After Sunset
De Zandbakhangplek - Pagina 5 Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
De Zandbakhangplek - Pagina 5 Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 De Zandbakhangplek

Ga naar beneden 
+7
Sasha
Reyes Gray
Riiko
Isamu
Desmond
Ayano
Zain Kaemon
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimezo okt 09, 2011 9:28 am

nouja, alles, ik las de laatste post en zag het woorde"zoende hem weer" of een variant daarop, en toen dacht ik, oh ff lezen. ik weet dat het geen woord is --'
en daarbij, vind renske het wel goed, renske kennende. als ze het niet goed had gevonden had ze t wel gezegt --'
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedi okt 11, 2011 7:52 am

Geen conclusies trekken. Misschien heb ik ineens mijn maandelijkse pestbui en keur ik ineens alles af.

Neh, ik plaag maar. Hij heeft grootendeels gelijk. Ik keur het niet af, van mij mag je Thunder zijn. Al komt het me stiekem ook wel uit als je Light bent. Hoewel, ik kan altijd nog ergens wel een Light persoontje vinden. Dus blijf maar lekker Thunder. Wel zo gezellig op de slaapkamer.

PS: Effe gewoon ter controle, maar zover ik het weet staat 'dorm' voor het gebouw en heet een kamer gewoon slaapkamer. Dus dan zou het niet een dorm zijn voor drie personen, maar een slaapkamer voor drie. Had ik van iemand begrepen, tenminste. Heeft iemand enig idee of dat juist is?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedi okt 11, 2011 8:02 am

nee xd
een dorm is een kamer. je hebt like, random voorbeeld.

Fifth street 1500, Dorm 999
kijk maar op translate.google.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedi okt 11, 2011 8:12 am

translate.google.com vertrouw ik nadat hij mij veraden heeft D< ik dacht de goede vertaling te hebben voor een Duits woord, en bij mijn mondeling ging ik daarmee faliekant de mist in.
HAAT AAN TRANSLATE GOOGLE D<

Trouwens, als ik daar ik vanuit Nederlands naar Engels vertaal, is het 'room 999', en eigenlijk vind ik dat veel aannemelijker. Eigenlijk. Want dorm 999 klinkt niet. En bijvoorbeeld boysdorm klinkt mij wel weer wat beter in de oren, omdat ik verschillende wikipediapaginas van samenvattingen van animes heb gelezen waarin het zo vermeld stond.
Just sayin'. o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedi okt 11, 2011 8:25 am

ok, heb gepost en het terugveranderd, het spijt me TnT t was echt niet mn bedoeling renskuh..
ik zal de dorm btw in room verranderen, als goedmakertje dat ik zo'n idioot was om je dat gevoel te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb

Caleb


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 28-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Weerwolf
Partner: I found someone who can make my heart beat faster, but I don't know if I'm in love...

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedi okt 11, 2011 8:41 am

Hm... Weetje... Die hele situatie met Isamu is best sneu, maar nu krijgt Caleb het leuke meisje. >=D
Oh en Zain, ga postne bij dieren topic, damned. =P

Weetje, ik kan nu eindelijk weer ene beetje normaal zien,
Heb vanmiddag zulke stomme oog durppels gehad.
Echt heel stom, ik meo tnu ngo steeds de internet siters op 150% zetten om het te kunnen lezen. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal

Royal


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 18-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Krantje negen achter jouw woonhuis.

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Succubus
Partner: You wish. ;p

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedi okt 11, 2011 8:48 am

*aait arme Frietje over haar hoofd*
Gossiepossie, je hebt het zwaar. Ik hoop dat je het overleeft met die nare oogdruppels.

D: Is Caleb rond gaan rennen met leuke meisjes zonder dat ik Fiore op het forum heb kunnen introduceren? Foei XD ach joh, ik plaag maar. En idd, met Isamu is écht sneu o3o doe er iets aan, jij kwellend persoon.

O, en PS; Frank, het is al goed. Laten we er maar over ophouden, okée? :3 trouwens, ik heb gepost o3o

Nog een PS (dat maakt PPS toch?); owhja sorry Frietje D: posten met Zain. Zal ik doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com/
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimewo okt 12, 2011 1:46 am

fuu... okay ovo als t goed is is t ok xd, heb btw ook gepost. thereby, kom jij on asap? ovo ik verveel me namelijk dood TnT

-hugglet frieda- FUUUU heb je t overleefd? oogdruppels zijn echt eng TnT
en ja, PPS is dat renske xd

maar ok, waarom ik de post maakte:

ZIJN JULLIE HET NIET MET ME EENS?! die regen is echt Zolverdomme ver*$^#&&%^(#%#%^GBKSDGHFKDHFIKSH zo ovo
maar dat is echt evil >.< die regen TnT

btw, wie is Fioru o,o introduceer dr zo snel mogelijk oki?

en om ff een zeikerd zonder geduld te zijn.
Ni-co-le ovo post?
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett.

Scarlett.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Niet bekend
Partner: Isamu're mine whether it wants to or not...

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimewo okt 12, 2011 2:36 am

yeah Ayano is leuk (l)!!! Ghehe wist ik stiekem wel. Hihi, ik kijk wel wie Ayano uiteindelijk krijgt (: Btw Bedankt voor jullie reacties op me eerste stukje van het verhaal van Ayano, als ik vanavond tijd heb maak ik hoofdstuk 2 maar dan ga ik natuurlijk eerst posten maar zit nu buiten in de regen, helaas maar ik moet zo aan mijn huiswerk van duits en dat is best veel, van 7 grote teksten samenvatting maken, vragen beantwoorden en dat in 1 dag omdat ik het te lang heb uitgesteld xd ben ik erg goed in dingen uitstellen maar goed om 6 ur moet ik ook nog naar me werk om contract te tekenen en dan nog duits afmaken als het nog niet af is en dan kan ik posten daarbij ga ik vrijdag weg, jaja ik ga een weekje op vakantie maar neem me laptop mee maar ik zal niet uitbundig gaan posten want we zijn met ze alle op vakantie... Nouja dat ook weer gehad dus ik hoop dat ik vanavond nog kan posten want morgen moet ik tas pakken en kamer opruimen maar dan daarna kan ik nog posten maar goed, Jullie horen nog van me !!! (l)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimewo okt 12, 2011 2:39 am

ah okay xd veel plezier op vakantie weetje ovo
waar ga je heen?
als je het waagt om naar een warm land te gaan eet ik je op, dan moet ik hier namelijk doodgaan van de kou terwijl jij chill op t strand ligt xd. ik wacht op je post ovo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett.

Scarlett.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Niet bekend
Partner: Isamu're mine whether it wants to or not...

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedo okt 13, 2011 2:47 am

Ik ga een weekje naar limburg 8D Dus dat is niet warm aan het strand liggen... Hihi Razz Nouja zoals jullie hebben gezien heb ik gisteren niet gepost, ik was pas 11 uur klaar met mijn huiswerk en daarna moest ik nog douche en daarna gelijk slapen maar goed. Ik zit nu lekker buiten met de honden en heb me tas al in gepakt en me kamer opgeruimd dus ik ga zo posten.. Met Ayani bij Caleb en bij het huisdierentopic en met Scarlett bij lucien en dan Ayano's verhaal hoofdstuk 2 schrijven en hoofdstuk 1 misschien uitwerken en ondertussrn pisten hier als er is gereageerd maar als ik niet gelijk reageer weten jullie waarom (: Nouja hopelijk kunnen we nog met ze alle posten, Frank je moet ook nog posten bij het huisdieren topic dus als je je verveeld ga je gang daar en maak het lkkr lang, verveel je je altijd minder als je aan het schrijven ben, nouja dat was het wel, ik ga zo dan terug naar huis en posten dus jullie zien sommige dingen zodadelijk al verschijnen... Ow haha ik moet er nog nieuwe liedjes op me ipod zetten maar goed... Jullie zien het van zelf allemaal wel (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedo okt 13, 2011 5:14 am

@ je vakantie: dan is het goed, nu maak je nog kans op een e-hug xd
@ je posts: yay
@ mij: TnT ik ben zo dood van mn werk... nadeel als je op een boerderij werkt...
@ mijn post: ik weet dus NIET wat ik poste moet xd
@ je ipod: welke liedjes?
@mn verveling: niks kan het weghalen TnT -dramahoofd-

wow... veel @jes xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedo okt 13, 2011 6:11 am

Aawh...
Waarom doen wij dit Isamu aan?
Zich opofferen voor Ayano terwijl zij hem dan gaat haten,
na alle tijd die hij op haar gewacht heeft en net nu hij haar zijn gevoelens wou vertellen! D'=
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedo okt 13, 2011 6:17 am

omdat we gemeen zijn -kuch- muhawhaw ovo
ik weet niet waarom eerlijkgezegt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett.

Scarlett.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Niet bekend
Partner: Isamu're mine whether it wants to or not...

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedo okt 13, 2011 7:36 am

Omdat lieve Frieda, wij dat een leuk idee vonden, nouja ik ook.. Want zo rekken we ook tijd dat ze zonder elkaar zijn en kunnen ze hier nieuwe mensen ontdekken en zijn ze niet metteen zo echt samen en leverd het juist leuke, verdrietige, dramatische momenten op. En hij kan na zo lang wachten nog wel even langer wachten toch? Maar Ayano houd wel van hem hoor <3

@Frank: Liedjes Adeltias way, Sick puppie & Coldplay en wat japaanse liedjes....
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedo okt 13, 2011 7:47 am

okay xd

fuuu... ik ben opzich best sad... mn buurman is overleden TnT
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett.

Scarlett.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Niet bekend
Partner: Isamu're mine whether it wants to or not...

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedo okt 13, 2011 7:50 am

Uhmm dat is niet zo leuk nee, gecondeleerd ):
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedo okt 13, 2011 7:50 am

danku xd
-kuchje- om ff zeikerd te spelen...
ayano en riiko, moete beiden nog poste bij lavalongen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett.

Scarlett.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Niet bekend
Partner: Isamu're mine whether it wants to or not...

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedo okt 13, 2011 7:54 am

Oeps, sorry, sorry! Was het helemaal vergeten daar te posten ;$
Zal ik zo snel mogelijk doen ik moet eerst nog even wat doen met Scarlett (: Maar wanneer ik tijd heb en iets weet om over te schrijven dat helpt vaak ook xd. Dan zal ik gelijk reageren (:!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedo okt 13, 2011 8:07 am

ach pop, neem de tijd, het was gewoon dat ik mn topic zo genegeerd vond, dat ik niet zeker wist of ie wel opgevallen was xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett.

Scarlett.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Niet bekend
Partner: Isamu're mine whether it wants to or not...

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimedo okt 13, 2011 10:34 pm

Uhmm dit gaan jullie niet leuk vinden en ik al helemaal niet. Ik mag van mijn moeder me laptop niet meenemen dus in de vakantie zal ik dus kort posten of bijna helemaal niet omdat ik op mijn iphone zit, ik weet niet eens of ik daar wel genoeg bereik heb, dus het spijt me echt heel erg. Aanstaande vrijdag gaan we daar weer weg dus dan kan ik zaterdag gewoon weer posten maar vanaf nu tot die zaterdag zal ik amper online komen om te posten en misschien post ik wel helemaal niet. Ik vind het erg jammer maar er zit niets anders op. Sorry ;(
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimevr okt 14, 2011 2:41 am

Nicole, ten 1ste, wij mogen dit niet "niet leuk" vinden naar mijn mening, jij hebt er namelijk niet voor gekozen.
ten 2de: het is niet erg joh, neem de tijd, maak plezier, het gaat toch niet altijd om posten? ik heb al wel vaker een weekje zonder je gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett.

Scarlett.


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 26-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Niet bekend
Partner: Isamu're mine whether it wants to or not...

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimevr okt 14, 2011 2:46 am

Haha dat is waar, maar ik probeer het gewoon via me iphone is net ook gelukt dus dat komt wel goed alleen ben langzamer en het is voor mij best erg dat ik weer verslaafd ben geworden, hihi maar goed. Het is in de RPG juist zo spannend dus des te leuker (: Maar ik denk dat ik af en toenog wel post maar niet vaak (: xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 73
Registratiedatum : 27-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Thunder
Ras: Anthro
Partner: -

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimevr okt 14, 2011 2:54 am

oki xd
vergeet je onze muzieklokaal topic niet? met al die spanning van die andere xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb

Caleb


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 28-09-11

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Weerwolf
Partner: I found someone who can make my heart beat faster, but I don't know if I'm in love...

De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitimevr okt 14, 2011 11:21 pm

Gepost!

Ayano! *woedende vuistschud* Hoe kan je zo stom zijn?!
Een pact zluiten met ene onhandig iemand als Caleb staat gelijk aan zelfmoord. ^^'
Oké, dat is misschien wat overdreven, maar toch. xD

Ik ben dit weekend niet meer veel online, heel misschien vanavodn en mrogen ochtend nog. =o

@Scarlett: Ik ga zodra ik weer online ben wel even een topic maken voor Isamu en Scarlett als ze net uit de kantine zijn gekomen. Als jij eerder online bent mag jij het topic opzich ook wel beginnen, waarschijnlijk ergens rond de Oscurri dorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Zandbakhangplek - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Zandbakhangplek   De Zandbakhangplek - Pagina 5 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Zandbakhangplek
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Overig :: Talksectie-
Ga naar: