After Sunset
De Zandbakhangplek Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
De Zandbakhangplek Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 De Zandbakhangplek

Ga naar beneden 
+7
Sasha
Reyes Gray
Riiko
Isamu
Desmond
Ayano
Zain Kaemon
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 3:43 am

Geen spam! Dus geen berichtjes met breezertaal of alleen cijfers en weet ik het allemaal. Ik wil échte onzin.

Goed. Ik ga nu eerst bad in want ik stink naar gym (nee, niet zweet, want ik ren niet bij lichamelijke opvoeding op school. Ik stink dus naar de gymzaal. Echt waar! D8).


Laatst aangepast door Zain Kaemon op wo sep 21, 2011 5:08 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 4:06 am

Uhmm erg fris :O Ga dan maar gauw douche en stuur mij een PM ding wat je zou doen, hihi
Ik hoop dat alles nu goed gaat lopen en kan iedereen dan even bij de sneakprewieuw kijken want ik heb er nog een klein ideetje toegevoegd voor Halloween ;$ En Renske ik kijk uit naar je dubbelpost maar ik weet dat je het nu erg druk heb dus doe maar rustig aan want stress is nou niet echt iets wat je verdient (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 4:44 am

... ik, volg hier nu echt niks van, wat is hier de bedoeling van, maar dat kan ook komen omdat ik soms iets te letterlijk neem.
is dit gewoon zo'n onzinnig lolligheidforum waar je vaag mag doen?
als dat juist is, zeg het me dan xdddd (sorry voor mn domheid)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:07 am

Huu~ forum? Dit, waar je nu in zit, is een topic; After Sunset is een forum. Wat probeer je nu te vragen?

Ah, dit topic (oe flauw om schuin te drukken Rens) is een topic waar je onzinnige posts mag plaatsen. Zoals wat je gedaan hebt. Wat je wilt doen. Waarom de wereld rond is. Bedenk het maar. Ik wil alleen dat je geen spam plaatst zoals enkel cijfers of drie woorden. Snappievoe?

@Nicole; jup, dat was niet fris, maar HIEP HOI ik ben weer schoon 8D nu ga ik jouw PMen. En op jouw verzoek zal ik niet teveel stressen. Ik heb het wel héél druk hoor, maar ik zal alles zo snel mogelijk doen D: beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:12 am

on-li-ne komen jij?
oke ik zal er nog wel een eind bij lullen om het een echte post te maken.
ja ik bedoelde topic, maar op de 1 of andere manier typte ik forum
daarbij zeiken mn ouders te erg, dus als ik om een of andere reden kortere posts maak, komt dat omdat mn laptop is afgepakt en ik op mn ipod moet posten. het spijt me daarvoor.

waarom is de wereld rond? omdat als ie rechthoekig, plat, vierkant of plat was, er een hoekje op zou zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:18 am

Ik denk dat de aarde, als hij plat was, gewoon een stuk saaier was. Zou er dan nog wel zwaartekracht zijn? Dat betwijfel ik sterk. Hoe zou het klimaat werken? En de windstromen? OMG zoveel vragen D:

Sorry, ik kom niet online. Ik heb het veel te druk. Ben bezig met PM voor Ayano. En moet posten met Riiko. En huiswerk maken. En posten met Royal. En dan nog meer huiswerk maken. En dan verder met het forum, met de sneakpreviewpunten.
ARGH IK BEN ZO'N DRUK LEVEN ;__;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:19 am

Haha is goed hoor Renske, ik ga denk ook zo eten en om 7 uur komt een vriendin van mij om een biologie opdracht te maken en te doen want huiswerk en leven gaat gewoon nog door T-T Maar goed, het komt wel goed... Num-num ik heb een hekel aan ziek zijn en die programmas op de tv want ze zijn te saai of ze komen 3000 keer T-T Achjah wish me luck (:
En renske, take it easy school komt voor (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:29 am

*huilt uit bij Nicole* DANK JE je begrijpt me. T_T
En ik wish jou luck. PM is bijna klaar. Mensenkinderen, wat duurt dát lang zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:41 am

-wijst- STOUTERTS! JULLIE HOUDEN JU NIET AAN DE REGELS!!!
ikooknietmaarikmagdat, ik ben tuig xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:50 am

Huuhuu~ Stout? Ik doe niets verkeerds! ;__; We posten onzin toch? Alles wat niet met het forum te maken heeft o3o

enjijmoetookaanderegelshoudennetalsons, waar het niet dat ik een evil admin ben, wat ik geleerd heb te zijn van Frietje \o/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 5:57 am

nou, je moet wachten tot er 2 posts zijn geweest, maar dat doen we niet.
en het is jouw schuld, want als je online was geweest, was dit niet nodig geweest xdddd
oke das gemeen... sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 6:15 am

Jij en admin doen dat niet hoor xd
Maar goed me vriendin is er nu ik moet gaan nu xxx
Ik denk dat ik rond 8 uur weer online ben eerst nu biologie doen T.T
Wish me luck...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimewo sep 21, 2011 6:31 am

Frank, je hebt gelijk, die regel had ik er aan het begin van dit topic gezet. Alleen ben ik een f*cking grote b*tch geweest een weet je wat? Ik heb die regel geschrapt. Was een regel van niets.
Dus nu mogen we gewoon random posten, zolang het maar geen spam of dubbelpost is.

En okee, Nicole, ik hoor dan wel van je <3 veel succes. Ik hoop dat je om 8 of zo weer on bent. Kun je gauw reageren op de PM die ik (eindelijk) heb versuurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimedo sep 22, 2011 2:01 am

zoals ik al voorspeld heb, is mn laptop afgepakt --'
hierdoor zal ik minder snel posten. het spijt me >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimedo sep 22, 2011 2:56 am

Wauw dat is echt balen Frank, wanneer krijg je hem weer terug??? By the way ik heb echt zoveel zin op te posten is niet normaal ;x
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimedo sep 22, 2011 4:53 am

dat weet ik niet... waarschijnlijk snel, aangezien er belangrijk spul opstaat. ik lig nu ziek in bed x.x tis enorm kut, maar ik geniet van de luxe van een ipod. btw, maak een topic dan.. dan post ik wel xd of wacht, jij wou meedoen aan de lavalongen topic niet? dan begin ik daar wel een topic bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimedo sep 22, 2011 5:43 am

*is net van school terug*
Lalalalaaaa~ ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt, Frank. Ga je al beginnen aan lavalongengeval? Ik luister toch wel.


OMGIKWILRPEN D< maar eerst huiswerk :/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimedo sep 22, 2011 5:46 am

ja, frank is begonnen met het lavalongen topic. ik ben frank ook, maar de frank die jullie kennen is te dood om te reageren xdddd
het lavalongentopic is dus officieel gebegint!
ik verwacht dat of ayano of riiko snel een reactie plaatst xddd
over mn laptop: ik mag er soms nog op, maar het is kennelijk verboden om omeunig veel te gamen hier in huis.. WEETJEHOEGEMEEN?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimedo sep 22, 2011 6:00 am

Hé, Riiko en Royal moeten nog reageren op mijn les topic, aangezien ik dan pas kan reageren. D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimedo sep 22, 2011 6:10 am

Ikweetikweet D8 ik ben bezig. Ik heb alleen veel huiswerk ;__; als ik dat af heb, zal ik posten met Riik en Roy ó3ò beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimedo sep 22, 2011 6:12 am

Oki.
Ik popel om zelf ook weer te posten, maar ik zal geduldig wachten.
Ik voel me trouwens niet goed, dus ik weet niet of ik morgen veel online kan komen.
Ik weet ook niet zeker voor hoelang ik hier nu nog ben...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimevr sep 23, 2011 2:47 am

... Awh, ben je ziek? D: Beterschap dan. Het heerst echt. Frank voelt zich ook al niet goed, en ik ben ook ziek thuis gebleven vandaag. Het zal wel door de wisselingen van de seizoenen komen.

Anywayz. Ik ga zo werken. Ja, ik ben ziek, ik weet, maar ik krijg geld en ik hoef maar drie uur, dat lukt me wel. Jullie zullen me zo wel missen dan, maar ik ben na het werk heel even terug. Effe maar. Dan ga ik oppassen. Als het me lukt, heb ik heel misschien wel internet daar. Al kan ik dat niet beloven. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimevr sep 23, 2011 2:51 am

sukkel... als je ziek bent hoor je in bed te liggen en mij tmi te geven in pm's xdddd
Terug naar boven Ga naar beneden
Riiko

Riiko


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de kofferbak van jullie auto. o3o

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Niet bekend
Partner: Where? \(゚Д゚)/

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimevr sep 23, 2011 2:59 am

*lol'd* NEE HOOR XD

Goed, misschien heb je ergens gelijk. Maar ik heb geld nodig D: Bij het oppassen kan ik een tukkie doen op de bank, doe ik wel vaker. De hond bewaakt het huis altijd xd ik benner alleen om de kinderen het bed in te jagen. Eitje. En ik krijg er mooi 20 euries voor, voor een paar uur slapen op de bank.

En voor het werken doe ik het vooral om even bij mijn collega's te beurten. Die zijn keigezellig. Leuke vriendinnenklets hebben we dan. Awh yeah~ en het is maar drie uur, dat gaat me wel lukken hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitimevr sep 23, 2011 3:02 am

ok ok.. -bezorgthoofdtrek- blijf leven oke?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Zandbakhangplek Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Zandbakhangplek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Overig :: Talksectie-
Ga naar: