After Sunset
Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 Eerste schooldag rpg [OP SLOT]

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimema sep 19, 2011 8:31 am

Ik dacht dat het schoolhoofd de school wel zo kunnen openen en dat ieder account aanwezig moet zijn, het is maar een ideetje en als het niet doorgaat hoe zou je dan in de school komen moet je trouwens ook een eigen kamer maken of kunnen er meerdere mensen in de kamer?? En als er meedrre mensen in een kamer kunnen kunnen we hier discusseren wie met wie een kamer krijgt ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimema sep 19, 2011 8:57 am

lawl, vind t wel een awesome idee >.> xdddd
en ik gok dat ze werken met dorms, weet t niet zeker doordat en renske en frieda offline zijn.

sidenote: poooost TwT -husselt je door elkaar-
Terug naar boven Ga naar beneden
Riiko

Riiko


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de kofferbak van jullie auto. o3o

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Niet bekend
Partner: Where? \(゚Д゚)/

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimema sep 19, 2011 8:15 pm

In mijn hoofd was iedereen gewoon vrij om te beginnen met RPGen in school. Ik weet ook niet waarom nog niemand dat gedaan heeft? Ik heb niet zoiets als een 'openingsceremonie' of iets dergelijks in gedachten gehad, omdat er in de verhaallijn elke maand wel zo'n zes mensen school betreden, en het dus lastig zou zijn in de RPG. Iedereen zou dus gewoon zo school in kunnen stappen, eigenlijk, maar als jullie iets bijzonders willen, dan moeten jullie het gewoon zeggen. Dan bedenk ik wel iets.

Naar punt twee; iedereen zit in een van de leerlingedormen van hun afdeling. Bij jullie twee zitten Ayano en Desmond in Oscurri, net als Isamu, Royal zit in Sevah en Riiko zit in Thule. Voor de slaapkamers betekent dit dat je als kamergenoot alleen iemand mag hebben van je eigen afdeling. Royal zou nooit met iemand van jullie afdeling kunnen.
Van mij mogen er vier leerlingen per slaapkamer. Deze mogen van beide geslachten zijn, maar op voorwaarde dat er natuurlijk geoorloofde gedragregels nagestreefd worden. Met je slaapkamergenoten mag je onderling geen relatie hebben. Heb je dit toch, en wordt je betrapt, dan worden jullie uit elkaar gehaald.

Is dat een deal? Of zijn er vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimema sep 19, 2011 8:43 pm

...

als ik heel eerlijk moet zijn.....

ik snap er nu nog minder van dan ik al deed TwT
thereby, ga ik jou binnenkort een keer heel boos naar MI slepen --'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimema sep 19, 2011 10:02 pm

Het eerste was een soort ideetje voor zo'n openings ceremonie zo kon jij het schoolhoofd bespelen en voorstellen aan de leerlingen maar aangezien je verhaallijn snap ik je punt en begrijp ik het. Want het is natuurlijk een beetje suf als je elke keer zoiets moet doen als er nieuwe leerlingen bijkomen en natuurlijk kost het veel moeite. Op punt twee had ik eerst de school moeten bekijken want ik zag het al staan, Hihi. Alleen er moeten nog iets meer afdelingen bij. Maar dat komt wel goed. Ayano zal op dit moment alleen in een dorm slapen maar als iemand er bij zou willen moet die gene me een PM sturen.

Ik heb wel een vraagje naturlijk maar om ruimte van de site te besparen en ook mijn eigen tijd vraag ik het hier wel.

Wat als de leerling TWEE elementen heeft omdat ze dat geerft heeft van beide ouders, BIJV.: Moeders element: Nature, Vaders element: Light , kan de leerling dan een mix zijn van die twee of mag iemand maar 1 element, ik heb het niet gelezen in de regels namelijk en anders heb ik er over heen gelezen. Maar als ze dan twee elementen heeft in welke dorm zou ze dan moeten slapen of is dat naar eigen keuze.... ???


@Frank: Wat snap je er allemaal niet aan misschien zou ik het je dan kunnen uitleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 3:20 am

meh, ik snap gewoon niet waar die dorms dan zijn, en ja, waaronder dat van jou xdddd van die dubbelelementmensjes.

en ik ben gewoon vaag en beetj depresief de laatste tijd, en dan snap ik de meest logische dingen niet meer x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 4:09 am

De dorms kan je in de school vinden als je op de academy klikt dan vind je de schoolbibiotheek ect. En onderaan vind je de dorms waar nu enkel de Darkness dorms te vinden zijn. Is het ongeveer nu duidelijk (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 6:04 am

okay ^^'
thanks for zha post btw xdddd
Terug naar boven Ga naar beneden
Riiko

Riiko


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de kofferbak van jullie auto. o3o

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Niet bekend
Partner: Where? \(゚Д゚)/

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 6:17 am

Flinke lap tekst. Bereid je voor D:

Goed, terug naar opmerking van Nicole. o3o
Ik heb het er al eens eerder over gehad met Frank/Desmond via MSN over de twee-elementendillema, en ik heb het volgende met hem afgesproken. Het is mogelijk twee elementen te hebben. Je kunt dus, van bijvoorbeeld via je ouders of andere familieleden uit, de mogelijkheid verkrijgen twéé elementen te besturen.
Echter, je kunt maar in een afdeling terecht komen. Dit houd in dat je een va de twee elementen moet kiezen voor je studie. Zie dit als een 'Hoofdmagiesoort', je krijgt hier alle lessen in op school. Dit betekent niet dat je de andere magie niet mag uitoefenen natuurlijk! Je 'Submagiesoort', zoals het wordt genoemd, of je 'tweede magiesoort' kun je alleen geen lessen in volgen op school. Je moet dus op dat gebied zelfstudie doen (dus boeken lezen in de bibliotheek en jezelf trainen of zo) om die element goed te beoefenen.
Je hoofdmagiesoort is datgene waarvoor je wordt uitgekozen vanuit de Kerk om studie in te volgen, je submagiesoort mag je dus zelf weten wat je ermee doet, je krijgt er alleen geen studie in. Snappie?

Over de dorms: alle dorms zijn er. Maar zoals je ziet; je naam heeft een kleur, wat erop duid dat je in een groep bent beland. Alleen jouw groep kan zijn eigen dorm betreden, dus Oscurri kan alleen de Oscurridorm betreden. Simpel als wat, natuurlijk. Dit houd in dat je als Oscurri niet in een andere dorm kunt komen, en daarom kunnen jullie die dorms niet zien. Ik kan als Riiko jullie dorm niet zien en er dus niet in posten, maar ik kan wel de Thuledorm zien; Royal kan posten en lezen in de Sevahdorm. Beide mogen de andere dorms niet lezen of mogen er niet in posten. Ik heb de dorms onzichtbaar gemaakt voor groepen die er niet thuis horen. Oscurri is onzichtbaar voor alle andere groepen, net als dat de andere groepen onzichtbaar zijn voor Oscurri.
Misschien is dit wat lastiger te begrijpen, dus als jullie hierover een vraag hebben mogen jullie dat gewoon stellen! Wat ik probeer te zeggen is dat de dorms er wel allemaal zijn, maar dat je niet alle dorms kunt zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 6:48 am

Bedankt voor het beantwoorden van deze vragen renske je heb me zo juist een heel eind verder geholpen (: Nu snap ik ook waarom ik alleen die van Oscurri kan zien... Alleen ik heb een klein vraagje nog... Ja nog één erg hé!

Wat nou als er een slaapfeestje/filmavond word gegeven, dit heb ik namelijk al eens eerder gedaan in Inferno, Isamu weet wel wat ik bedoel denk ik... Moet ik die dan gewoon in de school posten of word hier een andere oplossing voor gegeven???

Terug naar boven Ga naar beneden
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 6:59 am

Misschien kan er iets gemaakt worden als een gezamelijke dorm die alleen wordt geopend bij speciale gelegenheden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 7:00 am

dat word gewoon niet gedaan?
het is niet voor niks een SLAAP-kamer xddddd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 7:11 am

Uhmm dat van Frieda vind ik wel een goed ideetje en @Frank, dat is toch juist leuk een logeerpartijtje of een filmavond die je kan organiseren, ook in de rpg brengt het je allemaal samen en het is gewoon gezellig uiteindelijk Very Happy. Tenminste is mijn meniging natuurlijk wat jullie vinden is jullie ding maar mij leek het wel leuk (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 7:22 am

Lieverd....
lees de regels nog eens
Een Medival tijdperk
oftewel
middeleeuwen xddddddd
dus geen films
en omg ik luf de enterknop
en naja, ik hou niet zo van logeerpartijtjes, je moet zo erg op de andere letten... xddd
nee grapje, tis wel leuk, maar ik doe er niet zo erg aan >.>
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 8:19 am

Frank heeft hier wel een punt. het Infernomelkweg ligt erg ver vooruit op Aaemi, dat juist in een medival tijdperk, ofwel middeleeuen, bevind. Frank wijst hier goed op. Films zijn dujs (nog) niet mogelijk op Aaemi.
Aaemi is een planeet die net pas in aanraking is gekomen met andere melkwegen. Het zal dus een grote cultuurschok ondergaan. Van het ene op het andere moment zijn er dingen als ruimteschepen en technologie. Films, tja, kan nog niet, want de tv's moeten eerst nog op de markt gebracht worden. Logeerpartijen zijn daarom nog even niet van sprake. Ze zullen ooit misschien komen, ligt eraan.

Over Frieda's opmerking: dat kan helemaal nie o3o dorm betekent letterlijk 'slaap gebouw'. Wel heb ik al veel eerder een andere oplossing voor bedacht. Het Recreatieterrein. Hij is nog in de maak, vandaar dat jullie het nog niet kunnen zien. Ik zal even een sneakpreview topic plaatsen in 'Mededelingen & Ideeën'. Dan kunnen jullie een blik werpen op waar ik mee bezig ben en zo, en kunnen jullie ideeën plaatsen. Ook zullen jullie hier over het Recreatieterrein kunnen zien.

((even snel; Ayano, je kunt op dat terrein altijd nog een verzoek plaatsen om iets te organiseren, dan kun je in plaats van een filmavondje/logeerpartijtje een disco houden of zo? Is ook erg nieuw voor Aaemi, natuurlijk, maar het is wel mogelijk. En voor sommige mensen zal dit heel komisch kunnen werken. Denk aan Royal of Desmond, die hebben nog nooit als iets van een disco meegekregen))

Dit topic komt zo snel mogelijk, ik begin eraan na dit bericht o3o beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 8:37 am

Oepsie, was ik vergeten, hihi xd
Maar dat klinkt wel leuk maar dan denk ik eerder omdat dit nog een middeleeuws tijdperk is aan een bal ofzoiets. Iets met maskers ofzo dat zou wel grappig zijn natuurlijk en dan natuurlijk echt een band met muziek instrumenten. Maar goed dat komt allemaal later nog wel (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 9:00 am

Bal wordt georganiseerd door het personeel, met kerst o3o
Daarom dacht ik dat het voor Ayano wel leuk zou zijn om juist een gebruik te nemen dat Aaemi totaal niet kent. De disco kent niemand van de Aaemiaanse wereldbevolking. Je mag er van mij natuurlijk best een thema aan geven, weet ik het. Maar het bal komt eraan, dus, gewoon even een opmerking.

Jopjop, bijna klaar met het topic. Nog effekes wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 9:09 am

Renske, 2 dingen
1 KOM ONLINE!~ nuuuuu!
2. het word voor desmond nog mooier, aangezien hij door alle velle lichtflitsen etc helemaaaaal niks meer kan onderscheiden, en dus net zo blind is als een normale blinde, en dus tegen iedereen aan zal botsen xddddddddddddd
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 10:01 am

Hij hoort wel. De bas die trilt onder zijn voeten en de herrie om hem heen. Ja, dat lijkt me komisch.
En nee, ik kom niet online D: ik ben moe, ik ga zo slapen, ik ben ziek. Ik maak alleen nog twee NAC bijkarakters en dan ga ik plat. Morgenvroeg ga ik dan aan de sneakpreviews verder. Hemel, wat heb ik een druk leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 10:04 am

Renske je kent me toch ik verzin wel iets leuks als evenment, hihi maar dat vedenk ik morgen wel als ik iets weet plaats ik het zo snel mogelijk maak jullie geen zorgen ik zorg wel voor iets leuks (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 10:16 am

Mooi, ik ben trots op je. Denk maar goed na dan 8D Ik laat dat wel aan jou over, ik hoor het wel. Kan ik effe mijn dingen afmaken.
Topic geplaatst trouwens! Alleen nog niet helemaal af :/ komt morgen wel. Maar kijk, met sommige dingen ben ik bezig.

Ooy. Ik vind dat we een zwembad/meer moeten krijgen in het Recreatiecentrum, wie stemt er mee? Kunnen we mooi een poolparty houden *lol'd*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 10:58 am

Ik stem voor! En het komt allemaal goed aangezien ik ziek thuis zit, de griep heerst heb ik daar mooi de tijd voor... Hihi ik dacht om te beginnen gewoon een middeleeuws feest of juist een feestje dat hier helemaal niet vandaan komt maar juist van Gadara of andere planeten.. Misschien toch wel een disco maar dan moet er als nog een leuk thena komen nouja jullie horen het allemaal wel, ik ga nu slapen want ook ik ben dood moe.. Truste iedereen!!! Ow en Renske misschien heb je het niet gezien maar de les is begonnen en Frieda en ik en ik denk ook frank wachten op de post van Riiko voordat we doorgaan met de les als dit niet mogelijk is omdat je het te druk heb wat ik ook goed begrijp zeg het even, maar natuurlijk wachten we wel op je (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 6:57 pm

oAo Oeps, de les, ja, ik moet posten. Ay, dat wordt dan een dubbelpost, want ik moet het met zowel Riiko als Royal doen *krabt op hoofd* naja, goed dat je het zegt. Ik zal er vanmiddag posten, heb nu zo school, dus het gaat 'm nu niet worden.

En awh, ben je ziek? Beterschap dan. Maar je hebt gelijk, stiekem is dit een voordeel omdat je nu wel goed kunt focusen om iets te organiseren. He bah, wat gemeen en egoïstisch van mij dat ik daar alleen maar aan denk ;p

Enyeahzwembadherewecome! 8D
Wie wilt er hier nog posten? Ik denk dat dit topic wel een slotje kan krijgen toch? Als Nicole wat bedacht heeft, mag ze daarvoor een nieuw topic aanmaken, want het zal vast niets meer te maken hebben met de 'eerste schooldag' xd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Ayano

Ayano


Vrouw Tweelingen Varken
Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 02-09-11
Leeftijd : 28

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: Now i have you.. I don't let you go..

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 9:54 pm

Haha ja dat is wel wat erg gemeen van je maar dat maakt niet uit, hihi. En bedankt en veel plezier en suces op school iedereen, zullen jullie wel nodig hebben aangezien school stom is.. :3 Maar goed, hier kan wel een slotje op inderdaad aangezien dat we de eerste schooldag wel besproken hebben en renske dat dubbelposten vergeven we je wel hoor (: Ik kijk uit naar je post (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desmond

Desmond


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 19-08-11

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: geen~ hij zal lange tijd ook niet op looks verliefd worden, omdat hij tijdelijk blind is. (tot hoofdstuk 2 of 3)

Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitimedi sep 20, 2011 10:00 pm

vergeven we dat ja?
en ik ga jullie nu pesten met dat ik eerste 6 uur vrij had en dus pas om KWART VOOR 1! op school hoef te zijn, voor 2 uurtjes les x.x
meh, butstill, ik weet niet zo heel zeker of ik het dr vergeef, alleen als ze vanmiddag braaf online komt --' xddddd

btw beterschap Nicole (goh hoe weet ik dat nou >.> -staar naar renske, frieda, en francis in mn skype lijst) Ohja en Jenni en Katotje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eerste schooldag rpg [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste schooldag rpg [OP SLOT]   Eerste schooldag rpg [OP SLOT] I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste schooldag rpg [OP SLOT]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ingang Eerste Hoofdstuk
» De Mis in de kerk [OP SLOT]
» [Account] Reyes Gray [OP SLOT]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Overig :: Talksectie-
Ga naar: