After Sunset
[Account] Reyes Gray [OP SLOT] Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
[Account] Reyes Gray [OP SLOT] Welkom11
Ben je nieuw hier? Neem dan een kijk je hier.
After Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom Gast!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Hoofdstuk 1; 'Sense of Beginning' is in gang gegaan! Lees het gauw hier.

 

 [Account] Reyes Gray [OP SLOT]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

[Account] Reyes Gray [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: [Account] Reyes Gray [OP SLOT]   [Account] Reyes Gray [OP SLOT] I_icon_minitimevr sep 23, 2011 1:26 pm

WAARSCHUWING
Ietwat grote afbeelding oAo


-- Reyes Gray --
[Account] Reyes Gray [OP SLOT] Lila10

Naam:
Reyes Gray

Leeftijd:
36

Geslacht:
Mannelijk

Ras:
Draak, Hellfire Wyvern

Magiesoort:
Wind

Uiterlijk:
Zie afbeelding.

Karakter:
Reyes praat vooral met zijn ogen en met zijn mysterieuze lach. Hij is een beetje een player en een gentlemen en kan altijd wat patserig overkomen, maar vanbinnen heeft hij een hart van goud. Het is een erg romatisch persoon en het liefst zou hij gewoon iemand willen hebben om dicht tegen hem aan te houden en nooit meer los te laten. Hij dagdroomt vaak.

Geschiedenis:
Reyes was van jongs af aan al een rebels kind geweest. Zijn ouders gaven het de schuld aan het feit dat Reyes zijn vaders genen had geërfd. Zijn vader was, net als Reyes, een Hellfire Wyvern. Een vechter. Een strijder. Ik zeg was, want zijn vader is een tijd terug gestorven aan een gevecht met een Fiends. Zijn moeder, een Dark Myst, was een rustigere draak die vooral bij het grote gezin bleef.
Reyes heeft lange reeks broertjes en zusjes. Wel zeven zitten er onder hem, en één broer boven hem. Reyes heeft sinds kort ook een stiefzusje op het land, een Anthro, nu zijn moeder hertrouwt is met een man uit Infini.
Zelf heeft Reyes een normaal leven, al heeft hij ondanks zijn leeftijd en zijn romatische gevoelens nog steeds geen liefde kunnen vinden. Zijn jongste broer Gayle zegt hem altijd dat hij juist moet stoppen met dromen. Dan heeft hij zijn ogen tenminste goed open als hij iets moois tegenkomt.


Woonplaats:
Elysium, rand van de stad. Hij heeft een eigen appartement daar, aangeboden van school uit. Vroeger woonde hij in een van de Luchtdorpen (Drakendorpen) genaamd Criim.

BELANGRIJK
Voorwaarden

In het geval van Reyes mag je een docent spelen. MAAR! Dit maakt je niet meteen écht docent. Je zult met Reyes in de groep 'onderdocent' vallen. Je krijgt namelijk niet dezelfde privéleges als een échte docent.
Je kunt deze privéleges krijgen zodra de ik je als Admin, je daartoe wijst. Hiervoor krijg je een PM, als ik vind dat je voor een rol als Docent (wat eigenlijk gewoon moderator is) geschikt bent. Dus;
* Eén échte docent = moderator. Reyes is géén moderator, dus wil je deze rol hebben, dan ben jij dus ook géén moderator.
* Reyes valt onder de groep 'Onderdocenten'
* Aangezien je docent bent, mag je wel lessen geven. <3


Laatst aangepast door Zain Kaemon op za sep 24, 2011 7:56 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

[Account] Reyes Gray [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Account] Reyes Gray [OP SLOT]   [Account] Reyes Gray [OP SLOT] I_icon_minitimeza sep 24, 2011 7:25 am

Hij is echt wel heel vet. =o
Ik zou hem echt wel graag willen zijn, als het mag tenminste. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

[Account] Reyes Gray [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Account] Reyes Gray [OP SLOT]   [Account] Reyes Gray [OP SLOT] I_icon_minitimeza sep 24, 2011 7:31 am

Okido, van mij mag dat. Ik weet niet of je mijn reactie hebt gelezen naar Ayano op '[Account] Lou Bright'? Ik vertelde haar dat je eventueel dingen mag toevoegen op deze karakterkaart, maar niets mag verwijderen of veranderen. Ook krijg je geen moderatorkrachten op dit account (niet dat dit jou heel hard zal raken met je Isamu-account ;p)

Als je hem inderdaad wil, schroom dan niet om een nieuw account aan te maken voor hem. Onthoud dat de accountnaam 'Reyes Gray' moet zijn, dus voor- en achternaam. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Isamu
Junior Mentor
Isamu


Vrouw Leeuw Varken
Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Leeuwarden

Karakterkaart
Magiesoort: Darkness
Ras: Mix
Partner: *Scarlett:* I hope you understand it's just an act and I do not and I will never love you. *Ayano:* No matter how much it hurts, if it's needed to protect you, I'll kill my own heart.

[Account] Reyes Gray [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Account] Reyes Gray [OP SLOT]   [Account] Reyes Gray [OP SLOT] I_icon_minitimeza sep 24, 2011 7:34 am

Oké, ik zal me zo goed mogelijk aan zijn karakter houden. =)
Hij doet me denken aan een mix van Juyou en Isamu, als ik zijn karakter zo lees. XD
Ik zal hem zo snel mogelijk aanmaken. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Zain Kaemon
Schoolhoofd
Zain Kaemon


Vrouw Boogschutter Hond
Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Frieda op haar Youtube account :3

Karakterkaart
Magiesoort: Fire
Ras: Mens
Partner: lolwut?

[Account] Reyes Gray [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Account] Reyes Gray [OP SLOT]   [Account] Reyes Gray [OP SLOT] I_icon_minitimeza sep 24, 2011 7:55 am

Okée! Daar reken ik dan op. Ik sluit dit topic, aangezien jij deze rol op je neemt.
Dankjewel!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aftersunset.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Account] Reyes Gray [OP SLOT] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Account] Reyes Gray [OP SLOT]   [Account] Reyes Gray [OP SLOT] I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Account] Reyes Gray [OP SLOT]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Reyes Gray
» De Mis in de kerk [OP SLOT]
» Eerste schooldag rpg [OP SLOT]
» [Account] Lou Bright [Gereserveerd door Ayano]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
After Sunset :: Algemeen :: Plot(s) & Accounthandel-
Ga naar: