de themas die ook kunnen ->

1. Beauty en de nerd
2. Hawaii
3. The seventiens
4. Black & White
5. Vampire and Demons V.S Fairy's and werewolf
6. Rock and Roll
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 3:38 am

Pahahahaa~ thema 5 vind ik komisch. ;w; Maar ik vind thema 4, Black & White, het gaafste, dus daar stem ik voor. Dus

1. Beauty en de nerd: 0
2. Hawaii: 0
3. The seventiens: 0
4. Black & White: 1
5. Vampire and Demons V.S Fairy's and werewolf: 0
6. Rock and Roll: 0

Als iedereen die stemt nou de lijst van zijn/haar voorganger kopieëert en dan het cijfertje verandert van waar hij op stemt? Is overzichtelijker voor Nicole met nakijken.
O, en hoe gaat het met de spelletjes? Moet ik drie spelletjes random opnoemen? Of moet ik uit de spelletjes kiezen die jij net hebt opgenoemd?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 4:12 am

1. Beauty en de nerd: 0
2. Hawaii: 0
3. The seventiens: 0
4. Black & White: 2
5. Vampire and Demons V.S Fairy's and werewolf: 0
6. Rock and Roll: 0

Het is een makkelijk thema om te beginnen voor een feestje (:

Er zijn 6 spelletjes -> DDW, flesje draaien,blindemannetje,karaoke en een danswedstrijdje en zakkenloop (ja ook daar hadden ze juttezakken en ja het is er net bijbedacht)

Uit deze 6 spelletjes moet je een top 3 maken! zoals mijn vorige post (: en dan ga ik kijken wat het meeste is gekozen en wat we gaan doen...

Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 4:21 am

Aha, ik snapperdeflap. :3 Dan zal ik maar gauw eens een top drie maken. Wel goed bijhouden dan he? oAo

1. DDW
2. Blindemannetje
3. Zakkenloop~yeah XD

Zo goed? :3

[even snel offtopic: ik had je post gelezen bij Zandbankhangplek en thanks dat je me die rust een beetje gunt D: Ik ga eerst even drinken halen en twee mailtjes versturen voor school, dan jouw PMen, dan ga ik posten met Riiko, dan ga ik een deel huiswerk doen, dan ga ik posten met Royal, dan nog een deel huiswerk doen en dán weer aan de slag met het forum enz. Al die dingen waar ik mee bezig ben die bij Sneakpreviews staan. Tussendoor beantwoord ik wel nog wat posts natuurlijk, deal?]


Laatst aangepast door Zain Kaemon op wo sep 21, 2011 4:27 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 4:26 am

Ik vind dat een goede deal <33 En ik hou het goed bij en het komt allemaal goed, trust me ! Hihi (:


Laatst aangepast door Ayano op wo sep 21, 2011 4:29 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 4:28 am

Fijn dat jij dat vind. Maar ik voeg hierbij even een korte fail; zet voor deze hele lijst even ook nog 'eten' neer. Want dat moet ik ook nog doen. Dan mailen, dan jouw PMen, dan posten met Riiko enz. xd

En nu stop ik met slowchatten hiero, want anders kunnen Frietje en Frank het al helemáál niet meet bijhouden. Sorry jullie twee D: ik hoop dat jullie niet ál te veel moeten lezen? ;__;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 4:38 am

-is inmiddels allang doodgegaan hier-
ok, ok, het spijt me --' niet grappig, niet leuk, niet gezellig, ik ben al stil x.x
nouja eigelijk niet want ik ga hier nogsteeds zitten mn excuses aan te bieden dus dat is niet stil en god ik ben echt focking vaag aan het worden hier achter de pc met een vriendin die net gedumpt is door dr ex, een andere die gister met zm dreeg tegen me, 1 uur slaap in 4 dagen en nog meer gezeik waaronder mijn oh zo lieve mammie, oma en mijn oh zo lieve zusje dat me met een zweep(ze rijd pony) mishandeld x.x

ok, dat was mn zeikmomentje, kan t namelijk moeilijk allemaal op frieda en mn kussens(voornamelijk mn kussens) afreageren...

anyway, het spijt me dat ik zeik x.x ik zal al ophouden. het is gewoon allemaal de schuld van de elfjes (oke, stomme poging om grappig te zijn, heb niks tegen elfjes hoor x.x)
thereby, ben ik nu al een stuk minder zeikerig, maar wel een stuk meer grieperig en geirriteerd door mn familie, en mn werk, ik moet namelijk paardenstallen uitmesten en daar word je god zolvergeten moe en geirriteerd van. daarbij ben je niet de enige renske, ik kwam vanochtend focking lam op de badkamer om mn zusjes bloedende wc-papier in de wc-pot te vinden. daarbij verzoek ik je vriendelijk om online te gaan, zodat je tegen me aan kan zeuren dat ik verdien.
@Nicole dr eerste post na mijn post: je hebt ook het recht om de pik op me te hebben, als ik eerlijk moet zijn vind ik mezelf ook een retard dat ik zoveel zeik, zo ben ik nou eenmaal, ik weet niet wanneer ik moet stoppen ^^' het spijt me heel erg, maar dat mis ik gewoon, het spijt me heel erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:01 am

*reageert hier niet meer op want is het nu zat en vind dat we teveel off-topic gaan*

Jij. Reageer liever even op deze post van Nicole;

Ayano schreef:
Nou zoals ik al heb gezegt moeten we een paar spelletjes uitkiezen... iedereen kiest drie spelletjes uit die we gaan doen in een top 3!

1. Flesje draaien
2. Doen durf of de waarheid
3. blindemannetje

THEMA's voor de DISCO Graag hier plaatsen

de themas die ook kunnen ->

1. Beauty en de nerd
2. Hawaii
3. The seventiens
4. Black & White
5. Vampire and Demons V.S Fairy's and werewolf
6. Rock and Roll

Nicole & ik hebben al gestemd voor de disco, als jij even deze lijst wilt kopieëren en je stem erbij wilt optellen? Dan ben ik je erg dankbaar. :3

1. Beauty en de nerd: 0
2. Hawaii: 0
3. The seventiens: 0
4. Black & White: 2
5. Vampire and Demons V.S Fairy's and werewolf: 0
6. Rock and Roll: 0

O, en over de spelletjes: scroll even twee posts naarboven, dan zie je een korte uitleg 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:10 am

- Flesje draaien
- Doen durf of de waarheid
- blindemannetje

1. Beauty en de nerd
2. Hawaii
3. The seventiens
4. Black & White (stem)
5. Vampire and Demons V.S Fairy's and werewolf
6. Rock and Roll

eigen idee: zol, onze oh zo geweldige grote godheid, heeft een paar marionetten(jezusachtig idee, je snapt me wel) nodig gehad om de wereld te "reinigen" dus, nu was mijn idee, om als een eerbetoon aan die helden, ook een feest te organiseren. like, op een onbepaalde datum
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:22 am

Drie stemmen dus voor B&W. Volgens mij gaat-ie winnen D:

1. Beauty en de nerd: 0
2. Hawaii: 0
3. The seventiens: 0
4. Black & White: 3
5. Vampire and Demons V.S Fairy's and werewolf: 0
6. Rock and Roll: 0

Klinkt helemaal niet slecht, wat je zegt. :3 Ik ga Nicole aan haar oren trekken. Nu. Zolzakkie, mijn PM is nog stééds niet af, Nicole, hij komt er nu aan! ;A;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:28 am

Het thema word Black & White (:
Nu nog afwachten tot de disco maar dat bespreek ik met Renske maar jullie horen het als er iets over bekend is (: Hou het prikbord in de gaten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimevr sep 23, 2011 3:09 am

Flesje draiien 6 punten
DDW 7 punten
Blindemannetje 4 punten
zakkenlopen 1 punt

Ik vind wel dat we er vier doen (:

als eerste doen we dus Doen,durf of de waarheid, tweede flesje draaien, daarna blindemannetje en als laatste zakenlopen (:!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Riiko

Riiko


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de kofferbak van jullie auto. o3o

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Niet bekend
Partner: Where? \(゚Д゚)/

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimevr sep 23, 2011 3:11 am

*lol* YEAH zakkenloop~ dat vind ik komisch. <3'
En vier spelletjes klinkt ook heel leuk. Ik ben benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimevr sep 23, 2011 3:26 am

sure.. douw er wel ff wat regels bij ok?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimevr sep 23, 2011 3:39 am

Die komen er allemaal in bij de uitleg en precieze datum dit zal je naar verloop van tijd zien op het rpikbord (:!! Wacht maar rustig af het komt allemaal goed (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitimevr sep 23, 2011 3:44 am

okay ^^' zal ik doen. wacht er opxd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:   Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (: I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tot nu toe heb ik... evenmentenideetjes (:
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Overig :: Talksectie-
Ga naar: